SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 06-04-2016 23:19:57 ]
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:43 schreef Friday12 het volgende:
Net stukje van Homefront: The Revolution stream zitten kijken.. Volgens mij ziet het er wel een stuk beter uit dan in de beta
Staat erin en ik neem aan dat je psn bedoeld?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:54 schreef Buitendam het volgende:
Je mag mij ook toevoegen aan de communitylist. GT is McNultyMD
ingesteld als primary ?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Kyran het volgende:
Ik kan remote play niet aan de praat krijgen.
Software geïnstalleerd, maar kan PS4 niet automatisch vinden. Als ik het handmatig probeer te doen blijft die zeiken dat de code die ik invoer niet klopt. Iemand enig idee?
Hier werkte het meteen, mogelijk software opnieuw installeren of bekabeld internet gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Kyran het volgende:
Ik kan remote play niet aan de praat krijgen.
Software geïnstalleerd, maar kan PS4 niet automatisch vinden. Als ik het handmatig probeer te doen blijft die zeiken dat de code die ik invoer niet klopt. Iemand enig idee?
Niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef Drankster het volgende:
Wat een gejank aan het eind van FFX, waar zit die skip knop?
Morgen en dinsdag.quote:Op donderdag 7 april 2016 06:17 schreef StateOfMind het volgende:
TT![]()
Nog 5 dagen![]()
Wanneer komen Horizon Zero Down en Ghost Recon Wildlands eigenlijk uit?
Horizon Zero Down herfst/winter dit jaar neem ik aan. GRW volgend jaar denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 06:17 schreef StateOfMind het volgende:
TT![]()
Nog 5 dagen![]()
Wanneer komen Horizon Zero Down en Ghost Recon Wildlands eigenlijk uit?
zit wel wat delay tussen helaas,quote:Op donderdag 7 april 2016 10:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Niet vergeten 720p te selecteren bij de opties trouwens, en de framerate op hoog.
Heerlijk dit:
[ afbeelding ]
Die ekte mobile game.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit wel wat delay tussen helaas,
golf is lastig te spelen, gezien je niet op t juiste moment klikt
met rocket league duik je vaak naast de bal
broforce werkt dan weer wel lekker enzo
Een platinum in FFX of FFX platinum?quote:Op donderdag 7 april 2016 03:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet.
Heb je een platinum gehaald?
FFX platinumquote:Op donderdag 7 april 2016 12:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Een platinum in FFX of FFX platinum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |