Ik vind het een beetje triest..quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als GGMM, Onlogisch en de karavaan eens normaal gaan doen, zou het niet hoeven
Jij bent wel een beetje tegen de stroom in zwemmen gewend dus dit verbaast me niet heel erg.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje triest..
Niks aan de hand
TT klopt gewoon hoor of ben je een mod?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom worden al die kinderachtige spoilers verwijderd maar is een totaal irrelevante TT wel toegestaan?
lekkerquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb net een heel pak Cheez Dippers opgegeten
WAT HEEFT DAT MET DE WEDSTRIJD TE MAKEN???quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TT klopt gewoon hoor of ben je een mod?
Voor het eerst dat ik je een beetje madheid bij je bespeurquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom worden al die kinderachtige spoilers verwijderd maar is een totaal irrelevante TT wel toegestaan?
NIET ZO SCHREEUWENquote:Op woensdag 6 april 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT HEEFT DAT MET DE WEDSTRIJD TE MAKEN???
Jammer dit Stijn. Rene en ik zullen dit niet gauw vergetenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als GGMM, Onlogisch en de karavaan eens normaal gaan doen, zou het niet hoeven
Ga je ook nog op mijn DM regeren of voel je een beetje dedain in je lijf zitten?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dit Stijn. Rene en ik zullen dit niet gauw vergeten
Mensen die dat doen gedragen zich niet naar hun leeftijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nee, die onzinspoilers zijn gewoon irritant
Of juist welquote:Op woensdag 6 april 2016 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die dat doen gedragen zich niet naar hun leeftijd.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Paxcon het volgende:
De Bruyne vind ik overigens een fenomenale speler
Noujah, hij is ook geen mod.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat hij de TT niet verandert.
Jouw DM, waarin je stelt dat spoilers niks toevoegen, had je ook hier gewoon neer kunnen gooien.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je ook nog op mijn DM regeren of voel je een beetje dedain in je lijf zitten?
50 miljoenmiljardquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef NLGooner het volgende:
Hoeveel betaalde psg ook alweer voor David Luiz?
2 gram cokequote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef NLGooner het volgende:
Hoeveel betaalde psg ook alweer voor David Luiz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAA TOETERTJES!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAA TOETERTJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fernandinho?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De twee duurste verdedigers van de wereld gaan zo ontzettend hard af vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kan jij niet eens heel snel even normaal lopen doen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
HATERS GAAN HATEN LOL HATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOLHATERS GAAN HATEN LOL
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
HEY ZLATAN HATERS WAAR ZIJN JULLIE NOU??????????????????????
Welke?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De twee duurste verdedigers van de wereld gaan zo ontzettend hard af vandaag.
Normaal zitten doen zal ik bij deze overwegen, maar 'lopen' niet. Zit wel lekker nu.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niet eens heel snel even normaal lopen doen?
Real Madrid gaat toch wel door, geen reden tot juichen, misschien volgende week dinsdag om 22:25quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WOLFSBURG GODEN
Wat een schitterende club is het toch
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorlopig 64% tegen, de tyfus met je Oekraine![]()
Niet dat ze hier ook maar iets mee gaan doen
De NOS had wat meer budget uitgetrokken voor de CL lijkt hetquote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, zit Ronald van der Geer daadwerkelijk in een bezemkast?
Bij NOS zaten ze wel altijd op locatie toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, zit Ronald van der Geer daadwerkelijk in een bezemkast?
Log eens uitquote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Normaal zitten doen zal ik bij deze overwegen, maar 'lopen' niet. Zit wel lekker nu.
Nou vooruit.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Normaal zitten doen zal ik bij deze overwegen, maar 'lopen' niet. Zit wel lekker nu.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niet eens heel snel even normaal lopen doen?
Niet snappen dat dit advies was voor de overheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
joh, duh....quote:Op woensdag 6 april 2016 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit advies was voor de overheid.
kom sprinten danquote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Al zou het geen kwaad kunnen om af en toe eens van je dikke reet af te komen.
Inderdaad daar krijgen ze de scheids volgende week wel voorquote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Real Madrid gaat toch wel door, geen reden tot juichen, misschien volgende week dinsdag om 22:25
"It's about sending a message"quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Zipportal het volgende:
http://app.nos.nl/datavisualisatie/referendum-2016/
Genot.
Stemmers.quote:
Dat mag, had je opperkleuter nog gezien op adam cs?quote:
Nee, vleugel, mijn Steinway B heeft een complete revisie nodig, ik durf het niet aan. (Neukend veel geld)quote:
We hebben toch maar 2 F-16's....?quote:
Separatorvlees eten....quote:
Ja de rest staat voor reparatie in de hangarsquote:Op woensdag 6 april 2016 21:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We hebben toch maar 2 F-16's....?
De bal is rondquote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Praat eens over voetbal paupers.
Je bent zelf een pauper, pauper!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het is rustquote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Doe ik nu, wild Alaska zalmpje.quote:
Het is rust en dan mag dat.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
Mag het hier gewoon over de wedstrijd gaan ja?
Voor #RF2016 ->NWS / Referendum Oekraïne #24 - De uitslag op NPO11
Lekker! Eergisteren ook vers zalmpje opquote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Doe ik nu, wild Alaska zalmpje.
Dat moet ik even vragen aan Stijnquote:
sowquote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef tjaptjoep het volgende:
Waar is Ronald? Of is die zijn vrouw aan het volblaffen voor zijn 10de kind?
Drink dan lekker theequote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind warm lekkerder
djokovic doet dat ook
Gmtaquote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
Mag het hier gewoon over de wedstrijd gaan ja?
Voor #RF2016 ->NWS / Referendum Oekraïne #24 - De uitslag op NPO11
Beetje autistisch niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind warm lekkerder
djokovic doet dat ook
Nou zon grote mind heb jij niet hahahahahquote:
Als je echt goede wil, koop eens een Balik zalm, (volgens mij gewoon gekweekt) maar het is beter dan welke hengelgevange moeilijke zalm ik ooit heb gehad.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lekker! Eergisteren ook vers zalmpje op
Sowquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou zon grote mind heb jij niet hahahahah
Officieel heb je gelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat moet ik even vragen aan Stijn
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als je echt goede wil, koop eens een Balik zalm, (volgens mij gewoon gekweekt) maar het is beter dan welke hengelgevange moeilijke zalm ik ooit heb gehad.
KingRonald?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef tjaptjoep het volgende:
Waar is Ronald? Of is die zijn vrouw aan het volblaffen voor zijn 10de kind?
Bij de NPO 12 minuten, hier 13.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
HEt lijkt wel of de reclames op sbs6 langer duren van bij de npo.
Mijn gevoel had het dus goed, bedankt voor het timen Davy.quote:
Heute journal en wat commentaar en verder gaan wequote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
HEt lijkt wel of de reclames op sbs6 langer duren van bij de npo.
Daar zijn vrienden voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn gevoel had het dus goed, bedankt voor het timen Davy.
Heel veel mensen kijken daarom naar ZDF voor het commentaar en het belangrijkste Heute Journal!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:46 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Heute journal en wat commentaar en verder gaan we
Zlatan is de enige die speelt voor PSGquote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben Cavani en Di Maria al wat goeds gedaan? Oh nee, Zlatan is zo groots, dat hij alle aandacht krijgt, ook als hij ongelukkig speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:54 schreef KingRoland het volgende:
jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met waterkokerquote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Warm water uit de kraan drinken is niet goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |