Niet 't Haagje mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geboren en getogen![]()
Nu Utrechter trouwens, bevalt me toch beter.
.. want in Amsterdam en Utrecht zitten meer ja-stemmers ofzo?twitter:hansspekman twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:44:17De opkomst in DenHaag en Rotterdam is hoger dan in Amsterdam en Utrecht. Mijn prognose is dan ook dat tegen gaat winnen. Ga stemmen. Voor reageer retweet
Meestal wel, ja. Meer pro-Europa in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
.. want in Amsterdam en Utrecht zitten meer ja-stemmers ofzo?twitter:hansspekman twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:44:17De opkomst in DenHaag en Rotterdam is hoger dan in Amsterdam en Utrecht. Mijn prognose is dan ook dat tegen gaat winnen. Ga stemmen. Voor reageer retweet
Niet in mijn medemens, wel in de organisatie. Waarom de schijn wekken als je het ook goed kunt doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat vakje is zo te zien groter dan bij reguliere verkiezingen die die oudjes al tientallen keren hebben meegemaakt. Je hebt wel erg weinig vertrouwen in je medemens.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef invalidusername het volgende:
Ik wil trouwens wel even het misverstand rechtzetten dat in Helmond mensen niet werken.
Ze werken wel, maar het komt niet voor in de statistieken.
Niet verwarren graag.
Hoop Pechtoldjugend en PVDA'ersquote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef invalidusername het volgende:
Ik wil trouwens wel even het misverstand rechtzetten dat in Helmond mensen niet werken.
Ze werken wel, maar het komt niet voor in de statistieken.
Niet verwarren graag.
In Amsterdam en Utrecht zijn men meer pro Europa mede omdat daar de Pvda groter is.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
En GL en D66quote:Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
In Amsterdam en Utrecht zijn men meer pro Europa mede omdat daar de Pvda groter is.
Ach of het wel wat uit maakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Seam het volgende:
Zojuist gestemdTegen uiteraard, ik hoop dat de 30% gehaald wordt
Ditoquote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Seam het volgende:
Zojuist gestemdTegen uiteraard, ik hoop dat de 30% gehaald wordt
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendumquote:Geen spoor van 'Nee'-prominent Thierry
Waar Jan Roos van de GeenPeil-campagne al in de ochtend zijn stem uitbracht, is een van de andere prominente pleitbezorgers van 'Nee' nog nergens te bekennen. De jurist had volgens ANP aangekondigd om tegen 12.00 uur te gaan stemmen in de Haarlemmerstraat in Amsterdam, maar vooralsnog is hij niet komen opdagen.
Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraait.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
In Amsterdam en Utrecht zijn men meer pro Europa mede omdat daar de Pvda groter is.
Wedden dat mensen dan hadden geklaagd dat niet in één oogopslag duidelijk was welk bolletje bij welk woord hoorde, omdat ze dan niet visueel verbonden zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet in mijn medemens, wel in de organisatie. Waarom de schijn wekken als je het ook goed kunt doen.
Dat lijntje om voor of tegen slaat gewoon helemaal nergens op. Het is een kleine moeite om dat weg te halen om verwarring te voorkomen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Copycat het volgende:
Waar is Thierry?
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendum
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:03:33Zojuist vernomen dat @thierrybaudet nog leeft. reageer retweet
Dat zou ik echt jammer vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
30% wordt niet gehaald, Krouwel en de Hond hinten hier al naar, maar durven het niet letterlijk te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |