Ik zie anders gewoon 32,8 hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Opkomst bijgesteld naar 29,8%![]()
Godver..
Arnhem is yuppen HQquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Jovatov het volgende:
Arnhem opkomst 27.6. Voorbode voor de andere grotere steden..?
Ik ga zo popcorn in de magnetron doenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit hier met een bak ijs genietend van dit topic.
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Ja ze deden het voorkomen alsof Jan Roos heel blij was met Mark Ruttequote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... De NPO is toch linksch???
Goede troll actiequote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Dominique van de Heyde ofzoiets.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Wie is dat wijf bij Nieuwsuur. Wat een walgelijk mens.
Hij vliegt wel goedkoop.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit zegt Pechtold natuurlijk alleen maar voor eigen belang. Och wat ben ik sportief KIJK EENS MENSEN WE MOETEN LUISTEREN NAAR DE MENSEN DIE HEBBEN OOK EEN MENING . WE MOETEN ZE MEE LATEN BESLISSEN JAAAA HIHAHO
Die kerel vertrouw ik dus echt voor geen meter
Ga ergens anders trollen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Warme aardappel. En tevens is ze pot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Dominique.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Godsgruwelijk wat vervelend. Elke keer als ze wat zegt begint ze weer over de 'meerderheid die niet heeft gestemd'quote:
Kwestie van de juiste vriendjesquote:
Pics van je bak ijsquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit hier met een bak ijs genietend van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |