Dank jequote:
Uh, niet allesquote:
Totaal onherkenbaar zo idd; het kan echt elk willekeurig stelletje zijn zo!quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speciaal geposeerd zodat ze niet herkenbaar zouden zijn
zou goed kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet eensquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slechte fotograaf danquote:
Niet met Piet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Dit nummer vond kleine muis zoooooooooooooooo zielig mooi
Associeerde ik indertijd met die piraat Sandokan
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Totaal onherkenbaar zo idd; het kan echt elk willekeurig stelletje zijn zo!
quote:
Maakt verder niet uit, want vanavond krijg ik wéér te lezen dat ik alles goed had in Top of Flop. Zákken vol hout!quote:Op woensdag 6 april 2016 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die piraat kende ik toen nog niet
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:03 schreef just me het volgende:
Hele straat kan meegenieten
ramen opengegooid!
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Making plans for Nigel van XTC is ook zo'n heerlijk vreemd nummer.
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, want vanavond krijg ik wéér te lezen dat ik alles goed had in Top of Flop. Zákken vol hout!
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]noop, ga je volgende week pas lezen
Top of Flop is eens in de twee weken
En ik ben nog niet klaar met de dooien van maart, dus die komen pas over twee weken
Weet je wel hoeveel tijd het kost, om op de juiste manier muziekjes te begraven?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
Echt absoluut níet de beste single van Donovon (of de best uitvoering van Donna Donna), maar muis haar broertje (die 9 jaar ouder is) draaide dit singletje heel vaak omdat ie stiekem verliefd was op de moeder (Donna) van haar beste vriendinnetje
Wat leuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
Echt absoluut níet de beste single van Donovon (of de best uitvoering van Donna Donna), maar muis haar broertje (die 9 jaar ouder is) draaide dit singletje heel vaak omdat ie stiekem verliefd was op de moeder (Donna) van haar beste vriendinnetje
/mooi tochquote:Op woensdag 6 april 2016 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
is everybody happy is veul ergerquote:Op woensdag 6 april 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze is zo slecht dattie weer grappig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |