abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161401116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Van wat ik nu gezien heb ga ik FFXV ook overslaan. Vind er geen klap aan vergeleken met de oude games.
Hmm, mij doet het heel erg aan Kingdom Hearts denken, en dat is mijn favoriete gameserie, dus ik heb er juist erg veel zin in, meer dan welke FF ook.

De FFVII remake lijkt ook iets meer op Kingdom Hearts, ook al zoveel zin in _O_
pi_161401160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die franchise is ook niet meer voor mij weggelegd sinds 13. Doe mij maar de nieuwe Dragon Quest maar.
pi_161401190
quote:
99s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

De FFVII remake lijkt ook iets meer op Kingdom Hearts, ook al zoveel zin in _O_
Oh?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161401222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Oh?
Ja er is een gameplay trailer, moet je maar even kijken.
pi_161401252
quote:
99s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ja er is een gameplay trailer, moet je maar even kijken.
Ja ik had ze gezien, kan me alleen geen KH achtige gameplay herinneren.
pi_161401264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja ik had ze gezien, kan me alleen geen KH achtige gameplay herinneren.
Zag eruit als hetzelfde combatsysteem en action menu.
pi_161405674
Dark Souls II: Scholar Of The First Sin gekregen van een huisgenoot.

Ga vanavond dus beginnen aan mijn eerste Souls game ooit. Heeft er iemand nog tip & tricks? :7

Misschien zet ik wel een stream aan aan, kan je lachen. :D
pi_161405968
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:15 schreef Drankster het volgende:

Ga vanavond dus beginnen aan mijn eerste Souls game ooit. Heeft er iemand nog tip & tricks? :7

Drop your shield :P
pi_161409708
Iemand de eerste echte baas al verslagen in DSIII?
Niet die knul die transformeert maar degene in High Wall of Lothric.

Man man man wat een tyfuslijert. Eindelijk gelukt na 8 uur proberen. Belooft wat voor de rest van de game. -O-
Rossoneri siamo noi.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 21:42:26 #260
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161410720
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand de eerste echte baas al verslagen in DSIII?
Niet die knul die transformeert maar degene in High Wall of Lothric.

Man man man wat een tyfuslijert. Eindelijk gelukt na 8 uur proberen. Belooft wat voor de rest van de game. -O-
Die huge ass tree? Die heeft zwakke punten hè.

SPOILER: boss tactiek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161410885
quote:
3s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die huge ass tree? Die heeft zwakke punten hè.

SPOILER: boss tactiek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet die

SPOILER: andere boss
Rossoneri siamo noi.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 21:51:11 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161410995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Nee niet die

SPOILER: andere boss
Oei, dan staat je inderdaad nog wat te wachten :D
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161412667
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:15 schreef Drankster het volgende:

Zag toevallig eergisteren deze newbie guide voorbij komen:

https://www.reddit.com/r/(...)eginners_guide_just/

vond hem wel goed eigenlijk.
pi_161412676
Weer eens met DS2 begonnen om te zien of ik er eindelijk een beetje in kan komen (ik wil het zo graag ook spelen zonder frustratie!) en voor het eerst klikt het een beetje. Het tempo, de learning curve, accepteren dat met elke stap achteruit er later ook weer twee vooruit komen. Dat je healthbar kleiner wordt met elke death is nog steeds behoorlijk schraal. Ik heb begrepen dat BB en DS3 dit niet hebben. Hoe dan ook, ik wen daar wel aan. Ben alleen bang dat ik op den duur door mijn Human Effigies ga raken want echt een held ben ik nog niet.

Maar goed, misschien wordt het nog wel eens wat, ik en Souls games.
pi_161412708
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:29 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Drop your shield :P
Ik heb niet eens een shield gebruikt in DSII :P Dual wielding powerstance met 2 rapiers all the way.
pi_161412754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
. Dat je healthbar kleiner wordt met elke death is nog steeds behoorlijk schraal.
Daar is, vrij in het begin van de game, een bepaald item voor te krijgen. Dat je healthbar blijft steken op 3/4e ongeveer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miauw_Zedong op 13-04-2016 22:49:13 ]
pi_161413057
quote:
Weer eens met DS2 begonnen om te zien of ik er eindelijk een beetje in kan komen (ik wil het zo graag ook spelen zonder frustratie!) en voor het eerst klikt het een beetje. Het tempo, de learning curve, accepteren dat met elke stap achteruit er later ook weer twee vooruit komen. Dat je healthbar kleiner wordt met elke death is nog steeds behoorlijk schraal. Ik heb begrepen dat BB en DS3 dit niet hebben. Hoe dan ook, ik wen daar wel aan. Ben alleen bang dat ik op den duur door mijn Human Effigies ga raken want echt een held ben ik nog niet.

BB heeft het in elk geval niet :)

Ik ga binnenkort, na BB ook aan DS2 beginnen, daarna DS3. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen, maar denk erg goed, ben helemaal hooked aan BB :+
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_161413413
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Daar is, vrij in het begin van de game, een bepaald item voor te krijgen. Dat je healthbar blijft steken op 3/4e ongeveer.
Zal het eens opzoeken. Wel handig voor boss fights, dan kan ik wat vaker zonder stress doodgaan :)
pi_161413502
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zal het eens opzoeken. Wel handig voor boss fights, dan kan ik wat vaker zonder stress doodgaan :)
Hij is super handig voor het hele beginstuk, op een gegeven moment zal je hem niet meer nodig hebben.

SPOILER
  woensdag 13 april 2016 @ 23:22:05 #270
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161414140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een shield gebruikt in DSII :P Dual wielding powerstance met 2 rapiers all the way.
Alleen niks klaart mij met dual wield powerstance fists.
Irene is bae <3
pi_161416005
Je kan gewoon je ps4 wireless headset aansluiten op je telefoon dmv een OTG dongle, baas!! :D
  donderdag 14 april 2016 @ 02:46:24 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161416204
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2016 01:29 schreef rickyszz het volgende:
OTG dongle
Volgens mij kan je ook een muis gebruiken met dat ding :P

Ik kom eindelijk verder in bloodborne _O_ Net maar mijn eerst 5k uitgegeven aan wat armor en wapen upgrade voor ik bij die boss kom _O-
pi_161416875
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hij is super handig voor het hele beginstuk, op een gegeven moment zal je hem niet meer nodig hebben.

SPOILER
Oh nice, dat is inderdaad vlakbij. Even kijken of ik daar eerst heen ga rennen, of de game speel zoals het 'bedoeld' is en dat ik er vanzelf wel langs ga komen.
pi_161417512
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2016 02:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Volgens mij kan je ook een muis gebruiken met dat ding :P

Ik kom eindelijk verder in bloodborne _O_ Net maar mijn eerst 5k uitgegeven aan wat armor en wapen upgrade voor ik bij die boss kom _O-
Bij welke boss ben je?
  Eindredactie Games donderdag 14 april 2016 @ 09:11:57 #275
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161417536
quote:

Goede keuze. Heb je de gewone versie of Scholar of the First Sin?

Die 'angst' voor het opraken van Human Effigies is wel logisch maar niet nodig. Naast de eergenoemde ring, zijn er nog twee andere ringen (ring of life protection / ring of soul protection). Deze breken zodra je doodgaat, maar je behoudt dan je souls en je humanity. Het mooiste is, de ringen zijn te repareren (in SotFS wel een stuk duurder dan in de gewone versie) dus je kunt ze blijven gebruiken. Het is natuurlijk kut om iedere keer na doodgaan naar een blacksmith te moeten, maar bedenk je dus dat je in theorie op die manier geen enkele human effigy hoeft te gebruiken, tenzij je doodgaat onderweg naar de blacksmith :P

Daarnaast zijn er talloze plekken waar je humanities kunt farmen, met de Shrine of Amana als veruit de beste. De locatie is wel wat verderop in de game, maar daar is een gebied met een stuk of 8 vijanden die een flinke Human Effigy drop rate hebben. In hetzelfde gebied zitten ook nog rakkers die een hoge drop rate van twinkling titanite hebben dus dat is sowieso een goed farm-gebied. Let op dat je de drop rate ook nog kunt beïnvloeden met ringen/armor etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')