staat ie nog wel als primary ingesteld? heb dit ook ooit gehad, bij mij was een half jaar geleden opeens een andere ps4 ingesteld, heb toen een half jaar moeten wachtenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:18 schreef -Menn0- het volgende:
Ps4 downloadt opeens niet meer automatisch in rest mode... Heb ik iets gemist met de vorige systeem update oid?
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 april 2016 08:31 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je even onverslaanbaar voelen, om vervolgens weer keihard genaaid te worden door een standaard mob
Such greed, such greed...
De 'magic' flask (ashen estus) is om de blauwe balk op te laden, afhankelijk van je build is dat onder andere voor spells, maar ook voor je 'gewone' wapens als power attack/power stance (L2 inhouden + R1 of R2).quote:Op woensdag 13 april 2016 12:29 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dit is mijn eerst Souls game, heb wel bloodborne gespeeld.
Kwam maar met heel veel moeite voorbij de eerste baas.
Je hebt drie flasks maar hoe zit dit met magic, daar heb ik er maar 1 van?
Ik heb gezocht in de Shrine of ik ze kan kopen maar heb ze nog niet gevonden.
Snap er nog niet zoveel van.
http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dark+Souls+3+Wikiquote:Op woensdag 13 april 2016 12:29 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dit is mijn eerst Souls game, heb wel bloodborne gespeeld.
Kwam maar met heel veel moeite voorbij de eerste baas.
Je hebt drie flasks maar hoe zit dit met magic, daar heb ik er maar 1 van?
Ik heb gezocht in de Shrine of ik ze kan kopen maar heb ze nog niet gevonden.
Snap er nog niet zoveel van.
Gewoon op de us store kopen?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
Argh wachten op Ratchet and Clank duurt zo lang.
Prima schijtgamequote:Op woensdag 13 april 2016 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hitman Go voor ¤5,- is trouwens een prima aankoop. Telkens als ik 5 of 10 minuutjes heb speel ik dat even.
Geloof niet dat ik je helemaal begrijp.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Prima schijtgame![]()
Evenals die Tomb Raider-variant daarvan.
Schijtgame, als in, prima game tijdens het schijten.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik je helemaal begrijp.
Ah, ja inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2016 14:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schijtgame, als in, prima game tijdens het schijten.
En https://play.google.com/s(...)areenixmontreal.lcgo
Oh whut, ik wist niet eens dat 'ie voor PS4 uitgekomen was.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, ja inderdaad![]()
Alleen kan ik niet bij mijn PS4 vanaf de wc.
Daarom snapte ik jouw opmerking eerst ook niet. Ik speel doorgaans geen PS4 op het toiletquote:Op woensdag 13 april 2016 14:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh whut, ik wist niet eens dat 'ie voor PS4 uitgekomen was.
Geen van die games ga ik spelen. Heeel misschien Uncharted voor een tientje ofzo.quote:
Van wat ik nu gezien heb ga ik FFXV ook overslaan. Vind er geen klap aan vergeleken met de oude games.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen van die games ga ik spelen. Heeel misschien Uncharted voor een tientje ofzo.
Die franchise is ook niet meer voor mij weggelegd sinds 13. Doe mij maar de nieuwe persona maar.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van wat ik nu gezien heb ga ik FFXV ook overslaan. Vind er geen klap aan vergeleken met de oude games.
Leuk spel inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2016 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hitman Go voor ¤5,- is trouwens een prima aankoop. Telkens als ik 5 of 10 minuutjes heb speel ik dat even.
Trek je dit oordeel vanuit de tech-demo of ?quote:Op woensdag 13 april 2016 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van wat ik nu gezien heb ga ik FFXV ook overslaan. Vind er geen klap aan vergeleken met de oude games.
Gameplay die ik op YT heb gezien van Episode Duscae, en de demo van laatst. Zat weinig in was mijn vertrouwen in de serie herstelt. Ik herken er veel te weinig in van alles van voor FFXIII.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Trek je dit oordeel vanuit de tech-demo of ?
Grappig, 15 heeft mij juist wel hyped terwijl ik 12 en 13 echt een drama vondquote:Op woensdag 13 april 2016 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gameplay die ik op YT heb gezien van Episode Duscae, en de demo van laatst. Zat weinig in was mijn vertrouwen in de serie herstelt. Ik herken er veel te weinig in van alles van voor FFXIII.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |