Dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het afschaffen van het referendum.
Referendum over het afschaffen van referenda?quote:
We kunnen ook gewoon de democratie helemaal afschaffen. Per slot van rekening hebben we nu het beste kabinet sinds de oorlogquote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het afschaffen van het referendum.
Er was een stukje negentiende eeuw waarin het Koninkrijk der Nederlanden niet bestond he... De EU is in feite nog piepjong, een jaar of 60... In de VS hadden ze na 90 jaar een burgeroorlog. Ik hoop van ganser harte dat ons dat bespaard blijft, maar dat er een evolutie zal plaatsvinden dat is wel zeker...quote:Op donderdag 7 april 2016 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zal inderdaad wel langer duren maar de EU bestaat niet meer in de tweeëntwintigste eeuw, dat durf ik rustig te voorspellen.
Volgens mij ben je nog serieus of niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
- Nederland uit Schengen
- De gulden terug
- Asielverdragen opschorten en geen asielzoekers meer binnenlaten
- De islam verbieden
Dat andere valt nog enigzins te begrijpen, maar dit is gewoon triest.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
- Nederland uit Schengen
- De gulden terug
- De islam verbieden
Hmm, klinkt als het PVV-partijprogramma.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
- Nederland uit Schengen
- De gulden terug
- De islam verbieden
Tenzij mijn kleurinstellingen rot zijn, is dat niet de Nederlandse vlag...quote:Op donderdag 7 april 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Jij bent de Nederlandse vlag niet waardig.
Zeker. Dit lijken mij uitstekende thema's.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog serieus of niet?
Gelukkig staat mijn vlag daarbovenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Jij bent de Nederlandse vlag niet waardig.
Ik hoop op een zachte dood: de EU die overbodig wordt doordat er allerlei andere initiatieven ontstaan die beter werken (uitbreiding van de BeNeLux met Duitsland, samenwerkingsverbanden tussen dat en de Nordic landen, een vorming van een samenwerkingsverband voor de ZE en de OE landen etc.) en de EU beetje bij beetje wordt uitgehold. Dat is de beste manier om van de EU af te komen. Er zijn kwesties waarvan ik wil dat alle Europese landen samenwerken, zelfs met landen van buiten Europa (CERN bijvoorbeeld) maar de EU is zich met heel erg veel gaan bemoeien wat de EU niet aangaat, de EU is een lobbyvehikel geworden en zo zijn er nog wat meer problemen. Helaas is dat voor hier echter offtopic maar we zullen het daar zeker elders nog wel eens over hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Er was een stukje negentiende eeuw waarin het Koninkrijk der Nederlanden niet bestond he... De EU is in feite nog piepjong, een jaar of 60... In de VS hadden ze na 90 jaar een burgeroorlog. Ik hoop van ganser harte dat ons dat bespaard blijft, maar dat er een evolutie zal plaatsvinden dat is wel zeker...
Benelux als deelstaat van Duitsland zou ik prima vinden.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoop op een zachte dood: de EU die overbodig wordt doordat er allerlei andere initiatieven ontstaan die beter werken (uitbreiding van de BeNeLux met Duitsland, samenwerkingsverbanden tussen dat en de Nordic landen etc.) en de EU beetje bij beetje wordt uitgehold. Dat is de beste manier om van de EU af te komen.
De EU zal zichzelf nooit opheffen. Daar zal veel discussie en ongenoegen voor nodig zijn. Ook zal er nog veel meer schade veroorzaakt worden voordat de EU verdwijnt.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoop op een zachte dood: de EU die overbodig wordt doordat er allerlei andere initiatieven ontstaan die beter werken (uitbreiding van de BeNeLux met Duitsland, samenwerkingsverbanden tussen dat en de Nordic landen etc.) en de EU beetje bij beetje wordt uitgehold. Dat is de beste manier om van de EU af te komen.
Laten we niet ovedrijven maar ik zou het best kunnen slikken.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Benelux als deelstaat van Duitsland zou ik prima vinden.
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tenzij mijn kleurinstellingen rot zijn, is dat niet de Nederlandse vlag...
Ik bedoel inderdaad de prinsenvlag.quote:
Dealquote:Op donderdag 7 april 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoop op een zachte dood: de EU die overbodig wordt doordat er allerlei andere initiatieven ontstaan die beter werken (uitbreiding van de BeNeLux met Duitsland, samenwerkingsverbanden tussen dat en de Nordic landen, een vorming van een samenwerkingsverband voor de ZE en de OE landen etc.) en de EU beetje bij beetje wordt uitgehold. Dat is de beste manier om van de EU af te komen. Er zijn kwesties waarvan ik wil dat alle Europese landen samenwerken, zelfs met landen van buiten Europa (CERN bijvoorbeeld) maar de EU is zich met heel erg veel gaan bemoeien wat de EU niet aangaat, de EU is een lobbyvehikel geworden en zo zijn er nog wat meer problemen. Helaas is dat voor hier echter offtopic maar we zullen het daar zeker elders nog wel eens over hebben.
En dan Merkel als leider? Nee, dankje...quote:Op donderdag 7 april 2016 00:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laten we niet ovedrijven maar ik zou het best kunnen slikken.
Het ligt niet aan jouw kleurinstellingen, op mijn IPS-monitor zie ik ook oranje in plaats van rood. Op zich is dat trouwens wel passend.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tenzij mijn kleurinstellingen rot zijn, is dat niet de Nederlandse vlag...
Soms moet je water bij de wijn doen, in ieder geval heeft ze grotere kloten dan de meeste mannen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:51 schreef Infection het volgende:
[..]
En dan Merkel als leider? Nee, dankje...
Goeie inderdaad. Erg ouderwetse regeling.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
De vrijstelling van het koningshuis wbt belasting betalen is ook rijp voor een referendum.
Ja ok, dat dan weer niet..quote:Op donderdag 7 april 2016 00:51 schreef Infection het volgende:
[..]
En dan Merkel als leider? Nee, dankje...
Graag, een serieuze discussie hierover voer ik met plezier. Helaas lokt het ook snel trolreacties uit van bepaalde mensen maar ik denk dat ik er met jou wel een goede discussie over kan voeren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |