De haven voor diverse Waddeneilanden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Waarom legt niemand even uit hoe de Marne op 114% is gekomen?
Lijkt me vrij logisch dat die op dit moment enigszins teleurgesteld naar de percentages zitten te kijken, hopende dat het nog omslaat. Wat een vreemde vraag.quote:
Chaos en de tyfus Genotquote:Op woensdag 6 april 2016 21:56 schreef delano.888 het volgende:
Weet je wat me lachen lijkt, als volgend jaar Wilders wint. Burgeroorlog FTW.
Geen glitter gadgets op twitter!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:53 schreef iBenny het volgende:
Hyvesplaatjes. lekker dicht bij de doelgroep...twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:28:10Maar hoe dan ook, ik ben geweldig trots op alle tegenstemmers, 64% volgens exitpoll!! #bedankt [ afbeelding ] reageer retweet
Het zij je gegund.Het "VOOR" politiek zal genieten van jouw tranen als het verdrag toch wordt geratificeerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik geniet intens van alle zure reacties van de "VOOR" politiek.
Stemmen moet gewoon altijd verplicht zijn, er moet echter wel altijd de mogelijkheid zijn om blank te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een ander uitslag zien
Eigenlijk willen ze gewoon dat het plebs hun met rust laten, maar omdat ze dat niet zo kunnen zeggen moeten ze het maar op die manier doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een ander uitslag zien
Pluizen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef BarryOSeven het volgende:
De pluizen zijn inmiddels al weer afgetaaid uit dit topic na dat de te vroege overwinning gevierd werd?
Hoe herkenbaar.
Goed. Maar dan ook voor de EP-verkiezingen. Onder de 35%, geen EP de komende 4 jaar wegens gebrek aan draagvlak.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:55 schreef Drolflap het volgende:
God, al die politici die nu gaan zeggen dat de drempel omhoog moet ...
In Limburg begint de revolutie.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:56 schreef LXIV het volgende:
Ik zou het mooi vinden als er in Brabant en Limburg niet één gemeente verscheen waarin de landverraders de overhand hadden. Tot nu toe gaat het goed.l
Daar ga ik niet om huilen hoor, dat verwacht ik namelijk ook gewoon.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zij je gegund.Het "VOOR" politiek zal genieten van jouw tranen als het verdrag toch wordt geratificeerd.
Mijn heldquote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef BarryOSeven het volgende:
De pluizen zijn inmiddels al weer afgetaaid uit dit topic na dat de te vroege overwinning gevierd werd?
Hoe herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |