SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gngnquote:
Maatschappijwetenschappen havo5.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:55 schreef Typisch het volgende:
wisten jullie dat elke EU-minister (of beter gezegd, elk EU-land en dus de minister die er over gaat) een vetorecht heeft als het gaat om Europese wetten?
Daarom is oost-europa ook een blok aan de been van het EUquote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef Typisch het volgende:
dacht dat het gewoon meeste stemmen gelden was
Daarom is de EU ook een blok aan het been van de welvarende landen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is oost-europa ook een blok aan de been van het EU
Dit klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom is de EU ook een blok aan het been van de welvarende landen.
En de VSquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Is bij de VN ook. Rusland en China heeft daar ook een handje van
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Is bij de VN ook. Rusland en China hebben daar ook een handje van
Dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in de VN zijn het maar een paar landen
Zeg nooit nooit, maar voorlopig niet nee.quote:
5 stuksquote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in de VN zijn het maar een paar landen
Wanneer heeft VS gebruik gemaakt van veto-recht?quote:
De VS heeft zn veto het meetst gebruiktquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer heeft VS gebruik gemaakt van veto-recht?
Rusland met Syrie, MH17
quote:Ambassador Charles W. Yost cast the first U.S. veto in 1970, regarding a crisis in Rhodesia, and the U.S. cast a lone veto in 1972, to prevent a resolution relating to Israel. Since that time, it has become by far the most frequent user of the veto,
Hm wel duidelijke verschillen jaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Russland/USSR nauwelijks nog sinds '65.
De VS is wat dat betreft echt by far het smerigste land.quote:
Elke grootmacht is smerig.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De VS is wat dat betreft echt by far het smerigste land.
Ik vind het vooral smerig omdat het westen nogal graag andere landen als smeriger wegzet.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke grootmacht is smerig.
Op elk niveau, op zijn/haar eigen manier.
Zo werkt het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral smerig omdat het westen nogal graag andere landen als smeriger wegzet.
Maar verder heb je gelijk.
Oh, ik zeg niet dat het niet lgoisch is hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk wel.
Je gaat niet naar buiten brengen dat jouw grote broer allemaal smerige dingen doet. Dan liever de buurman waar niemand wat mee heeft. Lekker makkelijk en effectief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens aan
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef JanCees het volgende:
Waar kun je dit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens aanAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat heb ik eens proberen aan te kaarten in het Feyenoordtopic, was geen succes.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoe weinig er in bepaalde zaken nog naar verschillende kanten van een verhaal wordt gekeken in geopolitieke kwesties. Ondanks dat de informatie er wel is.
Ik heb het nog niet eens over een schandaal. Maar ik merk het wel heel erg met kwesties over bijvoorbeeld Rusland. Dat mensen zo enorm trappen in de westerse media, zonder na te denken over motieven/denkwijzen in Rusland.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik eens proberen aan te kaarten in het Feyenoordtopic, was geen succes.
Daar wordt over elke voetbalnieuwtje geroepen dat de media (of de knvb, of ajax, of de scheids) een campagne voert tegen Feyenoord. Maar als je tegen diezelfde mensen begint over een groter schandaal ben je een aluhoedje.
Ik moet daar altijd van huilen.Gvd mensen gvd wakker worden gvd.
FBI infiltrant moet iemand volgen. Tijdens de docu komen ze een ander op het spoor. De documaker ziet zijn kans schoon en volgt ook de gevolgde.quote:
Klinkt wel heel tof ja. Gewoon te downloaden via kat ditdat?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
FBI infiltrant moet iemand volgen. Tijdens de docu komen ze een ander op het spoor. De documaker ziet zijn kans schoon en volgt ook de gevolgde.
Van twee kanten een verhaal over de FBI tegen een (radicale?) moslim. Echt erg vet.
Een boek over Hitler die wakker wordt in de 21ste eeuw.quote:
http://www.npo.nl/2doc/30-03-2016/VPWON_1227288quote:Op woensdag 6 april 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel heel tof ja. Gewoon te downloaden via kat ditdat?
Chill, thanksquote:Op woensdag 6 april 2016 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/2doc/30-03-2016/VPWON_1227288
Hier nu nog net te bekijken.
Torrentje ook gevonden ja, ben hem nu aan het downloaden voor op de HDD.
,quote:Op woensdag 6 april 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na 12 uur niet meer zie ik. Dus nu even kijken.
Overheidsgeld he.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat ie wel blijft bufferen, zo goed geregeld zijn die sites niet.
Dat is lekker hoor.quote:Panama Papers: British Banker Funded North Korean Arms
Ga zo mn tramadolletje nemen en proberen te slapen ouwe reus.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
http://www.npo.nl/2doc/30-03-2016/VPWON_1227288
kijk effe die docu jongens
Hij is wel interessant hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Even zegt ie, dat ding duurt 80 minuten
Slaapt die kleine ook een beetje goed?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook maar goed ben fris en fruitig dus het valt mee.
yep. Tot ongeveer 07.00 - 07.15. Meestal gaat ze rond 19.00 haar bed in dus klokje rond.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Slaapt die kleine ook een beetje goed?
Oh, kon ik dat nog maarquote:Op donderdag 7 april 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep. Tot ongeveer 07.00 - 07.15. Meestal gaat ze rond 19.00 haar bed in dus klokje rond.
Jawel, maar heb gewoon hoofdpijn en ik heb het idee dat zwemmen dat helptquote:Op donderdag 7 april 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja doeals je niks anders te doen hebt
waarom kan dierenarts niet meer dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
Bella zit nu al op week 9 aan d'r dieet, met de dierenarts was 8 weken afgesproken. Heb vanmorgen afspraak gemaakt, nu kan ze pas volgende week terecht10 weken dieet ipv 8 weken, arm beest.
waar wacht je op?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar heb gewoon hoofdpijn en ik heb het idee dat zwemmen dat helpt
nouja, ik had op zo'n krijtbord neergezet dat ze op 4 februari begon met dr dieet en toen dacht ik; 'ooohhh dat duurt nog wel even, 8 weken' en toen begon ik pas vanmorgen te tellen, zitten we al in week 9quote:[..]
waarom kan dierenarts niet meer dan?
Ooooh, sorry.. ik las dat je voor vanmorgen een afspraak had gemaakt maar dat je dierenarts niet meer konquote:Op donderdag 7 april 2016 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar wacht je op?
[..]
nouja, ik had op zo'n krijtbord neergezet dat ze op 4 februari begon met dr dieet en toen dacht ik; 'ooohhh dat duurt nog wel even, 8 weken' en toen begon ik pas vanmorgen te tellen, zitten we al in week 9dus snel erheen gefietst en kan volgende week terecht en natuurlijk andere afspraken voor andere diertjes.
Maar je bent wel lelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
Hallo,
We hebben de uitslag van de SOA-test binnen. Je hebt geen Syfilis, geen Hep B en geen HIV.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent wel lelijk.
Stond er onder aan de brief.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
alleen nog uitslag voor waterpokken krijgen en 3 prikken, dan ben ik klaar.
neequote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie trouwens ideeen hoe ik t beste kan doen met mn mobiel en mn abo en in het buitenland?
op de vakanties zet ik t altijd uit enzo, en gebruik ik wifi maar lijkt met niet handig om dat 10 maanden lang te moeten doen
Amerikaans abo erbij nemen.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie trouwens ideeen hoe ik t beste kan doen met mn mobiel en mn abo en in het buitenland?
op de vakanties zet ik t altijd uit enzo, en gebruik ik wifi maar lijkt met niet handig om dat 10 maanden lang te moeten doen
Hmm, heb laatst mn contract verlengd voor nog 2 jaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaans abo erbij nemen.
Je eigen abo hier zo laag mogelijk zetten als je dat nummer wilt behouden.
Ik heb mijn Nederlandse nummer nog steeds op het aller goedkoopste simonlyquote:Op donderdag 7 april 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, heb laatst mn contract verlengd voor nog 2 jaar.Lekker slim.
hehehequote:Op donderdag 7 april 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, heb laatst mn contract verlengd voor nog 2 jaar.Lekker slim.
17 maart.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe![]()
Kun je daar niet nog onderuit? Geen idee wat laatst is, want wel bietje zonde.
Of anders misschien aan vriendin oid geven, als je toch die minuten hebt...
12 gb internet?!quote:Op donderdag 7 april 2016 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
17 maart.
ik betaal nu 26,50 euro, en zoals ik t nu zie, kan daar nog 10 euro vanaf.. dus 16,5x10=165 weggegooid geld. dat valt te overzien.
heb sws geen belminuten trouwens, betaal 16,50 voor 12GB internet en 10 voor abo zelf ofzo.
12 gb hahahahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
jatoch. ik doe alles met internet. ik bel nooit
af en toe ga ik er zelfs overheenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 gb hahahahaha
ik heb 500 mb
Of beter gezegd 500 bel/sms/mb
maar je zit ook nooit op wifi ofzo met je telefoon?quote:
Bijna nooit, alleen als ik eraan denk of bereik slecht is. Onbewustheid omdat ik weet dat ik fulltime internet heb.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je zit ook nooit op wifi ofzo met je telefoon?
Ja, ik doe echt bijzonder weinig met die van mij. Bellen wel voornamelijk, en laatste tijd nogal veel bellen om al die problemen shit met mensen 'uit te praten'![]()
weet u wel
Ik heb ook 500 mb. En vanaf volgende maand 1 gb. Maar dat is voor mij echt meer dan genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12 gb hahahahaha
ik heb 500 mb
Of beter gezegd 500 bel/sms/mb
Ha, ja toen het nog onbeperkt internet was (wat een tijd was dat als je nu bedenkt hequote:Op donderdag 7 april 2016 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna nooit, alleen als ik eraan denk of bereik slecht is. Onbewustheid omdat ik weet dat ik fulltime internet heb.
Hoeveel betaal jij voor je abo dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook 500 mb. En vanaf volgende maand 1 gb. Maar dat is voor mij echt meer dan genoeg.
Nu nog 31 euro (was 20 maanden lang 23.50) maar dat is met telefoon. Vanaf volgende maand heb ik sim only voor 10 euro. 1000 mb/belminuten.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel betaal jij voor je abo dan? totaal?
ah okequote:Op donderdag 7 april 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog 31 euro (was 20 maanden lang 23.50) maar dat is met telefoon. Vanaf volgende maand heb ik sim only voor 10 euro. 1000 mb/belminuten.
ja lekker is datquote:Op donderdag 7 april 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel chillHeb ik weer 21 euro extra.
ja, en ik heb ook bel/mb.. als je dan wel keer moet bellen oid kan dat ook ineens heel hard gaan omdat het uit hetzelfde bundel gaat.. Dus dan is 1gb toch wel de goede keuze geweest denk ik hoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk red ik het met 500 mb ook wel. Maar als ik dan toch een keer weg ga en er is geen draadloos in de buurt dan kan het nog wel eens snel gaan.
Van je tellie?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Alleen laatst is m'n wifi antenne gebroken
Ja in m'n mobiel is iets kapot waardoor die geen wifi kan verbinden. Dus kan alleen 3g doen nu. Maar dat gaat hard met 500mb, dus gebruik mijn mobiel alleen nog met whatsappen en bellenquote:
Wat kutquote:Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja in m'n mobiel is iets kapot waardoor die geen wifi kan verbinden. Dus kan alleen 3g doen nu. Maar dat gaat hard met 500mb, dus gebruik mijn mobiel alleen nog met whatsappen en bellen
o, is simlockvrij, dus binnenkort wat anders nemenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat kut!
Hoe lang moet je nog met deze telefoon?
Als je gewoon goedkoop wil en de rest allemaal niet boeiend vind kan ik je de Huawei Y360 aanbevelen.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
o, is simlockvrij, dus binnenkort wat anders nemen
Nice, zou het onthoudenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je gewoon goedkoop wil en de rest allemaal niet boeiend vind kan ik je de Huawei Y360 aanbevelen.
Kost 66 euro bij BCC
Ja, ik hoef nooit nieuwe telefoon en heb ook nog nooit meer dan 15 euro uitgegeven in de maand aan abo + telefoonquote:Op donderdag 7 april 2016 14:38 schreef Typisch het volgende:
ik heb 10 gb, 400 belminuten/sms + samsung a5
voor 29 per maand
Om de twee jaar een snel(ler) toestel vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoef nooit nieuwe telefoon en heb ook nog nooit meer dan 15 euro uitgegeven in de maand aan abo + telefoon
Edit: al klinkt dit wel als een mooie deal tho.
quote:Op donderdag 7 april 2016 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om de twee jaar een snel(ler) toestel vind ik wel fijn.
Het leven gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo lieverds.
Blij dat vandaag er op zit.
Moet morgen 1 uur eerder starten dan normaal
Ik word ook jodengekquote:
ohhhhhquote:Op donderdag 7 april 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo lieverds.
Blij dat vandaag er op zit.
Moet morgen 1 uur eerder starten dan normaal
Ik mag zometeen gelukkig weer tramadolgenot.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik word ook jodengek
En het jeukt men, verdommee
wats dat? Mag ik ook?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag zometeen gelukkig weer tramadolgenot.
Omdat je op je bolletje bent gevallen?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word ook jodengek
En het jeukt men, verdommee
[..]
ohhhhhmaar dat kunt u!
Ja, nog een paar van zulke dagen en ik krijg doorligplekkenquote:
gaat t al wat beterquote:Op donderdag 7 april 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, nog een paar van zulke dagen en ik krijg doorligplekken
wowquote:Op donderdag 7 april 2016 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, en het is nu ook ontstoken.
nouja
1tje dan
Weet ik niet, dat heb ik maar niet gezegd.quote:
ja, maarja was eigenwijsquote:Op donderdag 7 april 2016 16:51 schreef Etsu het volgende:
mja je had ook gewoon beter twee voor twee eruit moeten halen, 4 is ook best wel heftig hoor
Ja, werd wakker en nu heb ik geen eitje meer maar een compleet hartjes-voorhoofdquote:Op donderdag 7 april 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je op je bolletje bent gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLEEEEEN, maar nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pijnstillers, moet je naar polen komen![]()
Ik heb wel beetje interesse in Polen door mn vele Poolse collega's maar neeooit ooit
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, werd wakker en nu heb ik geen eitje meer maar een compleet hartjes-voorhoofd
Denk dat het voornamelijk vocht is, maar hoofdpiiiiiijn![]()
En verder zal het ook wel gewoon beetje pijn doen want het is ook gewoon groenig, maar denk voornamelijk vocht enzoWowowowowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt er alsof je een arm om je heen kunt gebruiken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hahaha, ja.. en slaapquote:Op donderdag 7 april 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wowowowowow
Je kijkt er alsof je een arm om je heen kunt gebruiken.
En het was nog superlekker weer ook de laatste dagen hier.quote:
Troost je, die dagen komen wel weeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 7 april 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het was nog superlekker weer ook de laatste dagen hier.
18-23 graden, en ik lig al 3 dagen op bed.
Nee moest wel oprecht, want ze gingen scheef.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Troost je, die dagen komen wel weeeeeeeeeeeeer![]()
Moesten ze er uit trouwens of zei jij gewoon 'flikker op met die kiezen' ?
Ja, maar je wenkies en je lippen staan nu ook opquote:Op donderdag 7 april 2016 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, ja.. en slaap
Maar ik zie er sowieso al redelijk sad uit als je me kent met make up, omdat die blonde wimpers enzo er ook gewoon voor zorgen dat ik er moe en ziek uit zie enzo.
Maar hoe gaat zoiets? Zakt het morgen weer, zit het dan bij mn ogen of wat? Nee toch?![]()
![]()
Ja, en grote kans dat het alsnog ooit mis gaat met die dingen hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee moest wel oprecht, want ze gingen scheef.
Uiteindelijk had er 1tje kunnen blijven zitten ,maar als je dan toch bezig bent
Ja, die ogen heb ik van huilenquote:Op donderdag 7 april 2016 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar je wenkies en je lippen staan nu ook op
Vocht en opgedroogd bloed worden langzaam afgevoerd waardoor de zwelling gaat liggen.
Toon doet dat automatisch, óntzettend veel Nederlanders hebben Toonquote:Op donderdag 7 april 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
K&W / Wat is jouw actuele energieverbruik? Deeltje 13
houden jullie dit bij
wow, wat een luxequote:Op donderdag 7 april 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toon doet dat automatisch, óntzettend veel Nederlanders hebben Toon
Waarom moest je huilen?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en grote kans dat het alsnog ooit mis gaat met die dingen hoor
Ik zou ze er altijd gewoon uithalen, zit je toch niet op te wachten dat dat op vakantie dan oid mis gaat. Want gaat áltijd mis als het totaal niet uitkomt
[..]
Ja, die ogen heb ik van huilen. Echt, dat is ook niet normaal hoor. Als ik nachtje moet huiliehuilie oid dan de volgende dag BAM kei dikke ogen, overal vocht. Der onder zo van die zakjes, ja wallen dus maar dan écht zakjes mega overdreven en op mn ogen allemaal vocht en wtf?
Ik ben een groot vochthoofdje![]()
![]()
En ok ok, dat klinkt goed. En hoe lang duurt zoiets ongeveer? Want heb zondag verjaardag van mn zus
![]()
![]()
Ja, zit bij Enecoquote:
Oke, ga ik doenquote:Op donderdag 7 april 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moest je huilen?![]()
![]()
Weet niet hoe lang dat duurt. Lijkt van persoon af te hangen.
Geloof wel dat als je het zachtjes masseert, het dan losser gaat zitten en sneller weg gaat.
Bij mij lijkt dat zo te werken.
Nederlanse voornaamquote:Op donderdag 7 april 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
is Toon als de Nederlandse voornaam of als Toon op zn engels
Ik heb nog niemand ontmoet die zoveel dezelfde muziek luistert als ik maar ik spreek ook niet veel mensen over muziek eigenijk, of ik spreek uberhaupt niet veel mensen.quote:
PIZZAquote:Op donderdag 7 april 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag goed gewerkt.
Ik ga mezelf trakteren op iets lekkers.
Wat zal ik eens kiezen....
quote:Op donderdag 7 april 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand ontmoet die zoveel dezelfde muziek luistert als ik maar ik spreek ook niet veel mensen over muziek eigenijk, of ik spreek uberhaupt niet veel mensen.
Dus wat je hier aan hebt ja WEET OOK NIET maar is leuk
Nee, maar eigenlijk is dat dom want best handig ook met nieuwe muziek ontdekken. Ik ga ook makenquote:Op donderdag 7 april 2016 17:08 schreef richolio het volgende:
[..]Is altijd leuk om die mensen tegen te komen
Heb jij ook Lastfm trouwens?
Ik eet geen visjes.quote:
Echt? Oh, dat was ik alweer vergeten of heb ik verdrongen.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet geen visjes.
Maar ga wel even naar winkeltje voor een pintje en een pizza
Jezus.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mijzelf uitgedaagd om dit jaar trouwens mn stookkosten en shit tering laag te houden. Draai daar natuurlijk weer beetje bij door dus ik heb hier regelmatig gezeten in echt kou. Hahahahahaha
Laagste temperatuur wat ie haalde was 11.5![]()
![]()
maar vaak zette ik 'm dan aan tot 15 graden
![]()
![]()
hahaha, ja.. maar andersom werkt dat ook zo. Normaal was het hier ongeveer 12 a 13 graden, als je dan stookt tot 15 - 16 lijkt het warm. En ik had heel erg veel kleren aan trouwens, echt thermolegging + broek + jogging broek en gewoon vier truien en dikke sjaal.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezus.
Ik ben zo gewend aan mijn 23 graden hier inmiddels. Hoef er niet eens voor te stoken. Maaroveral waar het kouder is heb ik nu het gevoel dat ik bevries.
Ik ga al over mijn nek van de geur,, dus bij mijn mond komt het niet eensquote:Op donderdag 7 april 2016 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Oh, dat was ik alweer vergeten of heb ik verdrongen.
Want snap dat nooit als mensen geen vis eten he, maar discussie voeren over wat iemand lust en waarom is fucking irritant
Ik heb mijzelf ook getrakteerd op lekkere wietje. Eigenlijk was mijn planning om gisteren te blowen want hoofdpijn, maar was ineens zo moe dat ik gewoon in slaap was gevallen![]()
. Nu mag ik vanavond
en Ronald Goedemondt kijken
. Of Streetlab, want is zo leeukie
En dan ga ik vanavond ook nog sushi kopen want was vorige week in de aanbieding bij de Appie 25% korting maar toen was het op en dat kwam me best goed uit want nu kan ik het deze hele week halen![]()
![]()
Ja, bedanktquote:Op donderdag 7 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek van de geur,, dus bij mijn mond komt het niet eens
Geniet er van, zou ik zeggen.
Ik ben vergeten of je het wel of niet ook bij garnalen hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek van de geur,, dus bij mijn mond komt het niet eens
Geniet er van, zou ik zeggen.
en inktvis en en enquote:Op donderdag 7 april 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vergeten of je het wel of niet ook bij garnalen hebt.
Als je mosselen wegkrijgt krijg je slakken ook weg.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij dat idee moet ik dan weer half kotsen
nee man, slak is slijmerig en ontploft in je mond. Bahquote:Op donderdag 7 april 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je mosselen wegkrijgt krijg je slakken ook weg.
escargotgenot.
Mwah was een beetje een te flauw grapje, ben de relaties SC gewend. :$quote:Op donderdag 7 april 2016 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, maar oh zo lekker
Jij vind mosselen ook lekker of?
Oh, ik ben niet goed in online grapjes.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah was een beetje een te flauw grapje, ben de relaties SC gewend. :$
quote:Op donderdag 7 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder die grote garnalen.
Dat is ook niet mis.
Kreeft is ook HEERLIJK.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil kreeft eten, maar dat moet in een restaurant want weet zelf niet hoe het moet en dat is duur. En ken niemand die mee wil dure kreeft etenmisschien op vakantie een keer
OH WACHT
Ja, het is ook duur maar ik wil het zo graaaaagquote:Op donderdag 7 april 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kreeft is ook HEERLIJK.
Maarja, alleen als ik mag profiteren met de schoonouders bij het uit eten.
Vind het zelf te duur.
quote:
hahahaah ja ik zag net ook delenquote:Op donderdag 7 april 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een rare clip heeft tinie weer gemaakt, lijkt wel donker afrika.
Ik maak het zo dat de structuur zo is dat ik niet hoef te kauwen.quote:
Omdat alles wat met kauwen te maken heeft lachwekkend veel pijn doet.quote:
ja, maar dan kun je nog wel lekker maken.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak het zo dat de structuur zo is dat ik niet hoef te kauwen.
Ah dat is nasty, hoe komt het?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat alles wat met kauwen te maken heeft lachwekkend veel pijn doet.
Dus soep, kwark en brinta.
hoeft toch niet helder te zijn?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan heldere soep zonder iets erin.
Dat is echt heerlijk eten ja, mits goed klaar gemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso zin in asperges, godverdomme godverdomme wat lekker
Ja klopt, en je kunt het bij asperges op wel heel veel manieren verneukenquote:Op donderdag 7 april 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk eten ja, mits goed klaar gemaakt.
Dat is zo iets wat heel vies is als ze slecht zijn gemaakt.
Vanwaar?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helmond is best wel een tering eind rijden.
als het nuttig was, dan is t toch goedquote:Op donderdag 7 april 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ehbo cursus geven is nuttig, en leuk
Vaak wel lekkere wijven die ik het mag lerenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
als het nuttig was, dan is t toch goed
je hebt een vrouw en een kindquote:Op donderdag 7 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak wel lekkere wijven die ik het mag leren
Zou je wel willen!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, ik ga toch ook niet van meerdere walletjes eten
Als je een relatie hebt betekent dat niet meteen dat je niet meer naar andere dames mag kijken..quote:Op donderdag 7 april 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, ik ga toch ook niet van meerdere walletjes eten
een* betekent*quote:Op donderdag 7 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je en relatie hebt betekend dat niet meteen dat je niet meer naar andere dames mag kijken..
Tikt het?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
mn pakketje voor de VS zit nu in het vliegtuig
zo spannend
okquote:Op donderdag 7 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
spellingnazi meer
grammatica ben ik minder sterk in
Die stinkvoeten? Ik ga liever dood.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn voeten, masseer jij ze even?
Ik weet zeker dat Fok-it mij liever levend dan dood zietquote:Op donderdag 7 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen baat bij ja.
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Fok-it mij liever levend dan dood ziet
vreemd he?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de uitslag was geen hiv?
Na al die peuken, zes jaar lang?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun jou een schoon lijf
Dat kloptquote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |