abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161343793
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 02:30 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Ik ben geen expert, maar is het niet soms maar net waar je staat, waar de meeste krachten heen gaan bijv. Maar je kan ook net achter iemand staan. (heb overigens geen beelden gezien nu hoor)
nee, een bom hoort de schade uniform te verdelen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 11 april 2016 @ 07:15:06 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161344093
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 02:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

nee, een bom hoort de schade uniform te verdelen.
nee zijn energie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_161344113
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 07:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee zijn energie.
Dat doet het ook geloof ik, in eerste instantie. Vervolgens de weg van de minste weerstand. Denk ik.
  maandag 11 april 2016 @ 07:37:30 #254
52357 Lambiekje
pi_161344171
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is het grote probleem op deze wereld we zijn geconditioneerd om alles te laten beslissen..

Mens zijn is voldoende .
Voor de elite niet. Robots he
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 april 2016 @ 07:38:10 #255
52357 Lambiekje
pi_161344173
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 07:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat doet het ook geloof ik, in eerste instantie. Vervolgens de weg van de minste weerstand. Denk ik.
dat is bij vloeistof
pi_161344238
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 07:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is bij vloeistof
Niet alleen bij vloeistof. Bij energie in het algemeen voor zover ik weet. Maar daar kan vast iemand met meer verstand van zaken meer over vertellen.
  maandag 11 april 2016 @ 08:08:01 #257
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161344305
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 00:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je mag overal een mening over hebben, maar zonder de juiste expertise is die weinig waard.
Dat geld ook voor jouw mening , we zijn dus gelijk en ik kan een andere mening daarover hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_161344657
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat geld ook voor jouw mening , we zijn dus gelijk en ik kan een andere mening daarover hebben .
Klopt, in de discussie zijn we in feite gelijkwaardig,omdat we geen van allen elkanders expertises kennen.
Daardoor hebben meningen weinig waarde.
pi_161348929
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof 'experts' nooit omgekocht zijn , gewoon niks over bepaalde issues willen commentaren omdat 't kan negatieve invloed op hun carrieres/baantjes hebben en allemaal te vertrouwen zijn.
Er zijn slechte,incompetent,dishonest 'experts' in alle velden van 'expertise'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 april 2016 @ 14:18:29 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161349533
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alsof 'experts' nooit omgekocht zijn , gewoon niks over bepaalde issues willen commentaren omdat 't kan negatieve invloed op hun carrieres/baantjes hebben en allemaal te vertrouwen zijn.
Ik zag het gisteren nog op tv docu Cyberjihad op de VPRO, ISIS op twitter en facebook enzo :O

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/cyberjihad.html

voor degene die interesse hebben. Ik heb het van pure ellende uitgezet zeker nadat zogenaamde experts hun woordje gingen doen in deze fear mongering pur sang. Breng me een teiltje zeg.
ISIS is everywhere dat we het maar weten, ze kunnen zomaar toeslaan. BEWARE!

* met beelden natuurlijk van die onthoofdingen. The horror!

[ Bericht 2% gewijzigd door controlaltdelete op 11-04-2016 14:24:10 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161349835
Inderdaad. Ze moeten net doen of IS niet bestaat. Dat is een stuk logischer.

Of misschien zou het leuk zijn als ze een keer, voor de balans, de pluspunten van het kalifaat aanstippen.
Conscience do cost.
pi_161349926
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kortom, het is best wel lastig om tot een goed oordeel over iets te komen.
Voordat je met enige zekerheid kunt stellen dat iets op een bepaalde wijze heeft plaatsgevonden heb je dus informatie nodig uit een breed scala aan verschillende bronnen.
  maandag 11 april 2016 @ 14:46:25 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161350050
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zag het gisteren nog op tv docu Cyberjihad op de VPRO, ISIS op twitter en facebook enzo :O

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/cyberjihad.html

voor degene die interesse hebben. Ik heb het van pure ellende uitgezet zeker nadat zogenaamde experts hun woordje gingen doen in deze fear mongering pur sang. Breng me een teiltje zeg.
ISIS is everywhere dat we het maar weten, ze kunnen zomaar toeslaan. BEWARE!

* met beelden natuurlijk van die onthoofdingen. The horror!
Dat is meer iets voor de algemenere topics dan deze, wel een interessante docu, binnenkort maar eens kijken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_161350168
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 14:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kortom, het is best wel lastig om tot een goed oordeel over iets te komen.
Voordat je met enige zekerheid kunt stellen dat iets op een bepaalde wijze heeft plaatsgevonden heb je dus informatie nodig uit een breed scala aan verschillende bronnen.
Voor mij niet, ik vraag mezelf als de getuigen/nabestanden/overlevenden acteurs kunnen zijn.
Als de antwoord 'Ja' is....
Ligt eraan je pov en vertrouw in je eigen perceptie.TV experts totaal niet te vertrouwen zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161350294
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 14:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij niet, ik vraag mezelf als de getuigen/nabestanden/overlevenden acteurs kunnen zijn.
Als de antwoord 'Ja' is....
Ligt eraan je pov en vertrouw in je eigen perceptie.TV experts totaal niet te vertrouwen zijn.
Het kunnen altijd acteurs zijn, dus het antwoord is altijd ja...
Maar zijn youtube-experts wel te vertrouwen?
pi_161350373
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 14:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het kunnen altijd acteurs zijn, dus het antwoord is altijd ja...
Maar zijn youtube-experts wel te vertrouwen?
Nee hoor. Kijk ik niet vaak. M'n eigen ogen en 't processen van 't info dat ik op MSM ziet voor mij is genoeg. Youtube en conspiracy sites heb ik niet nodig.
pi_161350391
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor. Kijk ik niet vaak. M'n eigen ogen en 't processen van 't info dat ik op MSM ziet voor mij is genoeg. Youtube en conspiracy sites heb ik niet nodig.
and what about september clues?
pi_161350529
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

and what about september clues?
What about September Clues?
  maandag 11 april 2016 @ 15:16:02 #269
189978 controlaltdelete
pi_161350718
Ik pik het meeste op in eerste instantie uit de algemene media en zie ik zaken waarvan ik denk, hmzz, raar dit en dat. Van daaruit ga ik verder zoeken en kom bij info uit van mensen die hetzelfde hebben en het aan de kaak stellen, vaak via YT inderdaad. Daar heb ik meer vertrouwen in dan al die zogenaamde journalisten. Ik heb maar 1 of 2 channels die ik een beetje in de gaten hou zo af en toe, de rest is mijn eigen zoektocht. Op al deze info baseer ik mijn conclusies. De tijd dat ik de beelden van de algemene media geloofde ligt al een poosje achter mij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161350767
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik pik het meeste op in eerste instantie uit de algemene media en zie ik zaken waarvan ik denk, hmzz, raar dit en dat. Van daaruit ga ik verder zoeken en kom bij info uit van mensen die hetzelfde hebben en het aan de kaak stellen, vaak via YT inderdaad. Daar heb ik meer vertrouwen in dan al die zogenaamde journalisten. Ik heb maar 1 of 2 channels die ik een beetje in de gaten hou zo af en toe, de rest is mijn eigen zoektocht. Op al deze info baseer ik mijn conclusies. De tijd dat ik de beelden van de algemene media geloofde ligt al een poosje achter mij.
Heb je voorbeelden van jou eigen zoektocht met wat argumenten erbij waarom je tot een bepaalde conclusie bent gekomen?
pi_161350926
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vind jij het niet vreemd dat de vrouw volledig ongedeerd is terwijl ze er zo dichtbij stond en dat die Mason Wells (die 3 terreuraanslagen overleefde) wel zwaar gewond was, maar veel verder weg stond?
Nog 'n keer Mademoiselle Fadwa 'two bombs exploded in front of my face' Rhimi.
  maandag 11 april 2016 @ 15:30:22 #272
189978 controlaltdelete
pi_161350991
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden van jou eigen zoektocht met wat argumenten erbij waarom je tot een bepaalde conclusie bent gekomen?
Waarom wil je dat in de precieze weten? Het is toch over het algemeen bekend wat ik erover denk om nu mijn hele zoektocht te gaan posten? Van het één kom je bij het ander, uit dit alles baseer ik mijn conclusie dat het opnieuw theater is. Kan niet eens iets concreets posten want het is zoveel. Ik kom ook dingen tegen waar ik van denk kolder. Info waar anderen zoals Jokkebrok mee aankomen op het forum doet ook nog wel eens wat.

Waar baseer jij je conclusie op dat al die gene rosens de waarheid spreken?
pi_161351018
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom wil je dat in de precieze weten? Het is toch over het algemeen bekend wat ik erover denk om nu mijn hele zoektocht te gaan posten? Van het één kom je bij het ander, uit dit alles baseer ik mijn conclusie dat het opnieuw theater is. Kan niet eens iets concreets posten want het is zoveel. Ik kom ook dingen tegen waar ik van denk kolder. Info waar anderen zoals Jokkebrok mee aankomen op het forum doet ook nog wel eens wat.

Waar baseer jij je conclusie op dat al die gene rosens de waarheid spreken?
Niet weer een vraag met een wedervraag beantwoorden cad, dat werkt niet.

Ik ben gewoon benieuwd wat voor onweerlegbaar bewijs jij verzameld zodat je zó overtuigd bent van alle zaken waar jij zo diep en heilig van overtuigd bent.
  maandag 11 april 2016 @ 15:37:06 #274
189978 controlaltdelete
pi_161351131
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet weer een vraag met een wedervraag beantwoorden cad, dat werkt niet.

Ik ben gewoon benieuwd wat voor onweerlegbaar bewijs jij verzameld zodat je zó overtuigd bent van alle zaken waar jij zo diep en heilig van overtuigd bent.
Dat heb ik je uitgelegd dat dit er niet eens is, het is verschillende info, het begint al bij het journaal waar ik dingen zie die niet raken. Dan ga ik zelf eens zoeken en kom ik bij zoveel informatie uit en bekijken van materiaal aangeleverd door zoveel bronnen. Dan zou je mijn history moeten bekijken, uit al die info weet ik dat het niet klopt wat we zien. Vertel jij me maar eens waarom het wel waar is. Bewijs hiervoor heb ook jij niet.
pi_161351154
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat heb ik je uitgelegd dat dit er niet eens is, het is verschillende info, het begint al bij het journaal waar ik dingen zie die niet raken. Dan ga ik zelf eens zoeken en kom ik bij zoveel informatie uit en bekijken van materiaal aangeleverd door zoveel bronnen. Dan zou je mijn history moeten bekijken, uit al die info weet ik dat het niet klopt wat we zien. Vertel jij me maar eens waarom het wel waar is. Bewijs hiervoor heb ook jij niet.
Oh oke, je hebt gewoon eigenlijk geen enkel argument waarom jou info klopt. Prima, dan zijn we uitgelult :)

Oh trouwens, mijn 'werkwijze' is exact zoals de jouwe :).

Ik denk dat ik alleen wat meer vermogen heb om bullshit te kunnen onderscheiden van feiten.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 15:42:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')