Nee dat noemen ze communiceren. En argumenteren. Misschien zelfs een beetje debatteren.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:41 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook filosoferen met kinderen. Kinderen studeren toch ook niet eerst jaren voordat ze filosofisch kunnen denken. Dat doen zij ook door hun kijk op dingen met elkaar te delen. Lenny jij bent nu gewoon écht expres dom aan het doen omdat het duidelijk genoeg is wat filosofie is.
Amenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook een filosofie over de liefde. Niet op internet gelezen, maar meegemaakt, gevoeld en over nagedacht.
Liefde voor een (potentiële) partner is wat mij betreft heel simpel. Als het gecompliceerd is, steeds maar moeilijk-moeilijk, strijd en pijn: nee. Liefde moet een beetje vanzelf gaan en het moet goed voelen.
Je kunt liefde koesteren voor iemand die er niet meer is of die jouw liefde niet beantwoordde. Maar vroeger is dood)*. Laat die (onbeantwoorde) liefde van vroeger niet een gelukkig liefdesleven in de weg staan in het hier en nu.
)* Die heb ik niet van mezelf.
Ga eerst je Nederlands verbeteren en kappen met je vetgedrukte teksten wat ontzettend irritant is om te lezen voordat je andere mensen voor dom gaat uitmaken. Je wil niet accepteren dat andere mensen anders denken dan jij. Iedereen moet blijkbaar hetzelfde denken als jij.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:53 schreef Barbie__ het volgende:
Ons hersenen botsen lienekien. Jij bent gewend met simpele mensen om te gaan en ik niet. Ik vind moeilijk om met mensen te praten die niet openstaan voor een andere gedachtegang en zo. Jammer is dat
Jij kan niet volgen als ik mijn verstand ga gebruiken, Barbie.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:50 schreef Barbie__ het volgende:
Nee hoor ik blijf hopen dat Lenny een keer haar verstand gebruikt want heb niks tegen haar
Kom maar op met die gedachtengang. Daar heb ik je nou al tig keer toe uitgenodigd, maar jij valt alleen maar in onzinnige herhaling.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:53 schreef Barbie__ het volgende:
Ons hersenen botsen lienekien. Jij bent gewend met simpele mensen om te gaan en ik niet. Ik vind moeilijk om met mensen te praten die niet openstaan voor een andere gedachtegang en zo. Jammer is dat
Dus je geeft toe dat je je expres zo dom gedraagt. Waarom doe je dat als ik probeer gewoon serieus en leuk te communiceren hier.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij kan niet volgen als ik mijn verstand ga gebruiken, Barbie.
Je gedraagt je hier als een hork! Je beledigt mensen links en rechts en gaat nergens serieus op in.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:55 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je je expres zo dom gedraagt. Waarom doe je dat als ik probeer gewoon serieus en leuk te communiceren hier.
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar op met die gedachtengang. Daar heb ik je nou al tig keer toe uitgenodigd, maar jij valt alleen maar in onzinnige herhaling.
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar op met die gedachtengang. Daar heb ik je nou al tig keer toe uitgenodigd, maar jij valt alleen maar in onzinnige herhaling.
Onzinnig in jouw ogen omdat jij mij niet kan snappen. Hetzelfde als ik een simpel mens niet kan snappen. Dat maakt mij misschien dom. Gelukkig ben ik zo ver ontwikkeld dat er niet toe doet als men je probeert neer te halen..quote:Op donderdag 7 april 2016 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat snap ik niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:57 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onzinnig in jouw ogen omdat jij mij niet kan snappen. Hetzelfde als ik een simpel mens niet kan snappen. Dat maakt mij misschien dom. Gelukkig ben ik zo ver ontwikkeld dat er niet toe doet als men je probeert neer te halen..
Leer eens je niet te irriteren aan dingen dat is echt een stuk fijner leven frozenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eerst je Nederlands verbeteren en kappen met je vetgedrukte teksten wat ontzettend irritant is om te lezen voordat je andere mensen voor dom gaat uitmaken. Je wil niet accepteren dat andere mensen anders denken dan jij. Iedereen moet blijkbaar hetzelfde denken als jij.
Nou ga dan met je zware vraagstuk naar je slimme medemensen die zo talrijk rond jou fladderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:53 schreef Barbie__ het volgende:
Ik irriteer me niet, integendeel. Ik lach me suf om je simpele postsquote:Op donderdag 7 april 2016 00:58 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Leer eens je niet te irriteren aan dingen dat is echt een stuk fijner leven frozen
Wat snap ik niet, Lenny? Barbie zegt steeds dat ik het niet snap, maar ze legt nergens uit wat ik dan niet snap.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ga dan met je zware vraagstuk naar je slimme medemensen die zo talrijk rond jou fladderen.
Die zijn er niet hé!?
Dus je moet wel met dit simpele forum tevreden zijn. Maar wij simpele zieltjes vinden elkaar wel lief hoor :-)
FOK! is liefde
het hélpt je in ieder geval op weg naar een fijner levenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik irriteer me niet, integendeel. Ik lach me suf om je simpele posts
Goh meisje.. Ik weet het niet. Ik denk dat wij dat niet kunnen bevatten. Ze wil weten hoe wij liefde aanvoelen. Als we dat vertellen dan klopt het niet. Wij weten niet hoe wij iets aanvoelen. En iets over alles van het internet halen en over filosofie. En over de 1 of andere oude vent die haar tijdens haar hormonale, onzekere puberale fase heeft weten te overdonderen op een manier die ze nooit meer heeft kunnen loslaten en die ze nog steeds zo lief heeft, liever dan haar kind! Maar ze weet niet waarom.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat snap ik niet, Lenny? Barbie zegt steeds dat ik het niet snap, maar ze legt nergens uit wat ik dan niet snap.
Ik wil leren om simpel te reageren hier dan pas ik er meer bijquote:Op donderdag 7 april 2016 00:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ga dan met je zware vraagstuk naar je slimme medemensen die zo talrijk rond jou fladderen.
Die zijn er niet hé!?
Dus je moet wel met dit simpele forum tevreden zijn. Maar wij simpele zieltjes vinden elkaar wel lief hoor :-)
FOK! is liefde
Ga je nog inhoudelijk reageren? Zullen we even lekker knallen met onze hersenen en kijken wat eruit komt?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:04 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Ik wil leren om simpel te reageren hier dan pas ik er meer bij
Jij bepaald voor niemand wat wél of niet inhoudelijk is. Omdat het voor elk mens verschilt wat ze wél of niet inhoudelijk vind. Hangt er vanaf wat je wilt lezen en weten. Dus beetje rare opmerking van jequote:Op donderdag 7 april 2016 01:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je nog inhoudelijk reageren? Zullen we even lekker knallen met onze hersenen en kijken wat eruit komt?
Gaat het met jou nog goedkomen in de liefde, Barbie?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:06 schreef Barbie__ het volgende:
Ik zou echt geen idee weten om hier zo simpel mogelijk te reageren op onderwerpen zonder een hele reeks aan gedachten erachter. Ik hoop het te mogen leren van jullie want ik voel mij hier best onbekwaam door
Ja juf! Sorry, juf!quote:Op donderdag 7 april 2016 01:08 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Jij bepaald voor niemand wat wél of niet inhoudelijk is. Omdat het voor elk mens verschilt wat ze wél of niet inhoudelijk vind. Hangt er vanaf wat je wilt lezen en weten. Dus beetje rare opmerking van je
Ik hoop het lienekienquote:Op donderdag 7 april 2016 01:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat het met jou nog goedkomen in de liefde, Barbie?
In hoeverre speelt de liefde die je sinds je veertiende hebt daarin een rol?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |