abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161298187
Twee weken duurde het voor hij weer een vrolijk jongetje was in plaats van een huilerige poepmachine. Nu wel twee tandjes rijker.

Hij is vandaag zes maanden! En hij krijgt vandaag zijn eerste hapje. Mijn lieve kleine melkbaby. :'( O+

Gefeliciteerd hupje! Hoe was je memory lane?
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:23:17 #152
409579 LuDann
All the way
pi_161298377
Van harte gefeliciteerd met J., Hupje! Wat voor cadeaus heeft hij gehad?
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:30:21 #153
409579 LuDann
All the way
pi_161298454
Wat leuk al die staande baby's! Opeens kunnen ze het allemaal! :o

Ik ga mijn baby niet op een weegschaal zetten hoor, daar wordt ik alleen maar nerveus van want het valt altijd tegen. :') Maar ik vind de foto's wel heel leuk om te zien!

Wolk heeft maar 2 tandjes, die kwamen eigenlijk vrijwel gelijktijdig door. Ze heeft er maar 1 dag last van gehad. Ik hoop dat de rest ook zo soepel gaat.

Fijn dat N weer drinkt, Selvaria, gaat het beter met haar? Sterkte vandaag met het zombie zijn. :P

Hier ging de nacht wel ok. Gisteravond had ik een beetje vegetarische chili voor Wolk gemaakt, wij aten de hete versie met vlees en dat wilde ik haar niet aandoen. :P Maar net toen het eten klaar was stortte ze in na een dagje KDV. Dat gebeurt wel vaker, meestal kan ze niet mee eten na zo'n dag. Dus om 18 uur lag ze al in bed, in de eerste instantie zonder kruik maar toen ze 2 keer wakker was geworden heb ik er een niet al te warme kruik bijgelegd en toen sliep ze toch wel een paar uur. Dus toen was het verder 22 uur, 00:30, 04:00 en 7 uur op. En nu ligt ze weer lekker te slapen. Helemaal aangekleed met extra warme sokken in een slaapzak met een warme deken eroverheen. Ik snap niet waarom ze opeens zo'n koukleum is maar goed.
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:34:32 #154
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161298494
Mijn baby heeft trouwens nog 0 tanden en is ver van staan verwijderd. En dat vind ik eigenlijkhekemaal niet erg *;
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_161298585
Hij vond het Echt Heel Goor. :') :D
pi_161298712
Haha Limone, wat kreeg hij?

Hier wordt de kleine man steeds mobieler!
pi_161298759
Banaan, maar misschien was het toch een citroen.. Man man man, wat keek hij zuur.

Kijk nou, die T! Vastberaden op z'n doel af. O+
pi_161298992
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:06 schreef Limone het volgende:
Banaan, maar misschien was het toch een citroen.. Man man man, wat keek hij zuur.

Kijk nou, die T! Vastberaden op z'n doel af. O+
das ook wel gemeen van je, een citroen vermommen als een banaan!
pi_161299475
Gefeliciteerd met J. Hupje! *O*

Hoi T. O+ Knap zeg!

Haha Limone, heerlijk die bekkies die ze kunnen trekken. :D Laatst lagen man en ik plat van het lachen toen N. Voor het eerst blauwe bessen kreeg. _O-

Noh, tandloze baby's, ik kon me daar zo niks meer bij voorstellen tot de bijna-dreumes van een van de meiden van de zwangerschapsgym ineens tandloos naar me lachte. :o Zo anders dan mijn kleine t-rex. :D
pi_161299502
Oh en psst, hee, Fokwet, die nieuwe functie van N. dat ze niet meer zonder ons in slaap kan vallen is heerlijk, mag die alsjeblieft voor altijd blijven? }:|
pi_161299811
Ik ben team zombie echt voorbij, ik ben op. Ik draai afgelopen week echt op 3 losse uurtjes slaap per nacht en dat gecombineerd met werk- en verbouwstress zit ik er even door.
Ik heb echt de neiging om W. bij m'n ouders te droppen zodat ik kan slapen. En dat vind ik dan weer erg, want dat voelt als falen -O-
pi_161299842
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben team zombie echt voorbij, ik ben op. Ik draai afgelopen week echt op 3 losse uurtjes slaap per nacht en dat gecombineerd met werk- en verbouwstress zit ik er even door.
Ik heb echt de neiging om W. bij m'n ouders te droppen zodat ik kan slapen. En dat vind ik dan weer erg, want dat voelt als falen -O-
Ik denk dat opa en oma tijd doorbrengen met W. niet erg vinden ;) en dan kun je lekker slapen.
S. 2014
J. 2016
pi_161300056
Gefeliciteerd Hupje en J. !
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161300206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef silliegirl het volgende:
Gewoon doen, dat is geen falen. Waar is je man in dit verhaal, trouwens?
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:57:30 #165
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_161300375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:46 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Dat idd Jantina.. Sorry dat ik het zeg Sillie, maar ik heb het gevoel dat je er voor een groot deel alleen voor staat.. Laat je man ook maar eens zien dat hij er voor jullie is als je m nodig hebt.. :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_161300380
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:46 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Het dak op, letterlijk.
We bleken flinke lekkage te hebben vorige week en hebben iemand late komen; lang verhaal kort, we moeten een volledig nieuw dak. Kost nogal wat dus man doet zoveel mogelijk zelf om kosten te drukken. Het dak is nu dus open en moet zo snel mogelijk weer dicht, dus dat kan gewoon even niet wachten.

-O-

Overigens zijn de nachten wel vooral voor mijn rekening ja. Man slaapt gewoon overal doorheen. Ik maak 'm soms wel wakker en dan neemt 'ie 't wel over, maar dan lig ik vervolgens zelf ook wakker tot 't weer rustig is...

[ Bericht 10% gewijzigd door silliegirl op 09-04-2016 12:03:36 ]
pi_161300455
Awh jagar kijk m gaan, knappe T O+! Zo leuk!

Hupje gefeliciteerd met J *O*!

Sillie wat rot.. Maar is geen falen hoor, na een nachtje goed bijtanken kan je er wss weer even tegenaan en W en je ouders vinden een logeerpartijtje vast ook helemaal niet erg ;).
pi_161302351
Hupje en J gefeliciteerd *O*

Mobiele T. wat goed!

Banaan gegeven door Limone zou ik ook niet vertrouwen hoor :P

Sillie dat is toch helemaal geen falen! Heel logisch hoor, dat je even slaap nodig hebt. W. en opa en oma zullen het alleen maar leuk vinden. Sterkte :*

Ik heb de laatste weken hele pijnlijke, stijve polsen en vingers, vooral in de ochtend, avond en 's nachts. Heb het een beetje genegeerd, gaat wel weer over dacht ik, maar nu wordt het wel heel vervelend, want ik kan N. steeds lastiger tillen. Heel vaag vind ik het. Als het zo door gaat toch maar even langs de huisarts.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_161303046
Sillie, ik vind hulp vragen juist geen falen, maar adequaat handelen. Je erkent de situatie, overweegt die en onderneemt vervolgens een passende actie, dat is in mijn ogen alleen maar een teken van goed moederschap. :*
pi_161303628
Gefeli hupje en J.

Heb je foto's van t banaancitroengezicht Limone? :)

T. doet de tijgerende vliegmasjien!

Sillie probeer het anders op een andere manier te bekijken. In plaats van falen is het juist heel lief van je dat je W. een logeerpartijtje gunt.

Sicilia dat lijkt me een huisartsbezoekje waard ja.

Ik heb ook wat gezondheidsproblemen. Een uitbraak van rode pijnlijke en jeukende vlekken. Overal. En er is niks aan te doen helaas. Gevalletje tijd uitzitten want het gaat vast wel weer over volgens huisarts :(
Mijn man noemt het liefkozend roze panterprint.
pi_161303933
Gefeliciteerd hupje!

Sillie, dat is toch geen falen?! Ik zit op het moment ook bij m'n ouders omdat ik het nog niet zag zitten om alleen met de kinderen te zijn het hele weekend. Worden zij heel erg blij van en ik ook :+

Sicilia, dat had ik tijdens m'n zwangerschap heel erg en m'n vk noemde het carpaal tunnelsyndroom. Bij mij is het vanzelf weer over gegaan na de bevalling zoals ze ook zei, maar als je er nu pas last van krijgt zou ik het idd even laten checken.

SPOILER: bevalling nasleep met tmi
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161304687
Ik pak net E uit de box omdat ze begon te jengelen, neem haar mee naar boven en leg d'r op het aankleedkussen om luier te verschonen. Toen zagen vriend en ik ineens dat haar handjes spierwit waren, tot op de vingertopjes toe :o broekje uit, beentjes waren ook heel bleek. Maar ze was wel volop aan het lachen naar me en had vuurrode wangetjes :?. Na een minuutje had ze haar normale rozige kleur weer. Wat is dit? Ik vond het best eng ;(.
pi_161306480
Geen idee wat dat zou kunnen zijn zusje. Ik herken het niet.

Sillie, hang in there. :* Als jij het aandurft om W. uit logeren te brengen zou ik dat lekker doen.

Wij waren op visite bij mans opa die 80 werd. L. heeft ieders hartje gestolen en het heel goed gedaan. Op de heen en terugweg lekker 1,5 uur per keer geslapen en tussendoor alleen maar knuffelen en lachen. Kruipen in de tuin was een beetje engeng, want zand enzo. Dus besloot ze maar aan mijn schoonmoeders hand te gaan stappen. Snelle troel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161310106
Hupje gefeliciteerd met J! *G*

Zure babybekkies en stababy's O+

Hier ook nog steeds een tandeloze mummie trouwens. Wel een paar keer gedacht dat ze doorkwamen, maar het blijft bij euhm een soort witte bobbeltjes in de onderkaak.

M is wel flink aan het rollen nu ze het eindelijk doorheeft. Alsof ze nooit iets anders heeft gedaan :D
pi_161313808
Tandeloze baby'tjes. O+ Dat is alweer zo'n ver-van-mijn-bed-show! Bij Ketel komt nu nr 8 door. Een ondertandje, zodat 'ie weer mooi symmetrisch kan lachen. *)

Sillie, het is al veel gezegd, maar W. even door je ouders laten verzorgen zodat jij kan slapen is echt geen falen. Je moet ook voor jezelf zorgen. :*

Ik moest gniffelen om Limone's zure banaan.

Grappig hoe dingen soms zo anders lopen dan verwacht. Ik zat er de afgelopen week best wel doorheen, gebroken nachten waarin ik na elke voeding maar moeilijk weer insliep. En juist dit weekend is mijn man 2,5 dag weg. Daar keek ik dus behoorlijk tegenop. Maar het heeft me juist heel erg goed gedaan! Rustig Ketels ritme volgen, slapen wanneer hij slaapt, en het huishouden doen wanneer hij vrolijk speelt. Zelfs nog twee keer lekker gewandeld met hem in de Tula. O+ Ik ben de hele week nog niet zo productief geweest, en toch voel ik me nu ook veel meer ontspannen en uitgerust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')