De rest van Nederland haat jullie nu. Op Amsterdam, Wageningen en Vught na.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben achteraf blij dat ik ben gaan stemmen, Nederland laten zien dat Utrecht een verstandige gemeente is.
Je kan door naar de UK!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
De rest van Nederland haat jullie nu. Op Amsterdam, Wageningen en Vught na.
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:54:57Just spoken to @GeenPeil celebration party on speaker phone. Lots of them planning to come over and campaign for UK referendum. reageer retweet
Je bent naar strohalmen aan 't grijpen... laat de illusie los.... accepteer het resultaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En de uitslag van het referendum is dat er maar een kleine minderheid zich expliciet tegen het verdrag heeft uitgesproken. Duidelijk. Het parlement zat dus goed met hun beslissing.
En Groningen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mooie opkomst. Dat is toch waar JP Balkenende woonde?quote:Krimpen aan den IJssel 23:44
Voor
31,2%
Tegen
68,3%
Opkomst 38,2%
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan door naar de UK!twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:54:57Just spoken to @GeenPeil celebration party on speaker phone. Lots of them planning to come over and campaign for UK referendum. reageer retweet
In elk geval komt ie in "Het aanzien van 2016" te staan; zoveel is 100% zekerquote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef empa1010 het volgende:
6 april 2016 kan de geschiedenisboeken in
En Leiden en Groningen. Ik zie een tendens. Steden vol hoogopgeleidenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MLP_officiel twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:18:27Bravo @geertwilderspvv ! Un pas de plus vers l'Europe des Nations. MLP reageer retweet
Nee, dat was Capelle.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:46 schreef Resistor het volgende:
[..]
Mooie opkomst. Dat is toch waar JP Balkenende woonde?
Wat denk je dat het resultaat zal zijn? Denk je dat het verdrag nu van de baan is omdat er zo'n duidelijk en onweerlegbaar signaal is uitgestuurd?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Je bent naar strohalmen aan 't grijpen... laat de illusie los.... accepteer het resultaat.
Daar is niets aan gelogen. Knap dat het toch geflikt hebben. Ik weet nog dat ze vierkant uitgelachen werden toen ze de campagne opstartten. Ik heb eigenlijk weinig met Jan Roos maar het is gewoon knap.quote:
Ga eens slapen, je begint een beetje wartaal uit te slaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef LXIV het volgende:
Zul je zien dat de 'tactische' niet-stemmers nu beginnen te zeuren dat het referendum opnieuw moet, omdat wanneer ze dit geweten hadden ze wel naar het stembureau gegaan waren. En dat het nu niet eerlijk is, want maar 20% van de bevolking bepaalt nu dat we tegen het verdrag zijn.
IN YOUR FACE, LOOSERS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |