abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161314188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben team zombie echt voorbij, ik ben op. Ik draai afgelopen week echt op 3 losse uurtjes slaap per nacht en dat gecombineerd met werk- en verbouwstress zit ik er even door.
Ik heb echt de neiging om W. bij m'n ouders te droppen zodat ik kan slapen. En dat vind ik dan weer erg, want dat voelt als falen -O-
Wij droppen Sjaak eens in de twee weken op donderdagmiddag (mijn vrije dag) bij mijn moeder. Die gaat wandelen, spelen, eten, nog meer spelen etc met hem en ik kan bijslapen/op de bank hangen/winkelen/wat ik wil. Hij is daar dan van 11.30u-16.15u meestal, is voor mijn moeder te behappen (want er zit nog een dutje in) en voor mij heeeeeeerlijk! Gewoon doen hoor :) Happy mommy is happy baby.
pi_161314726
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:10 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd hupje!

Sillie, dat is toch geen falen?! Ik zit op het moment ook bij m'n ouders omdat ik het nog niet zag zitten om alleen met de kinderen te zijn het hele weekend. Worden zij heel erg blij van en ik ook :+

Sicilia, dat had ik tijdens m'n zwangerschap heel erg en m'n vk noemde het carpaal tunnelsyndroom. Bij mij is het vanzelf weer over gegaan na de bevalling zoals ze ook zei, maar als je er nu pas last van krijgt zou ik het idd even laten checken.

SPOILER: bevalling nasleep met tmi
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt een beetje als mijn "flapje", of hazelip zoals -spring het ooit noemde. Hier is er niks aangedaan maar is ook niet pijnlijk... Bij mij was het ook al bij Minke gebeurd, "gelukkig" scheurde het bijnFedde de andere kant op :')
pi_161315523
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:49 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als mijn "flapje", of hazelip zoals -spring het ooit noemde. Hier is er niks aangedaan maar is ook niet pijnlijk... Bij mij was het ook al bij Minke gebeurd, "gelukkig" scheurde het bijnFedde de andere kant op :')
Het is bij mij niet in de breedte gescheurd zoals bij een hazenlip, maar langs het randje in de lengte, dus ik voel het echt in de weg zitten. Echt pijn doet het niet maar het is meer irritant. Ik snap ook oprecht niet hoe dit mooi aan elkaar zou zijn gaan zitten in haar hoofd :{ Ik vraag de vk wel even bij de nacontrole of er nog iets aan gedaan kan worden.

Ik zit alweer heel de avond met een baby aan de borst. M'n moeder heeft twee keer geprobeerd haar te pakken toen ik d'r in slaap had en dat was instant wakker en overstuur. Not the mama! :') En nu ruikt ze naar m'n moeder }:| Nu hopen op een redelijke nacht, want Stip slaapt nu op de kamer naast me ipv een verdieping lager en ik weet niet of hij er dan ook doorheen slaapt. Gelukkig ontfermen m'n ouders zich over hem :)
  zaterdag 9 april 2016 @ 23:14:02 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161317477
Mijn baby sliep vanmiddag zowaar ongeveer een halfuur in de box! :o

Dus toen heb ik in de tuin in het zonnetje koffie gedronken terwijl de peuter in de zandbak speelde O+
  zaterdag 9 april 2016 @ 23:18:45 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161317623
Oh en morgen gaat mijn vriend voor 3 dagen op congres, maar gelukkig krijg ik ook versterking van mijn moeder O+

Als het allemaal lukt ga ik een taart bakken voor de derde(!!) verjaardag van mijn grote, aanstaande donderdag, terwijl E door oma wordt beziggehouden.
pi_161319160
Zusje dat lijkt mij schrikken... Bleef het bij 1x?

Lb en Dot we moeten onze mini's eens met elkaar laten praten. Mijne moet ik zo weer wakker maken om te eten.

Sicilia hopelijk kan de huisarts helpen. Ik had dat ook bij ct en Ken dat gevoel ook bij overbelasting van mijn elleboog.

Dot wat stom van dat scheurtje!
Ik moet ook even laten kijken met de nacontrole. De knoopjes van de hechtingen waren weg gehaald de laatste controle van de kraam week maar er zit er geloof ik nog 1...
En er zit een aambeitje te irriteren like hell :(

Zo ik ga er 1 wakker maken ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161319490
Ik heb ook zo iets Dot. Het begint nu langzaam minder gevoelig te zijn. Hoop dat het snel niet meer te voelen is.

En dat stijve, pijnlijke gevoel in mijn vingers en polsen heb ik eigenlijk ook in mijn voeten en enkels. Dacht eerst dat dat kwam door mijn vitamine B12 deficiëntie, maar ik heb pas weer een injectie gehad dus dat kan bijna niet de oorzaak zijn. Even kijken of ik een gaatje kan vinden om een bezoekje aan de huisarts te brengen dan maar.

Wij zijn net thuis. Zijn bij mijn ouders op visite geweest. N. slaapt de laatste paar avonden al vanaf 8 uur tot een uur of 3 in 1 ruk door in de puckababy in zijn wieg, maar had verwacht dat hij nu wel wakker zou worden voor een flesje. Hij lag bij mijn ouders in de box, hebben hem dus in zijn jas moeten hijsen, in de maxicosi, in de auto, thuis weer uit maxicosi en jas en in wieg, maar hij tukt gewoon verder :D. Ga dus ook maar proberen te slapen, ben heeeel benieuwd hoe laat hij komt, mijn slaapkopje O+.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_161321673
En hoe laat was het Sicilia? :)

Goed plan van die babybabbel Lamb! :P Ik heb vannacht denk ik weer elk uur wel gezien. Op de een of andere manier trek ik het eigenlijk wel veel beter dan toen Stip het deed, maar dat komt denk ik ook wel omdat deze de borst beter pakt en zolang zij ligt te drinken pak ik ook wel wat rust. Ik moet er wel echt aan denken dat ik zelf genoeg drink merk ik, vooral s nachts. Droge mond!

Die knoopjes kunnen idd erg irritant doen ja!
pi_161321861
Elkuurvandeklokboks :') ! Kleine pluis is aan het regelen omdat mijn productie door buikgriep gekelderd was. Lag dus ook gisteravond de hele avond aan de borst. Samen in bed, gezellig hoor. Maar.. Gaaaaaaaap :O . Gelukkig is het 6u geweest en hoor ik de vogels zingen O+ . Dan is het geen nacht meer, en dat voelt wat minder hopeloos.

Veel drinken inderdaad wel essentieel ja, ik merk nu het verschil! Zeker met buikgriep. Probeer bij elke voeding nu een flesje water te drinken en ik hoorde hem bij de voeding van 6:00 pas echt weer goed regelmatig slikken :o .
pi_161321870
Het was half 3 en 6 uur hier! En nu ligt hij weer. Hoop dat de andere kindjes ook nog even slapen, dan kan ik ook nog even mijn ogen dicht doen :)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_161322046
Dank voor alle felicitaties!
J heeft een fijne 1e verjaardag gehad :) Hij trakteerde ons op een nacht doorslapen, was dol op de slingers en ballonnen die we opgehangen hadden, heeft lekker gegeten van zijn eigen appeltaartje en had na een paar pakjes door hoe je papier moet scheuren O+ Hij is ontzettend verwend met aandacht en cadeautjes (en vond het maar raar dat zijn kleine neefje in zíjn box lag). Vannacht was hij veel wakker, alle indrukken verwerken, denk ik.
Wij moesten gisteren nog wel terugdenken aan een jaar geleden ('toen stond nu de ambulance voor de deur') en gaan nu vol goede moed op naar een beter jaar dan het afgelopen jaar. Het heeft ons zo'n knauw gegeven, onze huilbaby die tóch iets bleek te mankeren... het kan alleen maar beter worden.

Wij kruipen door naar het volgende topic :W
  zondag 10 april 2016 @ 08:35:25 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161322079
Ach ja, ik heb gewoon (alweer) een superaanhankelijk kind dat supergoed slaapt mits onder de juiste omstandigheden. Het helpt wel dat ik weet dat E nu zo'n goeie slaper is.

En de doek is mijn vriend, dan kan ik toch nog wat doen. Misschien... moet ik er toch nog wel een doek bij oO<
  zondag 10 april 2016 @ 08:36:26 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161322085
Oooh Hupje, nog gefeliciteerd! *O*

Zo bijzonder zo'n eerste verjaardag O+
pi_161322139
Het lijkt alweer zo lang geleden, die kleine baby's... sterkte met het gebrek aan slaap!

Fijn dat de verjaardag zi leuk was Hupje!! *O*

En leuk al die stababy's! N. wil heel graag staan (als je dr neerzet weigert ze haar benen te buigen), maar zelf optrekken doet ze nog niet. !el heel lang blijven staan als je haar rechtop zet.

Hier heb ik N. net een rompertje 86-92 aangetrokken, het was niet eens te wijd (wel een beetje te lang, maar soit...) :o
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161322482
Nog gefeliciteerd hupje *O* :* ! Wat fijn dat het zo'n leuke dag was.
pi_161323185
Klinkt als een fijne dag Hupje! En het gaat zeker allemaal beter worden nu jullie steeds beter doorkrijgen wat er aan de hand is. :Y

Klinkt fijn Sicilia, heerlijk slaapkoppie. O+

Als je zo afhankelijk bent van je doek is een tweede wel handig ja LB. :7

Nogmaals respect voor alle tweede-kindjes-mama's, hopelijk snel weer meer slaap en rust voor jullie. :*

Saskia, je saurus. :o

Wij komen net uit het zwembad en N. was weer zo heerlijk vrolijk. :D Wat is dat kind van mij toch fantastisch, zo'n lachebekje! O+

N. klapte en zwaaide al een tijdje als we het voordeden, maar nu doet ze het al als we alleen zeggen 'klappen' of 'zwaaien' en voor haar verjaardag zijn we haar 'HOERA!' aan het aanleren, als we alleen al 'hiep hiep' zeggen schieten haar armpjes al de lucht in. _O- O+
pi_161324360
wat fijn dat ze zo opgeknapt is zeg!
Schudden voor gebruik
pi_161324414
Ik ben bijgeslapen! O+

Toen ik gister half slapend koemelk ipv afgekolfde bv in de flessenwarmer had staan besloten dat het gewoon écht niet ging.
W. heeft vannacht bij mijn ouders gespookt (als sliep 'ie nog wel ergsns 5 uur aaneen, dus opzich viel het nog mee) en ik heb 10 uur aan een geslapen. Toen werd ik wakker met stuwing. :')
pi_161324514
Heerlijk Sillie! Als je het af en toe echt nodig hebt, gewoon doen hoor! Als jij uitgerust bent, is dat uiteindelijk voor W ook heel fijn ;)

Selvaria: wel foto maken van dat hiephiep-momentje straks als ze jarig is he :D

Nog gefeliciteerd met J Hupje! w/

Saskia: herkenbaar... heb mijn 5,5-maander gister een romper maat 80 aangetrokken. Zat eigenlijk prima :{ En dan te bedenken dat ik een hele lading maat-80-rompers voor de zomer had ingeslagen. Hoop dat ze nu eventjes iets minder hard groeit qua formaat :P

En las nog iets over stevige slapers en iets minder stevige slapers :)
pi_161324728
Een poosje terug ging het hier over speelgoed wat je (niet) wilde voor je kind. Wij zijn nu in het bezit van twee dingen met batterij en J vindt ze geweldig :')
  zondag 10 april 2016 @ 12:27:53 #196
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_161325168
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef Hupje het volgende:
Een poosje terug ging het hier over speelgoed wat je (niet) wilde voor je kind. Wij zijn nu in het bezit van twee dingen met batterij en J vindt ze geweldig :')
Herkenbaar. De zoefzoef dieren die een vriendin cadeau heeft gegeven (omdat er niks met geluid op het lijstje stond) vinden N en L geweldig.
pi_161325242
Batterijen gaan vanzelf leeg.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_161325742
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef Hupje het volgende:
Dit hebben wij ook al lang geaccepteerd. N. krijgt nu voor haar verjaardag van ons zelfs de Zoef Zoef boerderij omdat haar favoriete speelgoed nu ook:
-van plastic is
-er hysterisch uitziet
-enorm veel herrie maakt.
:')

Gelukkig is Zoef Zoef ook nog wel educatief verantwoord. :P
pi_161329125
:W

Wij gingen vandaag op de O+ fiets O+ naar het O+ strand O+ . L. vond het allemaal machtig mooi. Zat naar iedereen die voorbij kwam te brabbelen. Nu ligt ze uitgeteld samen met pappa op de bank te slapen. [insert willekeurig cliché over rijkdom *; ]
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 10 april 2016 @ 16:22:40 #200
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_161329574
Wij gingen ook naar het strand! Maar nog maar even niet met de fiets maar lopend. Was alleen nogal druk vanwege de duinenmars.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')