Hmm, mij doet het heel erg aan Kingdom Hearts denken, en dat is mijn favoriete gameserie, dus ik heb er juist erg veel zin in, meer dan welke FF ook.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van wat ik nu gezien heb ga ik FFXV ook overslaan. Vind er geen klap aan vergeleken met de oude games.
quote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die franchise is ook niet meer voor mij weggelegd sinds 13. Doe mij maar de nieuwe Dragon Quest maar.
Oh?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De FFVII remake lijkt ook iets meer op Kingdom Hearts, ook al zoveel zin in
Ja ik had ze gezien, kan me alleen geen KH achtige gameplay herinneren.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja er is een gameplay trailer, moet je maar even kijken.
Zag eruit als hetzelfde combatsysteem en action menu.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja ik had ze gezien, kan me alleen geen KH achtige gameplay herinneren.
Drop your shieldquote:Op woensdag 13 april 2016 19:15 schreef Drankster het volgende:
Dark Souls II: Scholar Of The First Sin gekregen van een huisgenoot.
Ga vanavond dus beginnen aan mijn eerste Souls game ooit. Heeft er iemand nog tip & tricks?![]()
Misschien zet ik wel een stream aan aan, kan je lachen.
Die huge ass tree? Die heeft zwakke punten hè.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand de eerste echte baas al verslagen in DSIII?
Niet die knul die transformeert maar degene in High Wall of Lothric.
Man man man wat een tyfuslijert. Eindelijk gelukt na 8 uur proberen. Belooft wat voor de rest van de game.
SPOILER: boss tactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die huge ass tree? Die heeft zwakke punten hè.Nee niet dieSPOILER: boss tactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: andere bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee niet dieOei, dan staat je inderdaad nog wat te wachtenSPOILER: andere bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Zag toevallig eergisteren deze newbie guide voorbij komen:quote:Op woensdag 13 april 2016 19:15 schreef Drankster het volgende:
Dark Souls II: Scholar Of The First Sin gekregen van een huisgenoot.
Ga vanavond dus beginnen aan mijn eerste Souls game ooit. Heeft er iemand nog tip & tricks?![]()
Misschien zet ik wel een stream aan aan, kan je lachen.
Ik heb niet eens een shield gebruikt in DSIIquote:
Daar is, vrij in het begin van de game, een bepaald item voor te krijgen. Dat je healthbar blijft steken op 3/4e ongeveer.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
. Dat je healthbar kleiner wordt met elke death is nog steeds behoorlijk schraal.
BB heeft het in elk geval nietquote:Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
Weer eens met DS2 begonnen om te zien of ik er eindelijk een beetje in kan komen (ik wil het zo graag ook spelen zonder frustratie!) en voor het eerst klikt het een beetje. Het tempo, de learning curve, accepteren dat met elke stap achteruit er later ook weer twee vooruit komen. Dat je healthbar kleiner wordt met elke death is nog steeds behoorlijk schraal. Ik heb begrepen dat BB en DS3 dit niet hebben. Hoe dan ook, ik wen daar wel aan. Ben alleen bang dat ik op den duur door mijn Human Effigies ga raken want echt een held ben ik nog niet.
Maar goed, misschien wordt het nog wel eens wat, ik en Souls games.
Zal het eens opzoeken. Wel handig voor boss fights, dan kan ik wat vaker zonder stress doodgaanquote:Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar is, vrij in het begin van de game, een bepaald item voor te krijgen. Dat je healthbar blijft steken op 3/4e ongeveer.
Hij is super handig voor het hele beginstuk, op een gegeven moment zal je hem niet meer nodig hebben.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal het eens opzoeken. Wel handig voor boss fights, dan kan ik wat vaker zonder stress doodgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Alleen niks klaart mij met dual wield powerstance fists.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een shield gebruikt in DSIIDual wielding powerstance met 2 rapiers all the way.
Volgens mij kan je ook een muis gebruiken met dat dingquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij is super handig voor het hele beginstuk, op een gegeven moment zal je hem niet meer nodig hebben.Oh nice, dat is inderdaad vlakbij. Even kijken of ik daar eerst heen ga rennen, of de game speel zoals het 'bedoeld' is en dat ik er vanzelf wel langs ga komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij welke boss ben je?quote:Op donderdag 14 april 2016 02:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook een muis gebruiken met dat ding
Ik kom eindelijk verder in bloodborneNet maar mijn eerst 5k uitgegeven aan wat armor en wapen upgrade voor ik bij die boss kom
Goede keuze. Heb je de gewone versie of Scholar of the First Sin?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
Weer eens met DS2 begonnen om te zien of ik er eindelijk een beetje in kan komen (ik wil het zo graag ook spelen zonder frustratie!) en voor het eerst klikt het een beetje. Het tempo, de learning curve, accepteren dat met elke stap achteruit er later ook weer twee vooruit komen. Dat je healthbar kleiner wordt met elke death is nog steeds behoorlijk schraal. Ik heb begrepen dat BB en DS3 dit niet hebben. Hoe dan ook, ik wen daar wel aan. Ben alleen bang dat ik op den duur door mijn Human Effigies ga raken want echt een held ben ik nog niet.
Maar goed, misschien wordt het nog wel eens wat, ik en Souls games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |