Het is 1 groot complot.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Infection het volgende:
Manipuleert Twitter trending ten faveure van VOOR?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_al_zo_neutraal.html
Twitter is eigendom van Pololsjenker, dus kan best. #jesuisfraudemoequote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Infection het volgende:
Manipuleert Twitter trending ten faveure van VOOR?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_al_zo_neutraal.html
Debat was bij voorbaat onmogelijk gemaakt door de initiatiefnemers die glashard logen over hun intentie. Mensen die zich als kleuter gedragen worden ook zo behandeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker indekken weer van beide kanten. De voorstanders roepen nu al dat een opkomst van iets meer dan 30% waarvan 60% dan tegen is niet representatief is, en de tegenstanders zijn zich alvast aan het indekken om de grote boze linkse media de schuld te kunnen geven als de opkomst niet wordt gehaald of er toch voor wordt gestemd.
TreurigGing het debat nou over de inhoud, dan was het nog wat waard geweest in plaats van deze volksmennerij.
Ik snap nooit waarom men blanco stemt, dan kun je toch ook gewoon niet stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:16 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb blanco gestemd, het was wel druk daar. Dus ik denk dat we die 30 procent wel gaan halen.
Telt mee voor de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom je blanco stemt, dan kun je toch ook gewoon niet stemmen?
Dit jaquote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef SeLang het volgende:
Leuk al die "strategische" thuisblijvers. Straks hebben we 30,001% opkomst en 80% tegen
Wat is er volgens jou gelogen dan? Dat de mensen van Geenstijl tegen de EU zijn was allang bekend en zijn ze gewoon open over hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Debat was bij voorbaat onmogelijk gemaakt door de initiatiefnemers die glashard logen over hun intentie. Mensen die zich als kleuter gedragen worden ook zo behandeld.
Dit kleuterreferendum zal niets veranderen.
Ach, toch weer een beetje volksvermaakquote:Op woensdag 6 april 2016 13:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Debat was bij voorbaat onmogelijk gemaakt door de initiatiefnemers die glashard logen over hun intentie. Mensen die zich als kleuter gedragen worden ook zo behandeld.
Dit kleuterreferendum zal niets veranderen.
twitter:MinPres twitterde op woensdag 06-04-2016 om 10:56:46Zojuist voor associatieverdrag met Oekraïne gestemd. Stem ook voor een vrijer & stabieler Oekraïne en meer handel. https://t.co/rOTk6WAg2c reageer retweet
Zo zie je maar, voor stemmen is rechtschquote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Infection het volgende:
Alleen al vanwege dit zou ik tegen stemmen:twitter:MinPres twitterde op woensdag 06-04-2016 om 10:56:46Zojuist voor associatieverdrag met Oekraïne gestemd. Stem ook voor een vrijer & stabieler Oekraïne en meer handel. https://t.co/rOTk6WAg2c reageer retweet
Waarom dan niet afdwingen dat er een referendum hebben over onze deelname aan de EU, zoals in de UK? Dat lijkt me veel zuiverder. Ik ben tegen, maar stem niet juist omdat dit referendum voelt als een stok om mee te slaan en omdat veel mensen stemmen uit antipathie tegen de EU en niet op de inhoud van dit verdrag.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou gelogen dan? Dat de mensen van Geenstijl tegen de EU zijn was allang bekend en zijn ze gewoon open over hoor.
Het heeft helemaal niets met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo zie je maar, voor stemmen is rechtsch
En dan maar bitchen dat de uitslag niet representatief is.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef SeLang het volgende:
Leuk al die "strategische" thuisblijvers. Straks hebben we 30,001% opkomst en 80% tegen
Ik vond/vind het gewoon een te lastige kwestie. Er wonen daar 45 Miljoen mensen. Dan is een simpele Ja/Nee wel heel makkelijk, vind ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet gewoon een kant gekozen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |