SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Jonguh, ik had al een herinnering geschreven...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jonguh, ik had al een herinnering geschreven...
Hahahaha, ik zie het nu pas staan!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jonguh, ik had al een herinnering geschreven...
Zeker weten, want de site was een paar keer erg traag met laden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben aan het kijken hoor, maar het lijkt erop dat op dit moment de verbinding naar de stream-server een beetje niet lekker is of zo... (denk ik)
niet nodigquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Gelukkig maar...ik voelde me al opgelaten.
Moet je vooral hier niet doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Gelukkig maar...ik voelde me al opgelaten.
ik ben al van de laptop afgegaan omdat het bagger was!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten, want de site was een paar keer erg traag met laden.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik slinger draaiPC wel even aan
Ik wil tot maximaal 00:00 dan draaien hoor. Morgenochtend weer vroeg bij de arboarts zijn
En ik persoonlijk heb even géén zin in boeink, boeink, boeink muziek, maar weet nog niet wat wel (behalve klassiek)
Heb je je zelfs al op het rooster gegooid of zal ik het doen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil tot maximaal 00:00 dan draaien hoor. Morgenochtend weer vroeg bij de arboarts zijn
En ik persoonlijk heb even géén zin in boeink, boeink, boeink muziek, maar weet nog niet wat wel (behalve klassiek)
doe maar waar jij je lekker bij voeltquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Kan jij mij op het rooster gooien?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je je zelfs al op het rooster gegooid of zal ik het doen?
Hoe zit het met je verzameling SKA?
Zeg dat nou niet, straks gaat ze bitterballen maken in plaats van draaien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:00 schreef JustMoe het volgende:
[..]
doe maar waar jij je lekker bij voelt
Vreemd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie ook geen storingen bij de provider
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks gaat ze bitterballen maken in plaats van draaien.
"23:04 - 00:00 DJ Muis - Eine Kleine Käsemusikk" (met voorbehoud voor spelfouten)quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij mij op het rooster gooien?
Welke ska bedoel je?
De echte originele ska is meer het terrein van Piet
Ik zie ook geen storingen bij de provider
Kan een hickup geweest zijn in de internetverbinding tussen Gup en de streamserver. Ik geloof dat het nu wel weer goed gaatquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks gaat ze bitterballen maken in plaats van draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |