Bij ons hielp het toen. De melk stroomt een stukje langzamer en voor mijn gevoel kreeg Sjaak echt minder last van krampjes door die pijp in de fles.quote:Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef twist02 het volgende:
Snelle flesvraag: zijn er mensen met ervaring met overstappen op dr dr. Brown fles? Die dus eerst een andere fles hadden?
Ons ventje (nog geen week oud) heeft nu al behoorlijk last van krampjes. Daarom werd ons de dr. Brown geadviseerd. We hebben nu de Difrax fles (die ook zou moeten helpen tegen krampjes), dus ik probeer onze kansen in te schatten dat wisselen van fles echt gaat helpen...
Iemand die ervaringen wil delen?
Ik zou zeggen: de moeite van het proberen waard. Niet vanwege krampjes, maar vanwege slecht drinken, deed de fles het erg goed bij ons vanwege de toestroom zonder luchtbelletjes.quote:Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef twist02 het volgende:
Snelle flesvraag: zijn er mensen met ervaring met overstappen op dr dr. Brown fles? Die dus eerst een andere fles hadden?
Ons ventje (nog geen week oud) heeft nu al behoorlijk last van krampjes. Daarom werd ons de dr. Brown geadviseerd. We hebben nu de Difrax fles (die ook zou moeten helpen tegen krampjes), dus ik probeer onze kansen in te schatten dat wisselen van fles echt gaat helpen...
Iemand die ervaringen wil delen?
Zelf niet gedaan maar: ja, de ring is onderdeel van het ontluchtingssysteem, dus alleen de speen uitwisselen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:59 schreef twist02 het volgende:
Jullie zijn goud waard!![]()
Maar dan gebruikten jullie wel de ring die bij de fles hoort neem ik aan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |