oh dat en cops vind ik wel vermakelijk om te kijken als mn vrienden er zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader kijkt graag politie op je hielen in de tijd dat ze nog met guldens betaalden
Ik keek laatst de britse versie toen ging iemand de wouten proberen om te kopen door ze een computer aan te bieden die ze achterin hadden staanquote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat en cops vind ik wel vermakelijk om te kijken als mn vrienden er zijn
Lol wtfquote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
Genot.
ga altijd beetje dood van binnen als ik de britse politie zo panisch zie doen om wat wietquote:Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek laatst de britse versie toen ging iemand de wouten proberen om te kopen door ze een computer aan te bieden die ze achterin hadden staan
is tegenwoordig niet meer zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga altijd beetje dood van binnen als ik de britse politie zo panisch zie doen om wat wiet
ga naar huis joh laat die gozers lekker een blowtje roken
nee al tijdje terugquote:Op woensdag 6 april 2016 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ome cameron de opiumwet aangepast?
Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je 100% hindoe gaan terugkijken.
sarcastquote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt Noord-Holland nog, en de Wadden, aan weerszijden Ijsland en Scandinavie.
Topo was niet helemaal jouwding op de basisschool ofwel?
lolquote:Op woensdag 6 april 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
How I wonder what you are. Up above the world so high. Like a diamond in the sky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |