Goeden plaatje.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef tjaptjoep het volgende:
Nederland stemt tegen! Genot! Iedereen aan het bier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar deze heeft geen glitterquote:Op woensdag 6 april 2016 21:53 schreef iBenny het volgende:
Hyvesplaatjes. lekker dicht bij de doelgroep...twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:28:10Maar hoe dan ook, ik ben geweldig trots op alle tegenstemmers, 64% volgens exitpoll!! #bedankt [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef CarltonBanks het volgende:
114% opkomst bij 'De Marne' in groningen?
http://nos.nl/artikel/209(...)erderheid-tegen.html
WTF?
Ohw ja dat zijn alleen de gemeentes waar de uitslagen van zijn. De islamitische gebieden, waar niet gestemd wordt, moeten nog komenquote:
Goede aanvulling !quote:
Tetten in dit topic. Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef tjaptjoep het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef tjaptjoep het volgende:
![]()
Is wel PVV-land hequote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onderbanken
Voor 25,5%
Tegen 74,3%
Opkomst 34,4%
2.166uitgebrachte stemmen
6.300kiesgerechtigden
74% tegen, zo hoog heb ik het nog niet gezien, relatief kleine gemeente uiteraard
Toeristen? Ik ken heel Marne nietquote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Waarom legt niemand even uit hoe de Marne op 114% is gekomen?
Veel stemmers van buiten de gemeente.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Dat weet ik kut, maar die vuurbal viel toch echt op Schijndel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef invalidusername het volgende:
[..]
maaskantje is nie schijndel he. Maar Gestel. Verrekte waus.
Johan.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tetten in dit topic. Dat dit kan in Nederland
Nu het ze uitkomt willen ze opeens wel naar de burger luisteren. Opportunisten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:51 schreef icloud het volgende:
De JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, wil meteen af van de referendumwet. "De opkomstpercentages van het referendum over het associatieverdrag met Oekraïne vallen vandaag vies tegen. Door massaal weg te blijven spreekt de Nederlandse kiezer zich vandaag vooral uit tegen het referendum. Zelfs als de opkomstdrempel van 30 procent nipt gehaald wordt", stelt JOVD-voorzitter Matthijs van de Burgwal.
Goh zou dat iets te maken hebben met de uitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |