Wij droppen Sjaak eens in de twee weken op donderdagmiddag (mijn vrije dag) bij mijn moeder. Die gaat wandelen, spelen, eten, nog meer spelen etc met hem en ik kan bijslapen/op de bank hangen/winkelen/wat ik wil. Hij is daar dan van 11.30u-16.15u meestal, is voor mijn moeder te behappen (want er zit nog een dutje in) en voor mij heeeeeeerlijk! Gewoon doen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben team zombie echt voorbij, ik ben op. Ik draai afgelopen week echt op 3 losse uurtjes slaap per nacht en dat gecombineerd met werk- en verbouwstress zit ik er even door.
Ik heb echt de neiging om W. bij m'n ouders te droppen zodat ik kan slapen. En dat vind ik dan weer erg, want dat voelt als falen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:10 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd hupje!
Sillie, dat is toch geen falen?! Ik zit op het moment ook bij m'n ouders omdat ik het nog niet zag zitten om alleen met de kinderen te zijn het hele weekend. Worden zij heel erg blij van en ik ook
Sicilia, dat had ik tijdens m'n zwangerschap heel erg en m'n vk noemde het carpaal tunnelsyndroom. Bij mij is het vanzelf weer over gegaan na de bevalling zoals ze ook zei, maar als je er nu pas last van krijgt zou ik het idd even laten checken.Klinkt een beetje als mijn "flapje", of hazelip zoals -spring het ooit noemde. Hier is er niks aangedaan maar is ook niet pijnlijk... Bij mij was het ook al bij Minke gebeurd, "gelukkig" scheurde het bijnFedde de andere kant opSPOILER: bevalling nasleep met tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is bij mij niet in de breedte gescheurd zoals bij een hazenlip, maar langs het randje in de lengte, dus ik voel het echt in de weg zitten. Echt pijn doet het niet maar het is meer irritant. Ik snap ook oprecht niet hoe dit mooi aan elkaar zou zijn gaan zitten in haar hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn "flapje", of hazelip zoals -spring het ooit noemde. Hier is er niks aangedaan maar is ook niet pijnlijk... Bij mij was het ook al bij Minke gebeurd, "gelukkig" scheurde het bijnFedde de andere kant op
Herkenbaar. De zoefzoef dieren die een vriendin cadeau heeft gegeven (omdat er niks met geluid op het lijstje stond) vinden N en L geweldig.quote:Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef Hupje het volgende:
Een poosje terug ging het hier over speelgoed wat je (niet) wilde voor je kind. Wij zijn nu in het bezit van twee dingen met batterij en J vindt ze geweldig
Dit hebben wij ook al lang geaccepteerd. N. krijgt nu voor haar verjaardag van ons zelfs de Zoef Zoef boerderij omdat haar favoriete speelgoed nu ook:quote:Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef Hupje het volgende:
Een poosje terug ging het hier over speelgoed wat je (niet) wilde voor je kind. Wij zijn nu in het bezit van twee dingen met batterij en J vindt ze geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |