quote:Op donderdag 7 april 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
alleen nog uitslag voor waterpokken krijgen en 3 prikken, dan ben ik klaar.
neequote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie trouwens ideeen hoe ik t beste kan doen met mn mobiel en mn abo en in het buitenland?
op de vakanties zet ik t altijd uit enzo, en gebruik ik wifi maar lijkt met niet handig om dat 10 maanden lang te moeten doen
Amerikaans abo erbij nemen.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie trouwens ideeen hoe ik t beste kan doen met mn mobiel en mn abo en in het buitenland?
op de vakanties zet ik t altijd uit enzo, en gebruik ik wifi maar lijkt met niet handig om dat 10 maanden lang te moeten doen
Hmm, heb laatst mn contract verlengd voor nog 2 jaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaans abo erbij nemen.
Je eigen abo hier zo laag mogelijk zetten als je dat nummer wilt behouden.
Ik heb mijn Nederlandse nummer nog steeds op het aller goedkoopste simonlyquote:Op donderdag 7 april 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, heb laatst mn contract verlengd voor nog 2 jaar.Lekker slim.
hehehequote:Op donderdag 7 april 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, heb laatst mn contract verlengd voor nog 2 jaar.Lekker slim.
17 maart.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe![]()
Kun je daar niet nog onderuit? Geen idee wat laatst is, want wel bietje zonde.
Of anders misschien aan vriendin oid geven, als je toch die minuten hebt...
12 gb internet?!quote:Op donderdag 7 april 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
17 maart.
ik betaal nu 26,50 euro, en zoals ik t nu zie, kan daar nog 10 euro vanaf.. dus 16,5x10=165 weggegooid geld. dat valt te overzien.
heb sws geen belminuten trouwens, betaal 16,50 voor 12GB internet en 10 voor abo zelf ofzo.
12 gb hahahahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch. ik doe alles met internet. ik bel nooit
af en toe ga ik er zelfs overheenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 gb hahahahaha
ik heb 500 mb
Of beter gezegd 500 bel/sms/mb
maar je zit ook nooit op wifi ofzo met je telefoon?quote:
Bijna nooit, alleen als ik eraan denk of bereik slecht is. Onbewustheid omdat ik weet dat ik fulltime internet heb.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je zit ook nooit op wifi ofzo met je telefoon?
Ja, ik doe echt bijzonder weinig met die van mij. Bellen wel voornamelijk, en laatste tijd nogal veel bellen om al die problemen shit met mensen 'uit te praten'![]()
weet u wel
Ik heb ook 500 mb. En vanaf volgende maand 1 gb. Maar dat is voor mij echt meer dan genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 gb hahahahaha
ik heb 500 mb
Of beter gezegd 500 bel/sms/mb
Ha, ja toen het nog onbeperkt internet was (wat een tijd was dat als je nu bedenkt hequote:Op donderdag 7 april 2016 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna nooit, alleen als ik eraan denk of bereik slecht is. Onbewustheid omdat ik weet dat ik fulltime internet heb.
Hoeveel betaal jij voor je abo dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook 500 mb. En vanaf volgende maand 1 gb. Maar dat is voor mij echt meer dan genoeg.
Nu nog 31 euro (was 20 maanden lang 23.50) maar dat is met telefoon. Vanaf volgende maand heb ik sim only voor 10 euro. 1000 mb/belminuten.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel betaal jij voor je abo dan? totaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |