quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef Sjemmert het volgende:
nu even schakelen naar die chique tent in brussel aub wil hun reactie ff horen
Dat ook, jaquote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef Sjemmert het volgende:
nu even schakelen naar die chique tent in brussel aub wil hun reactie ff horen
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik vind 30% nog veel, gezien het onderwerp, het kloteweer de hele dag, het verminderde aantal stembureau's en mensen die expres niet gingen omdat ze hopen de grens niet te halen.
Je mag altijd stemmen ongeacht het moment van de dag, alleen stemmen voor dit referendum kan niet meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Cattivo het volgende:
Je mag tot 21:30 stemmen toch ? Anders moet ik iemand aan t oor er heen brengen.
Nope, 21:00 zijn ze gesloten. Deze exit poll was gegevens tot 20:30.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Cattivo het volgende:
Je mag tot 21:30 stemmen toch ? Anders moet ik iemand aan t oor er heen brengen.
Stuur een tweet zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Ik had liever degene op die avatar van jou hier.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Je mag altijd stemmen ongeacht het moment van de dag, alleen stemmen voor dit referendum kan niet meer.
Nou. Bijna 20% van de Nederlanders is tegen genoeg om speciaal voor één wet tijd vrij te maken om naar het stembureau te gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef GSbrder het volgende:
"64% van de 29% is tegen.
Dus we kunnen wel zeggen dat Nederland tegen is."
Zou het over wetenschappelijke onderzoeken gaan, dan is 29% van een landsbevolking een héle nette graadmeter.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef GSbrder het volgende:
"64% van de 29% is tegen.
Dus we kunnen wel zeggen dat Nederland tegen is."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |