ah okequote:Op donderdag 7 april 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog 31 euro (was 20 maanden lang 23.50) maar dat is met telefoon. Vanaf volgende maand heb ik sim only voor 10 euro. 1000 mb/belminuten.
ja lekker is datquote:Op donderdag 7 april 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel chillHeb ik weer 21 euro extra.
ja, en ik heb ook bel/mb.. als je dan wel keer moet bellen oid kan dat ook ineens heel hard gaan omdat het uit hetzelfde bundel gaat.. Dus dan is 1gb toch wel de goede keuze geweest denk ik hoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk red ik het met 500 mb ook wel. Maar als ik dan toch een keer weg ga en er is geen draadloos in de buurt dan kan het nog wel eens snel gaan.
Van je tellie?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Alleen laatst is m'n wifi antenne gebroken
Ja in m'n mobiel is iets kapot waardoor die geen wifi kan verbinden. Dus kan alleen 3g doen nu. Maar dat gaat hard met 500mb, dus gebruik mijn mobiel alleen nog met whatsappen en bellenquote:
Wat kutquote:Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja in m'n mobiel is iets kapot waardoor die geen wifi kan verbinden. Dus kan alleen 3g doen nu. Maar dat gaat hard met 500mb, dus gebruik mijn mobiel alleen nog met whatsappen en bellen
o, is simlockvrij, dus binnenkort wat anders nemenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kut!
Hoe lang moet je nog met deze telefoon?
Als je gewoon goedkoop wil en de rest allemaal niet boeiend vind kan ik je de Huawei Y360 aanbevelen.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
o, is simlockvrij, dus binnenkort wat anders nemen
Nice, zou het onthoudenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je gewoon goedkoop wil en de rest allemaal niet boeiend vind kan ik je de Huawei Y360 aanbevelen.
Kost 66 euro bij BCC
Ja, ik hoef nooit nieuwe telefoon en heb ook nog nooit meer dan 15 euro uitgegeven in de maand aan abo + telefoonquote:Op donderdag 7 april 2016 14:38 schreef Typisch het volgende:
ik heb 10 gb, 400 belminuten/sms + samsung a5
voor 29 per maand
Om de twee jaar een snel(ler) toestel vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoef nooit nieuwe telefoon en heb ook nog nooit meer dan 15 euro uitgegeven in de maand aan abo + telefoon
Edit: al klinkt dit wel als een mooie deal tho.
quote:Op donderdag 7 april 2016 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om de twee jaar een snel(ler) toestel vind ik wel fijn.
Het leven gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo lieverds.
Blij dat vandaag er op zit.
Moet morgen 1 uur eerder starten dan normaal
Ik word ook jodengekquote:
ohhhhhquote:Op donderdag 7 april 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo lieverds.
Blij dat vandaag er op zit.
Moet morgen 1 uur eerder starten dan normaal
Ik mag zometeen gelukkig weer tramadolgenot.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik word ook jodengek
En het jeukt men, verdommee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |