Doe ik ook. Meestal zie je dat 'n 't toon en presentatie....sombre stem:quote:Op maandag 11 april 2016 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik pik het meeste op in eerste instantie uit de algemene media en zie ik zaken waarvan ik denk, hmzz, raar dit en dat. Van daaruit ga ik verder zoeken en kom bij info uit van mensen die hetzelfde hebben en het aan de kaak stellen, vaak via YT inderdaad. Daar heb ik meer vertrouwen in dan al die zogenaamde journalisten. Ik heb maar 1 of 2 channels die ik een beetje in de gaten hou zo af en toe, de rest is mijn eigen zoektocht. Op al deze info baseer ik mijn conclusies. De tijd dat ik de beelden van de algemene media geloofde ligt al een poosje achter mij.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ok... misschien is het niet zo gepast dat ik zo reageer. Ik zal er rekening mee houden dat het voor anderen wel pure ernst is. Excusé.
Dat gevoel probeer ik nou juist uit te halen, of in ieder geval, te begrijpen. Anders komen we er inderdaad nooit uit. De één heeft 'een gevoel' dat god bestaat en een de ander nietquote:Maar goed.. mijn benchmark heeft vooral met gevoel te maken. Het oogt allemaal te relaxed, te kalmpjes. Er is geen sprake van grote paniek of chaos. Het oogt haast synthetisch en deels gescript.
Maar hier komen we nooit uit. Wat op mij surrealistisch en bijna lachwekkend overkomt, is voor een ander bittere ernst. Ik vergelijk het met beelden van andere aanslagen die ik gezien heb en waarvan ik zeker weet dat het niet fake was. Het strookt niet met elkaar.
Hier heb je een voorbeeldje.quote:Op maandag 11 april 2016 17:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Dat gevoel probeer ik nou juist uit te halen, of in ieder geval, te begrijpen. Anders komen we er inderdaad nooit uit. De één heeft 'een gevoel' dat god bestaat en een de ander niet
Zou je beelden willen delen van aanslagen die wel echt zijn? En zou je aan kunnen geven hoe je weet dat die beelden echt zijn? En hoe dat zich verhoudt in reactie van mensen. Locaties. Cultuurverschillen e.d.
Om eens te proberen of we van die gevoelsdiscussie af kunnen komen!
hele foute site...quote:Op maandag 11 april 2016 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier heb je een voorbeeldje.
http://ogrish.tv/play.php?vid=2648
Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen wat de verschillen zijn, of wel?
Edit: Hier heb je er nog 1.
http://ogrish.tv/play.php?vid=1166![]()
Zoekt en gij zult vinden.
Daar twijfel ik ook niet aan , daar vast geen " ik stond 5 meter van de bom en ik heb geen krasje "quote:Op maandag 11 april 2016 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.quote:
'dankje' voor 't posten.quote:Op maandag 11 april 2016 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2016 21:14 schreef Scrummie het volgende:
Ah, elke bom en elke locatie is hetzelfde
Het blijft daar wel een beetje op steken, deze discussie. Het is een hoax want het is raar...quote:Op maandag 11 april 2016 21:14 schreef Scrummie het volgende:
Ah, elke bom en elke locatie is hetzelfde. Nee, dan is het niet raar dat er ook gevonden worden dat iedereen hetzelfde moet reageren.
Je snapt dat de beelden die ze vrijgeven in het beschaafde Westen meestal de meest afschuwelijke beelden buiten beschouwing laten?quote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
'dankje' voor 't posten.
Vreselijk verontrustende beelden.Enorme verschil tussen wat we met andere zaken zien.
Het is heel raar ja.quote:Op maandag 11 april 2016 21:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het blijft daar wel een beetje op steken, deze discussie. Het is een hoax want het is raar...
Nee, je moet het bloed van je beeldscherm kunnen aflikken, anders is het raar.quote:Op maandag 11 april 2016 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat de beelden die ze vrijgeven in het beschaafde Westen meestal de meest afschuwelijke beelden buiten beschouwing laten?
Echt? Ik heb gemerkt dat er nog erger beelden van slechte acteerwerk weggehaald zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat de beelden die ze vrijgeven in het beschaafde Westen meestal de meest afschuwelijke beelden buiten beschouwing laten?
Het is niet alleen het bloed he, maar dat snap jij natuurlijk ook wel.quote:Op maandag 11 april 2016 21:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je moet het bloed van je beeldscherm kunnen aflikken, anders is het raar.
false flags lijken wel op elkaar en op een gegeven moment ga je dezelfde patronen zien die zich steeds herhalen . Vandaar dat mensen tegenwoordig steeds sneller een false flag herkennen .quote:Op maandag 11 april 2016 21:14 schreef Scrummie het volgende:
Ah, elke bom en elke locatie is hetzelfde. Nee, dan is het niet raar dat er ook gevonden worden dat iedereen hetzelfde moet reageren.
Ja, de bloeddorst bij sommigen is onverzadigbaar.quote:Op maandag 11 april 2016 21:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je moet het bloed van je beeldscherm kunnen aflikken, anders is het raar.
Thanks dat je dit hebt gepost. Ik ben zulke beelden ook wel eens tegen gekomen, het ziet er allemaal wat minder gelikt uit dan de beelden van aanslagen zoals jl in Brussel. Maar ja dat zal wel komen doordat het anders is want...... bla bla bla.quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.
Er werd om voorbeelden gevraagd en ja, dan moet je naar dat soort sites. Op Twitter en YouTube komt het ook nog weleens voorbij zo net na een aanslag, maar daar wordt het snel weer verwijderd. Ook LiveLeak wist dat soort meuk, voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |