quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef cofox het volgende:
Zijn er al huiszoekingen gedaan bij de TEGEN stemmers door de lokale Gestapo van D66?
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:00:32Dutch exit polls seem to indicate big No to EU vote. Hooray! reageer retweet
Of voor de mensen die voor een referendum zijn, maar niet voor dit referendumquote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Is blanco voor de chokers onder ons ?
Ik heb een pil gekregen van iemand, die ik moet inslikken afhankelijk van de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef cofox het volgende:
Zijn er al huiszoekingen gedaan bij de TEGEN stemmers door de lokale Gestapo van D66?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is omdat de website sneller is dan op TV.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze laten Veenendaal nu zien, maar ik zag Veenendaal een tijdje geleden al voorbij komen in dit topic.
fok>Nieuwsuurquote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze laten Veenendaal nu zien, maar ik zag Veenendaal een tijdje geleden al voorbij komen in dit topic.
dalijk door de caribische eilanden gaat het toch nog een stuk naar beneden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Opkomst bijgesteld naar 29,8%![]()
Godver..
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |