abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161302253
Maar maak je vooral druk over de niet bestaande groeiende moslimhaat, over niet bestaande aanslagen, een niet bestaande politiestaat, over een niet bestaande IS, over niet bestaande maanlandingen, en ga zo door.

Ondertussen zetten de echte conspiracy's zich lekker voort, onopgemerkt en onaantastbaar.
pi_161302774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En meer weldenkende mensen denken precies zoals jou. Ik ook overigens. Ik moet eerlijk zeggen; mijn milieu is ook niet heel ingewikkeld. Boerendorpje was mijn geboorteplaats. Vader heeft zijn hele leven in een fabriek gewerkt. Geen slecht milieu, maar ook wel simpel. En mijn omgeving ook. Juist in zo'n dorpje uit het oosten zou je wat sneller anti moslim gedoe verwachten. Totaal niet aanwezig, eerder alleen maar meer respect erbij met elke aanslag die er is. En dat merk ik niet alleen daar, maar ook waar ik nu woon, en met de mensen die ik ken, online en offline. Elke aanslag is er juist meer de drang om aan te geven dat 'wij' 'hun' niets kwalijk nemen.

Ik snap dat angstige gedoe van wederom onze conservatievelingen hier niet. Politie staat? Merk er niets van. Antimoslim sentiment? Ja, bij detelegraaf.nl en ad.nl reacties. Verder? Nergens. Oh ja, de gebruikelijke domme mensen. Iedereen die verder komt dan 1+1=1,5 heeft genoeg vermogen in zijn hersenpan om er dieper (! daar zijn we weer) over na te denken.
De PVV is verreweg de grootste partij in de peilingen, maar jij merkt verder niets van een antimoslim sentiment? :?

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 09-04-2016 14:17:23 ]
pi_161302893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De PVV is verreweg de grootste partij in de peilingen, maar jij merkt verder niets van een antimoslim sentiment? :?
De PVV is al jaren de grootste partij in de peilingen om vervolgens ergens in de middenmoot te eindigen. Nee, ik merk niets van een antimoslim sentiment dat groeiende (!) is. Ik merk wel steeds harder schreeuwende domme mensen, en het lijkt erop dat die steeds vaker online te vinden zijn waardoor het beeld ontstaat dat die groep groter word.
pi_161302912
De reacties op De Telegraaf en andere websites staan volgens mij wel representatief voor de mening van een substantieel deel van NL. Ik denk niet dat je dat kunt ontkennen.

Als er geen sprake zou zijn geweest van toenemende polarisering, dan had het nu geen gespreksonderwerp geweest. Toch?
pi_161302964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De PVV is al jaren de grootste partij in de peilingen om vervolgens ergens in de middenmoot te eindigen. Nee, ik merk niets van een antimoslim sentiment dat groeiende (!) is. Ik merk wel steeds harder schreeuwende domme mensen, en het lijkt erop dat die steeds vaker online te vinden zijn waardoor het beeld ontstaat dat die groep groter word.
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat de groep groot is en groter wordt. Wellicht dat het nu weer wat afzwakt omdat het vluchtelingennieuws wat af lijkt te nemen in de media. Echter denk ik wel dat het grootste deel van deze groep vrij lafhartig is en alleen een grote scheur op internet opentrekt, maar in het dagelijks leven de mening voor zichzelf houdt.

In die zin merk je er niet zoveel van nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 14:26:45 ]
pi_161303021
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
De reacties op De Telegraaf en andere websites staan volgens mij wel representatief voor de mening van een substantieel deel van NL. Ik denk niet dat je dat kunt ontkennen.

Als er geen sprake zou zijn geweest van toenemende polarisering, dan had het nu geen gespreksonderwerp geweest. Toch?
Dat deel is niet substantieel (paar honderd reacties per bericht?), en ik ben benieuwd hoeveel van die mening er over blijft indien je ze face to face vraagt om hun mening. Het is me tegenwoordig iets te makkelijk om wat hatelijks te roepen op internet. Ik neem dat niet zo serieus. Misschien naïef, misschien realistisch, dat zal moeten blijken.

Het laatste wat je zegt.. wanneer merk jij er iets van? Vlak na een aanslag? Als de emoties hoog zijn en de hersenpan een stuk kleiner? Waar word er nu nog over moslims gediscussieerd? Hier? Ik merk die discussies vooral online op. Offline hoor ik ze nergens.

Let wel; ik spreek vooral uit mijn eigen belevingswereld.
pi_161303347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat deel is niet substantieel (paar honderd reacties per bericht?), en ik ben benieuwd hoeveel van die mening er over blijft indien je ze face to face vraagt om hun mening. Het is me tegenwoordig iets te makkelijk om wat hatelijks te roepen op internet. Ik neem dat niet zo serieus. Misschien naïef, misschien realistisch, dat zal moeten blijken.

Het laatste wat je zegt.. wanneer merk jij er iets van? Vlak na een aanslag? Als de emoties hoog zijn en de hersenpan een stuk kleiner? Waar word er nu nog over moslims gediscussieerd? Hier? Ik merk die discussies vooral online op. Offline hoor ik ze nergens.

Let wel; ik spreek vooral uit mijn eigen belevingswereld.
Vlak na een aanslag ja, of tijdens de hoogtepunten van het vluchtelingendebakel.

Ik heb mezelf er ook wel even in mee laten slepen en heb hier ook dingen geroepen die niet zo aardig zijn jegens moslims. Ik ben me er wel van bewust dat dit zo is en probeer me nu niet meer mee te laten slepen in dergelijk sentiment, al heb ik het verder niet zo op de islam en waar het deels voor staat. Zou ook graag zien dat het niet verder groeit.
pi_161303404
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:46 schreef Scrummie het volgende:
Maar maak je vooral druk over de niet bestaande groeiende moslimhaat, over niet bestaande aanslagen, een niet bestaande politiestaat, over een niet bestaande IS, over niet bestaande maanlandingen, en ga zo door.

Ondertussen zetten de echte conspiracy's zich lekker voort, onopgemerkt en onaantastbaar.
En jij over niet bestaande jodenhaat
pi_161303416
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En jij over niet bestaande jodenhaat
Wat? :').
pi_161303583
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vlak na een aanslag ja, of tijdens de hoogtepunten van het vluchtelingendebakel.

Ik heb mezelf er ook wel even in mee laten slepen en heb hier ook dingen geroepen die niet zo aardig zijn jegens moslims. Ik ben me er wel van bewust dat dit zo is en probeer me nu niet meer mee te laten slepen in dergelijk sentiment, al heb ik het verder niet zo op de islam en waar het deels voor staat. Zou ook graag zien dat het niet verder groeit.
Ik begrijp het wel, dat het na een aanslag even 'los gaat'. Eigenlijk volkomen logisch.

Je zal mij ook niet snel positief horen over de Islam als geloof hoor, en van mij mag IS keihard worden aangepakt, op de goeie manier (als we in een fijne/goeie wereld zouden leven..). En ik heb ook wel mijn ideeën over dat bepaalde culturen wat slecht mixen, of dat het te snel kan gaan/gaat op het moment.
pi_161303633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, dat het na een aanslag even 'los gaat'. Eigenlijk volkomen logisch.

Je zal mij ook niet snel positief horen over de Islam als geloof hoor, en van mij mag IS keihard worden aangepakt, op de goeie manier (als we in een fijne/goeie wereld zouden leven..). En ik heb ook wel mijn ideeën over dat bepaalde culturen wat slecht mixen, of dat het te snel kan gaan/gaat op het moment.
Dan zijn we het een keer met elkaar eens. Ook best leuk ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 14:56:20 ]
pi_161303672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan zijn we het een keer met elkaar eens. Ook best leuk ;)
:).
pi_161331654
0:39 Interview met moeder van Justin Shults,vermist Amerikaan.
http://www.cbsnews.com/ne(...)led-several-missing/
Misschien moet je eventjes wachten om de vid te laden.

Als je ff naar beneden scrollen kom je bij 'n interview met Anne-Tyler Morgan,vriendin van Stephanie Shults:
http://www.dailymail.co.u(...)hope-pair-alive.html
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161332498
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 17:50 schreef Tingo het volgende:

Als je ff naar beneden scrollen kom je bij 'n interview met Anne-Tyler Morgan,vriendin van Stephanie Shults:
En hoe plaats je die interviews in een hoax-complot?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 10 april 2016 @ 19:05:39 #215
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161333376
wow , een echte discussie ^O^
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 10 april 2016 @ 19:52:13 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161334473
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 17:50 schreef Tingo het volgende:

Ze lijken wel dolgelukkig , echt raar
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161335425
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Vond ik ook.

Which bomb goes first?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161335802
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Wie is 'ze'?

Ik zie alleen mevrouw die op van de zenuwen lacht tijdens het interview, anderen zijn aardig serieus.
  Moderator zondag 10 april 2016 @ 20:37:54 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_161335923
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wie is 'ze'?

Ik zie alleen mevrouw die op van de zenuwen lacht tijdens het interview, anderen zijn aardig serieus.
Ja, maar dat is verdacht. Je mag niet lachen, ook niet van de zenuwen. Je mag niet huilen want dat is overdreven. Of je huilt niet genoeg. Kortom je reageert altijd verkeerd in de ogen van sommige trauma-experts hier.
  zondag 10 april 2016 @ 20:38:53 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161335971
Ah, we zijn weer op het punt 'ze reageren niet zoals ik zou verwachten en dus zijn ze heel verdacht' aanbeland.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161336188
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2016 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ah, we zijn weer op het punt 'ze reageren niet zoals ik zou verwachten en dus zijn ze heel verdacht' aanbeland.
Tja, daar zijn we nooit van af geweken.
zelfde als filmpje, beide personen bevinden zich nabij de explosie, alleen de man bij de eerste explosie en de vrouw bij de tweede, alhoewel die laatste beweert de eerste meegemaakt te hebben.
Verdacht natuurlijk....
pi_161336420
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vond ik ook.

Which bomb goes first?
Als het klopt dat ze slechts een meter of 5 van de explosie afstond, dan heeft ze echt mazzel gehad. Geen haartje gekrenkt zelfs.
  zondag 10 april 2016 @ 21:06:31 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161337235
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wie is 'ze'?

tweede link van die vriendin die 48 uur is vermist , hele interview in een soort van bliss waar ghandi nog jaloers op zou zijn . Ik zie geen zenuwen , kijk naar die ogen , ze praten vanuit een bliss . 48 uur je geliefden vermist maar ze hebben hun happy place gevonden .
Sorry maar dat is raar .
  zondag 10 april 2016 @ 21:09:01 #224
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161337331
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vond ik ook.

Which bomb goes first?
Alles doet aan boston bombing denken :Y
  Moderator zondag 10 april 2016 @ 21:14:31 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_161337577
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:06 schreef Summers het volgende:

[..]

tweede link van die vriendin die 48 uur is vermist , hele interview in een soort van bliss waar ghandi nog jaloers op zou zijn . Ik zie geen zenuwen , kijk naar die ogen , ze praten vanuit een bliss . 48 uur je geliefden vermist maar ze hebben hun happy place gevonden .
Sorry maar dat is raar .
Oh u bent psychologe en kunt dat vanaf uw schermpje duiden?
En wat betreft Boston; niet zo vreemd dat de ene bomaanslag op een andere bomaanslag lijkt. Bij allemaal zijn doden en gewonden. En overlevers die in oa jouw ogen niet op de door jou en anderen goedgekeurde manier reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')