Wat is dit nou weer voor een argument?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef juliusceasar het volgende:
Vergeet niet dat Pechtold in een privejet van een goede vriend de Oekraine heeft bezocht!!! Stem TEGEN!!!
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jongens, ik ga zo nog stemmen! Komt allemaal goed.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef juliusceasar het volgende:
Vergeet niet dat Pechtold in een privejet van een goede vriend de Oekraine heeft bezocht!!! Stem TEGEN!!!
Opkomst rdam dit uur, via gemeente stream.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Leuke random cijfers, mag ik meedoen?
3.141592654
Van die 'ik net zo goed blijven liggen want uiteindelijk ga ik toch dood' types.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Vasilevski het volgende:
Vind het wel raar dat mensen denken dat thuisblijvers per definitie voor het verdrag zouden zijn. Ik heb zelf genoeg mensen horen zeggen: ik stem niet, want het maakt toch allemaal geen reet uit, het is allang besloten, ze doen waar ze zin in hebben. De cynicus in mij denkt dat ze daar ook wel gelijk in hebben, maar zoveel moeite kost het nu ook weer niet om te gaan stemmen, dus ben toch maar gegaan. Mensen moeten gewoon stemmen (of niet stemmen natuurlijk) op basis van hun eigen overtuiging en verder niet zeuren.
Daar begin ik zo langzamerhand wel over te twijfelen. Welk alternatief is slechter dan je ziel te verkopen zonder ook maar enig voorbehoud?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat het alternatief (bijv. het laten zitten van het vorige parlement?) nog slechter is, lijkt me.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef juliusceasar het volgende:
Waarom mag Pechtold niet in een privéjet naar Oekraïne vliegen?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef juliusceasar het volgende:
Dat, en ik gun Jan Roos en Thierry Baudet niet zo'n grote opkomst voor hun referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Vasilevski het volgende:
Vind het wel raar dat mensen denken dat thuisblijvers per definitie voor het verdrag zouden zijn. Ik heb zelf genoeg mensen horen zeggen: ik stem niet, want het maakt toch allemaal geen reet uit, het is allang besloten, ze doen waar ze zin in hebben. De cynicus in mij denkt dat ze daar ook wel gelijk in hebben, maar zoveel moeite kost het nu ook weer niet om te gaan stemmen, dus ben toch maar gegaan. Mensen moeten gewoon stemmen (of niet stemmen natuurlijk) op basis van hun eigen overtuiging en verder niet zeuren.
De vraag was meer retorisch. Willen we überhaupt wel een Europarlement? Er is nooit een discussie geweest wat we eigenlijk willen met de EU en daardoor is er ook geen draagvlak.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat het alternatief (bijv. het laten zitten van het vorige parlement?) nog slechter is, lijkt me.
Dat vergeet ik zeker niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:59 schreef juliusceasar het volgende:
Zolang ie over bezet gebied vliegt heeft hij mijn zegen iigquote:Op woensdag 6 april 2016 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom mag Pechtold niet in een privéjet naar Oekraïne vliegen?
wat? wat voor nummers quote jequote:Op woensdag 6 april 2016 19:01 schreef Merode32 het volgende:
We zijn geeindigd op 11889 kijken wat dit uur brengt
En ik gokte 31,4%.....quote:Op woensdag 6 april 2016 19:01 schreef Gutmensch het volgende:
Het verwachte opkomstpercentage gaat weer omlaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het misschien niet eens met het Nee-kamp, maar ik heb wel medelijden met jullie dat deze gast voor jullie aan het posten is.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Vergeet niet dat Rutte heeft beloofd geen geld meer naar Griekenland te storten!!! Stem TEGEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |