Kies 5 random artikelen uit https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.html en oordeel zelf.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:01 schreef F1gamer het volgende:
Wat als goede stemwijzer waarvan de site niet uit ligt om in te vullen?
Ik twijfel nog teveel
Goede analyse.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben je een Nederlander? Dan stem je nee.
Ben je een walgelijke landverrader? Dan stem je ja.
Ik stem niet, wat ben ik?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt vooral profiteren van goedkope arbeid, goedkope productie en goedkope landbouw.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dus ja denkt in al jouw naïviteit dat net als Griekenland er veel centjes vanuit Oekraïne naar Nederland komt? Ik denk toch eerder omgekeerd aangezien Oekraïne een enorme gasschuld heeft uitstaan bij Rusland. Daarom trap ik niet in deze pro-Europese farce en heb ik overtuigend NEE! gestemd.
Je aanname hier is dat de blanco- en niet-stemmers hetzelfde zouden stemmen als de wel-stemmers.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar een kabinet is geen ja/nee vraag. Een kabinet wordt samengesteld op basis van de verdeling van stemmen op partijen. Als je daar de blanco- en niet-stemmers meetelt is de verdeling precies hetzelfde, je zou alleen een hoop lege zetels over houden. Netto verandert er niets
Een parasitaire nietsnut.quote:
gezonde twijfel..quote:Op woensdag 6 april 2016 10:01 schreef F1gamer het volgende:
Ik twijfel nog teveel
quote:Om 09.00 uur had 1,9 procent van de Rotterdammers gestemd voor het referendum. In plaatsen als Maastricht (2,14 procent), Groningen (1,8 procent), Enschede (1,8 procent), Emmen (2,6 procent) en Sittard-Geleen (2,3 procent)
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)einiteit-terugwinnen
Oekraïne een florerende economie?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoe kun je een florerende economie in standhouden als de gaskraan wordt dichtgedraaid. Jij en ik draaien er straks voor op. Net zoals we ook Griekenland onderhouden. Nu spreken we over het onderhouden van een land die niet eens lid is van de EU.
Ieder mens heeft recht op zijn eigen mening.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
* HPLC gaat alvast tegen de muur staan, wachtend op een vuurpelotonquote:
Ik vraag me af waar ik over zou moeten klagen bij een associatieverdrag, maar jaquote:Op woensdag 6 april 2016 10:03 schreef Elzies het volgende:
[..]
In ieder geval geen democraat. Wie niet stemt moet later ook niet gaan klagen.
De gevolgen?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ik over zou moeten klagen bij een associatieverdrag, maar ja
Maakt niet uit. Er is al 40 miljard euro toegezegd aan Oekraïne. Was ook niet onze verantwoordelijkheid maar toch gebeurt het.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:04 schreef malleable het volgende:
[..]
Oekraïne een florerende economie?
Griekenland heeft dezelfde munt en is EU lid, daarom word Griekenland "geholpen". Dat is een compleet andere discussie.
Nergens in dit verdrag staat dat wij verantwoordelijk worden voor de problemen in de Oekraïne.
Makkelijker een road trip naar Odessa kunnen maken?quote:
Ach, dat horen we al zolang. Het heeft ons miljarden weggegooid geld gekost. Geld wat we dankzij de EU nooit meer terug zien. Onze ouderen die dit land hebben opgebouwd hebben we de verzorgingstehuizen uitgeschopt om met die besparingen de Griek te mogen onderhouden.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt vooral profiteren van goedkope arbeid, goedkope productie en goedkope landbouw.
Bovendien wordt Griekenland binnenkort uit de euro geflikkerd.
Nee. Geen invoerrechten hoeven te betalen bij exporteren van je piepers.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Makkelijker een road trip naar Odessa kunnen maken?
http://www.verdragwijzer.nl/quote:Op woensdag 6 april 2016 10:01 schreef F1gamer het volgende:
Ik twijfel nog teveel
Weet je wat toezeggingen inhouden?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is al 40 miljard euro toegezegd aan Oekraïne. Was ook niet onze verantwoordelijkheid maar toch gebeurt het.
Ik heb liever vaderlandse piepers.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee. Geen invoerrechten hoeven te betalen bij exporteren van je piepers.
Dat je het kwijt ben.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Weet je wat toezeggingen inhouden?
Nou, bijvoorbeeld. Als jij daarover wilt klagen dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Makkelijker een road trip naar Odessa kunnen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |