quote:
Ik heb de update gehadquote:Op woensdag 6 april 2016 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Lig al 24 uur met mijn laptop klaar in in bed ps4.com te F5en. Wanneer komt die update nou?
Liever Dante's Inferno 2. Was al klaar met Kratos na GoW 2.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:30 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
God of War, god. Hoe kan ik dat nou niet zien.
Maar, sowieso kopen die hap, hack 'n slash, epische shit dat.
Alleen te gebruiken vanaf Windows 8.1 of 10quote:Op woensdag 6 april 2016 13:06 schreef BarryOSeven het volgende:
https://remoteplay.dl.pla(...)y/lang/nl/index.html
NICE!
Heb je het al geprobeerd te downloaden?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen te gebruiken vanaf Windows 8.1 of 10
Ik wil helemaal niet upgraden vanaf windows 7
Geen idee, ik zie dit op de site staan die jij net postquote:Op woensdag 6 april 2016 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd te downloaden?
Anders kijken of je de installer iets kunt aanpassen dat hij ook op W7 installeert. Lijkt me niet dat W8 en W10 zo extreem verschillend zijn dat het niet kan.
Anders even wachten, er komt vast iemand die het voor W7 beschikbaar maakt.
Ja gaan meer geluiden daarover maar vaak zetten ze gewoon in de installer: als het niet W8 of W10 is dan mag je gewoon niet installeren.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie dit op de site staan die jij net post
Nou ik heb even dat PS+ spelletje met die vissen gedaan net, en moet zeggen dat de lag echt hooguit 50-75ms of zo is over wifi hier thuis.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar waar wil je remoteplay voor gebruiken? Ik speel alleen BO3, Tom Clancy, Division, Trackmania dus met die lag en 720p heb ik niet zoveel denk ik
Ik moest van de week ook even goed kijken of diegene die het over GoW had niet op de verkeerde plek iets aan het posten wasquote:Op woensdag 6 april 2016 10:30 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
God of War, god. Hoe kan ik dat nou niet zien.
Maar, sowieso kopen die hap, hack 'n slash, epische shit dat.
Ik zei toch al dat het niet om 0.00 onze tijd zou komenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Lig al 24 uur met mijn laptop klaar in in bed ps4.com te F5en. Wanneer komt die update nou?
Als ze het doen zoals de xbox heb je gewoon geen lagquote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar waar wil je remoteplay voor gebruiken? Ik speel alleen BO3, Tom Clancy, Division, Trackmania dus met die lag en 720p heb ik niet zoveel denk ik
Ja het is gewoon een simpele VNC verbinding als ik het zo bekijk. Volgens mij kun je zelfs als je wat uitzoekt inloggen via een app op je telefoon. PS4 in de treinquote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Friday12 het volgende:
Wat wel kut is is dat je DS4 op de ps4 zelf niet telt als een controller?
Dacht dat dat het niet kon maar kan wel gewoon
Ga naar 10 man. Sinds de 1511 update draait ie als een zonnetje en zijn alle kinderziektes pleite.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen te gebruiken vanaf Windows 8.1 of 10
Ik wil helemaal niet upgraden vanaf windows 7
quote:Op woensdag 6 april 2016 15:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ga naar 10 man. Sinds de 1511 update draait ie als een zonnetje.
Check dit even dan....quote:Op woensdag 6 april 2016 14:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een simpele VNC verbinding als ik het zo bekijk. Volgens mij kun je zelfs als je wat uitzoekt inloggen via een app op je telefoon. PS4 in de trein
DS4 aan de foon en gaan met die banaan
Wow nicequote:Op woensdag 6 april 2016 16:04 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Check dit even dan....
http://forum.xda-develope(...)roid-thread-t3068225
Ik neem een een week later wel van je over aangezien je er dan meestal wel op uitgekeken ben.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Yes vrijdag complete rock band set ophalentrackmania moet maar even wachten
Iddquote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik neem een een week later wel van je over aangezien je er dan meestal wel op uitgekeken ben.
En dan is zijn/haar Mama weer boosquote:Op woensdag 6 april 2016 19:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik neem een een week later wel van je over aangezien je er dan meestal wel op uitgekeken ben.
Sterk broeder, welke moet je nog? Zeker die 50 crossbow headshots.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef RickoKun het volgende:
Maar moet the witcher nog plat halen, nog 8 procent te gaan
Klopt, zo geen fucking zin in.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sterk broeder, welke moet je nog? Zeker die 50 crossbow headshots.
Gewoon hardscopen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, zo geen fucking zin in.
Gwent enzo alles gehaald.
En nog dat ik vijanden in de fik moet hebben, en bleeding en poison.
En nog van een cliff af moet "aard"-en.
Maar die fucking crossbow trophy mandie fucking trophy
Die zijn alle 3 makkelijk te doen bij zo'n bandit camp boven Crow's Perch.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Wel baas dat je alle Gwent hebt gehaald hoor, dat lijkt me echt een nare grind. Sowieso die headshots staan mij ook flink tegen, ik vind het wel prima eigenlijk. Doe alleen platten bij games die relatief simpel zijn of waarbij het grinden nog enigszins leuk is (zoals de zombies van het dak af schoppen bij Dying Light).quote:Op woensdag 6 april 2016 21:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, zo geen fucking zin in.
Gwent enzo alles gehaald.
Bro, Gwent is de shit.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wel baas dat je alle Gwent hebt gehaald hoor, dat lijkt me echt een nare grind. Sowieso die headshots staan mij ook flink tegen, ik vind het wel prima eigenlijk. Doe alleen platten bij games die relatief simpel zijn of waarbij het grinden nog enigszins leuk is (zoals de zombies van het dak af schoppen bij Dying Light).
Overigens remote play geprobeerd, internet verbinding te langzaamDirect maar even naar de kabel overgestapt, zat nog op DSL verbinding van 28Mbit...
Misschien probeer ik het ooit, met een flinke hoeveelheid bier achter de kiezen, maar nu kan het me echt niet bekoren.quote:
Hah ja smaken verschillen natuurlijk, ik heb tijden gehad dat ik meer Gwent speelde dat het spel zelf.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:02 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het ooit, met een flinke hoeveelheid bier achter de kiezen, maar nu kan het me echt niet bekoren.
Dit. En dan hard balen dat je uiteindelijk mega OP bent en niemand meer een kans maakt zodat het eigenlijk geen reet meer aan is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah ja smaken verschillen natuurlijk, ik heb tijden gehad dat ik meer Gwent speelde dat het spel zelf.
Daardoor had ik ook gelijk geen zin meer in het spel, heb ik het vervolgens laten liggen en nooit meer opgepaktquote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit. En dan hard balen dat je uiteindelijk mega OP bent en niemand meer een kans maakt zodat het eigenlijk geen reet meer aan is.
Ach, wie weet, ik vond het niet afgrijselijk trouwens, maar er was al zoveel te doen dat ik geen zin had daar tijd aan kwijt te zijn. Naast werk en studie heb ik niet geweldig veel tijd om te gamen, dus was al blij met 4 uurtjes per week. Maar dat gaat veranderen!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah ja smaken verschillen natuurlijk, ik heb tijden gehad dat ik meer Gwent speelde dat het spel zelf.
Dit zal mijn eerste Platinum trophy ooit worden, en dat met The Witcher 3quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wel baas dat je alle Gwent hebt gehaald hoor, dat lijkt me echt een nare grind. Sowieso die headshots staan mij ook flink tegen, ik vind het wel prima eigenlijk. Doe alleen platten bij games die relatief simpel zijn of waarbij het grinden nog enigszins leuk is (zoals de zombies van het dak af schoppen bij Dying Light).
Overigens remote play geprobeerd, internet verbinding te langzaamDirect maar even naar de kabel overgestapt, zat nog op DSL verbinding van 28Mbit...
Wait whut, je had 'm toch wel uitgespeeld?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daardoor had ik ook gelijk geen zin meer in het spel, heb ik het vervolgens laten liggen en nooit meer opgepakt
Zieke platinum om te hebben hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit zal mijn eerste Platinum trophy ooit worden, en dat met The Witcher 3
Heb alweer zin om met dying light verder te trophy hunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |