Dan wordt de AmRo-shuttle toch ook wel doorgetrokken naar Breda mag ik hopen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef MTL het volgende:
Volgende week wordt de moerdijkbrug op woensdag, donderdag en vrijdag afgesloten voor spoedreparatie omdat er haarscheurtjes zijn gevonden tijdens een inspectie. Enkel de IC Direct zal dus tussen Rotterdam en Breda rijden. Dat gaat weer leuk worden.
Je zal vast wel iets kunnen regelen met die enorme sloot aan locs beschikbaar en de Benelux die ongetwijfeld alleen van/naar Roosendaal gaat rijden waardoor je wellicht wat rijtuigen kan lenen. Ik begreep dat ze alle rijtuigen voor HSL & Benelux uniform willen maken en onderling uitwisselbaar maar ik weet niet hoe ver ze daar mee zijn. Flink aantal rijtuigen staat in Haarlem voor de aanpassingen daarvoor..quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan wordt de AmRo-shuttle toch ook wel doorgetrokken naar Breda mag ik hopen?
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan wordt de AmRo-shuttle toch ook wel doorgetrokken naar Breda mag ik hopen?
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:44 schreef JDude het volgende:
En allemaal extra bussen op de A16 zeker?.
Oh niet weerquote:
Gewoon rijstrookje afzetten voor de bussen. Geen enkel probleemquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:44 schreef JDude het volgende:
En allemaal extra bussen op de A16 zeker?.
Hierrrrr, met bewegend beeldmateriaalquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pilsie zegt dat ja. Kan er zo snel niks over vinden.
Leuk. En het huidige station Zaventem dan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:14 schreef James1988 het volgende:
Op HGBTF valt te lezen dat station 'Brussel-Nationaal-Luchthaven' wordt omgedoopt in 'Brussels Airport - Zaventem'.
Coolquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:14 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hierrrrr, met bewegend beeldmateriaal
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. En het huidige station Zaventem dan?
Veel beter dunkt mequote:Op vrijdag 8 april 2016 15:14 schreef James1988 het volgende:
Op HGBTF valt te lezen dat station 'Brussel-Nationaal-Luchthaven' wordt omgedoopt in 'Brussels Airport - Zaventem'.
waarom?quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva laat vanaf morgen in de Achterhoek een GTW in de kleuren van de Giro d'Italia rondrijden
De Giro finisht 7 mei, en vertrekt weer op 8 mei in/uit de stad Nijmegen.quote:
Ik heb die uitzending al een tijd terug gezien op de WDR, was de moeite waard!quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:24 schreef Prins_Pils het volgende:
20:15-21:00 op WDR: 'Geheimnis Köln Hbf'. Docu'tje over het station lijkt me, eens kijken of het interessant is
Nee, dat is de VW-trein naar Zeebrugge.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef Prins_Pils het volgende:
Die autotrein die elke dag stipt om 20 uur westbound door Deventer gaat, is dat nou de PON-trein?
SGM (2x3) trouwens in de stoppert Apeldoorn-Enschede, dat heb ik lang niet meer gezien hier.
Is so far wel interessant inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending al een tijd terug gezien op de WDR, was de moeite waard!
Ik zag vandaag twee stammetjes staan op de watergraafsmeer, gewoon ICD stammen met wat belgenlogo'squote:Op vrijdag 8 april 2016 12:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Je zal vast wel iets kunnen regelen met die enorme sloot aan locs beschikbaar en de Benelux die ongetwijfeld alleen van/naar Roosendaal gaat rijden waardoor je wellicht wat rijtuigen kan lenen. Ik begreep dat ze alle rijtuigen voor HSL & Benelux uniform willen maken en onderling uitwisselbaar maar ik weet niet hoe ver ze daar mee zijn. Flink aantal rijtuigen staat in Haarlem voor de aanpassingen daarvoor..
Ehm, kleuren? Die Giro heeft maar één kleur dus dat wordt een spuuglelijke trein...quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva laat vanaf morgen in de Achterhoek een GTW in de kleuren van de Giro d'Italia rondrijden
quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ehm, kleuren? Die Giro heeft maar één kleur dus dat wordt een spuuglelijke trein...
de koppen blijven Arriva-wit natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ehm, kleuren? Die Giro heeft maar één kleur dus dat wordt een spuuglelijke trein...
Jewel, want Arriva zal niet met locs rijden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:29 schreef ReisT het volgende:
Ach, erger dan dit kan het vast niet worden
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde trein die ik dagelijks rond 23:15 door Breda zie rijden?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat is de VW-trein naar Zeebrugge.
Volgens Rolandrail welquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde trein die ik dagelijks rond 23:15 door Breda zie rijden?
Niets tegen PKP ICquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:29 schreef ReisT het volgende:
Ach, erger dan dit kan het vast niet worden
[ afbeelding ]
Polen is ook zo'n echt ras-katholiek dus extreem homovriendelijk landquote:
quote:De eventuele reisproducten dient u zelf via uw vervoerder over te zetten naar uw nieuwe persoonlijke OV-chipkaart.
Vous haben nog nothing gesehen parbleu!quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:12 schreef Prins_Pils het volgende:
What can you good two languages through another writen say!
De FLIRT is ook gevlaflipt, maar heeft aan de zijkant veel meer blauw dan bijvoorbeeld de SLTquote:
een ov chipkaart is een ov chipkaart. je moet bij de partij zijn waar je het abonnement hebt dat je over wil zetten niet bij de partij die jou die chipkaart verstrekt heeftquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:01 schreef Xetran het volgende:
Ik heb een speciaal Arriva (soort van) abonnement op mijn OVC. Nu is die binnenkort verlopen en ga ik volgende week alvast over op een NS OVC die ik toevallig gratis kreeg bij een abonnement, scheelt weer 7,50. Maar nu wil ik abonnementen overzetten. Waar kan ik dat doen? Kan dat bij Tickets & Service van NS?
Oja, en saldo overzetten. Dat heb ik toen in Nijmegen moeten doen maar dat is een beetje ver voor nu
En voor saldo overzetten, dat kan wel bij elke vervoerder?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ov chipkaart is een ov chipkaart. je moet bij de partij zijn waar je het abonnement hebt dat je over wil zetten niet bij de partij die jou die chipkaart verstrekt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |