Ja, het zijn geen pauperflatjes daar!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je de OZB in Vught met 2% verhoogd haal je Oekraine wel uit de schulden.
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:29 schreef Glider76 het volgende:
Prachtig om mee te maken wat die internet achtige contructie teweeg heeft gebrach om dit handelsverdragje aan de kaak te stellen. Hier actief en fanatiek meegedaan aan de 10.000 krabbels, vervolgens geflyerd en reclame gereden voor de 300.000 en in de laatste dagen enkele duizenden flyers door de brievenbussen gedaan.
De strategische thuisblijvers hebben het zure nakijken en eigen schuld dikke bult. Hebben nu geen recht van spreken meer.
Toch nog teleurstellende uitslagen. Je zou verwachten dat half Nederland op de bres staat voor een dusdanige impact en uitbreiding van onze EU. Uiteindelijk zijn wij met zijn allen daar toch de financiers en grootaandeelhouders van. En bij dusdanige grote beslissingen hebben de aandeelhouders best wat te zeggen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:26:36#Nexit is making the rounds in the Netherlands after referendum shows opposition to EU-Ukraine deal reageer retweet
![]()
Met een geldige referendumuitslag vind ik al dat jij (en velen zoals jij) een bizarre prestatie neergezet hebben. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:29 schreef Glider76 het volgende:
Prachtig om mee te maken wat die internet achtige contructie teweeg heeft gebrach om dit handelsverdragje aan de kaak te stellen. Hier actief en fanatiek meegedaan aan de 10.000 krabbels, vervolgens geflyerd en reclame gereden voor de 300.000 en in de laatste dagen enkele duizenden flyers door de brievenbussen gedaan.
De strategische thuisblijvers hebben het zure nakijken en eigen schuld dikke bult. Hebben nu geen recht van spreken meer.
Toch nog teleurstellende uitslagen. Je zou verwachten dat half Nederland op de bres staat voor een dusdanige impact en uitbreiding van onze EU. Uiteindelijk zijn wij met zijn allen daar toch de financiers en grootaandeelhouders van. En bij dusdanige grote beslissingen hebben de aandeelhouders best wat te zeggen.
Daarom woon ik een paar landsgrenzen verder (en buiten de EUquote:
Had zelfs richting 50-50 kunnen gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef SeLang het volgende:
Echt schitterend zoals de mensen die het referendum hebben geprobeerd te saboteren nu de deksel op hun neus krijgen. Als alle JA-mensen gewoon waren gaan stemmen dan was het verschil veel kleiner geweest en dan had je nu een veel minder afgetekende uitslag gehad en makkelijker voor de politiek om te negeren.
Het heeft zeker met de EU te maken, juist omdat er te weinig inspraak is. Ik heb TEGEN gestemd om 2 redenen:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Kijk daar zit nu net het probleem, mensen denken dat ze hiermee tegen de EU stemmen en dat heeft er niks mee te maken, omdat er te weinig inspraak is voor de burgers over de EU, krijg je dus dat bij een referendum als dit dat er veel mensen nee zeggen omdat ze tegen de EU zijn en niet tegen het verdrag.
Helaas is het nog niet zo ver maar het toont wel aan wat wij allang wisten: dit ref. gaat over pro- of anti-EU, niet over het AV alleen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef Infection het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:26:36#Nexit is making the rounds in the Netherlands after referendum shows opposition to EU-Ukraine deal reageer retweet
![]()
Wie zijn dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef SeLang het volgende:
Echt schitterend zoals de mensen die het referendum hebben geprobeerd te saboteren nu de deksel op hun neus krijgen.
Zie hier een extra staving van wat ik net stelde.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het heeft zeker met de EU te maken, juist omdat er te weinig inspraak is. Ik heb TEGEN gestemd om 2 redenen:
- Oekraïne nooit bij de EU
- Middelvinger naar de EU
Met Oekraïne is niets mis. Ik ben er zelfs een aantal keren geweest (maar ik mocht op vertoon van mijn paspoortstempeltjes niet extra stemmen).
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:30:21Baalen Hans! https://t.co/nqSoz4UzPx reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:32 schreef LXIV het volgende:
#Nexit
Volgend referendumonderwerp. Bindend bitte.
Mijn hemel, wat is dezequote:Op woensdag 6 april 2016 23:32 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:30:21Baalen Hans! https://t.co/nqSoz4UzPx reageer retweet
Inderdaad. Amsterdam had bijvoorbeeld een meerderheid VOOR stemmersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had zelfs richting 50-50 kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |