Wat leuk al die staande baby's! Opeens kunnen ze het allemaal!

Ik ga mijn baby niet op een weegschaal zetten hoor, daar wordt ik alleen maar nerveus van want het valt altijd tegen.

Maar ik vind de foto's wel heel leuk om te zien!
Wolk heeft maar 2 tandjes, die kwamen eigenlijk vrijwel gelijktijdig door. Ze heeft er maar 1 dag last van gehad. Ik hoop dat de rest ook zo soepel gaat.
Fijn dat N weer drinkt, Selvaria, gaat het beter met haar? Sterkte vandaag met het zombie zijn.

Hier ging de nacht wel ok. Gisteravond had ik een beetje vegetarische chili voor Wolk gemaakt, wij aten de hete versie met vlees en dat wilde ik haar niet aandoen.

Maar net toen het eten klaar was stortte ze in na een dagje KDV. Dat gebeurt wel vaker, meestal kan ze niet mee eten na zo'n dag. Dus om 18 uur lag ze al in bed, in de eerste instantie zonder kruik maar toen ze 2 keer wakker was geworden heb ik er een niet al te warme kruik bijgelegd en toen sliep ze toch wel een paar uur. Dus toen was het verder 22 uur, 00:30, 04:00 en 7 uur op. En nu ligt ze weer lekker te slapen. Helemaal aangekleed met extra warme sokken in een slaapzak met een warme deken eroverheen. Ik snap niet waarom ze opeens zo'n koukleum is maar goed.