Dat lijkt me goed nieuws!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:20 schreef nunietzeker het volgende:
Alweer ruim 2 maanden geleden sinds mijn laatste post.
Inmiddels hebben we nog wat standaard onderzoeken gehad en zonder negatieve uitkomsten. Groei van eicel bekeken en de eilijders 'doorgespoten' .De komende 6 maanden moeten we eerst zelf nog proberen alvorens er 'hulp' komt.
Gefeliciteerd! Wat leuk!!quote:Op zondag 15 mei 2016 19:25 schreef VintageGirl het volgende:
Hier vorig jaar meegeschreven te hebben, wilde ik even melden dat we vanochtend trotse ouders zijn geworden van een tweede dochter ( 1e dochter spontaan, 2e dochter icsi). Het was een heftige maar korte bevalling, ter vergelijking met de eerste bevalling.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2016 19:25 schreef VintageGirl het volgende:
Hier vorig jaar meegeschreven te hebben, wilde ik even melden dat we vanochtend trotse ouders zijn geworden van een tweede dochter ( 1e dochter spontaan, 2e dochter icsi). Het was een heftige maar korte bevalling, ter vergelijking met de eerste bevalling.
Jammer!quote:Op maandag 16 mei 2016 17:58 schreef Barreltje het volgende:
Hier zijn de dijken wel doorgebroken.. nu dus op naar de 2e ronde..
Wat verdrietig, sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:39 schreef Whoopje het volgende:
Helaas, het is idd weer een miskraam. Volgende ronde gaan we gewoon weer opnieuw proberen, ik probeer maar gewoon om mijn koppie niet te laten hangen.
Heb je moeten spuiten met pregnyl??quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:39 schreef Whoopje het volgende:
Helaas, het is idd weer een miskraam. Volgende ronde gaan we gewoon weer opnieuw proberen, ik probeer maar gewoon om mijn koppie niet te laten hangen.
Heb je veel te vroeg getest? Nog geen 14 dagen na de terugplaatsing toch?quote:
Sowieso is Pregnyl weg op dag 12, het heeft een halfwaardetijd van 36 uur. Maar goed, het blijft klote dat dit niet gelukt is..... Sterkte!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Whoopje het volgende:
Na terug plaatsing? Er is niks terug geplaatst en ik heb getest op een moment dat het van het zh mocht/kon
Het is een miskraam, geen menstruatie, na 4 miskramen weet ik inmiddels het verschil wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |