SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Tot gister had je vervanging kunnen aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.
Opkomst word denk ik wel gehaald hoor Insoquote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot gister had je vervanging kunnen aanvragen.
Zijn moeder vertelde het vandaag pas.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot gister had je vervanging kunnen aanvragen.
Dat is waar. Ik was ook wel verrast dat het me lukte. Maar ik moest het gewoon echt kwijt denk ik. Normaal zou ik m'n moeder bellen, maar ik had sowieso nog gezegd dat ik mijn vader die dag zou bellen, dus ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Top.
Ach, bewust of onbewust krijg je daar alleen mar betere band van
Tis heel twijfelachtig.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opkomst word denk ik wel gehaald hoor Inso
ja mijn moeder heeft laatst de kast opgeruimd (waar ik normaal altijd mijn post inpleur) dus ik denk dat ze het gewoon weggegooid heeftquote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.
mijn moeder geeft echt geen neuk of ik wel of niet stemquote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mij al 10x een lezing gegeven waarom ik had moeten stemmen
Ook daar zal de regering wel conclusies uittrekken.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis heel twijfelachtig.
Zal netaan worden, echt heel genant natuurlijk.
Mijn moeder heeft echt al weken gestemd. Op de dag dat het konquote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder geeft echt geen neuk of ik wel of niet stem
Hopelijk eens een wet in de maak om raadgevende referenda af te schaffen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook daar zal de regering wel conclusies uittrekken.
Ja weinig opkomst, dus uitslag levert geen veranderignen op
Mij zou het niet lukken denk ik, daar is m`n vader nog iets te apatisch voor. Hij boekt vooruitgang qua gesprekken,maar het is nog iets te om open en eerlijk op eigen initiatief zoiets tegen hem te zeggenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was ook wel verrast dat het me lukte. Maar ik moest het gewoon echt kwijt denk ik. Normaal zou ik m'n moeder bellen, maar ik had sowieso nog gezegd dat ik mijn vader die dag zou bellen, dus ja.
Dat zal wel niet!!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
ik spreek mn pa alleen op vrijdag bij de snackbar
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Daar kan ik deels over meepraten.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Uit huis gaan heeft sowieso voor veel verbetering gezorgd
Die sketches zijn een van de weinige goede dingen van de NPO.quote:
Laatste moment zit je elkaar gewoon teveel op de lipquote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan ik deels over meepraten.
Klopt. Maar mijn band met mijn familie is sowieso al niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste moment zit je elkaar gewoon teveel op de lip
Daar ben je niet de enige in hier geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2016 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn band met mijn familie is sowieso al niet goed.
Niet woensdag patatdag hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Omdat ik mensen heel makkelijk laat vallen als het moet, ook familie. Sommige neven en nichten, ooms en tantes heb ik al jaren niet meer gezien, komt vanuit mijn kant. Totaal geen interesse in. Ook met bepaalde vrienden. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in hier geloof ik![]()
Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |