Zie #299 vorig topic.quote:
Jij was een hele vlotte jongen.quote:
Volgende ronde dan maar. Ik zie de overgebleven teams wel kans maken dit jaar. Iets zit daar niet goed..quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie #299 vorig topic.
Neymar stelt zich aan.
oh nee ik eigenlijk niet, vind Barca veel te goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende ronde dan maar. Ik zie de overgebleven teams wel kans maken dit jaar. Iets zit daar niet goed..
Dat doen al die Spaanse teams.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie #299 vorig topic.
Neymar stelt zich aan.
Hij vrat kip als een neger.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een lichte afkeer voor de Mac
Zul je wel later zienquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh nee ik eigenlijk niet, vind Barca veel te goed
Is dat een eufemisme?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Ik wens jullie nog een aangename avond, ik ga nog wat baantjes zwemmen.
Al die fans van Robben, Ronaldo enzo die zeuren op het geduikel van Barçaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen al die Spaanse teams.
Atlético net zo goed. En die spelen dan een stuk minder positief voetbal.
Want Barça was zaterdag niet kwetsbaar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag was Barca kwetsbaar. Jammer dat Torres het moest verneuken
Dat zegt mijn moeder ook altijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje.
Je bent een aardige jongen
Niet met zo'n walgelijke 'wij zijn geweldig en jullie niks waard'-air. Echt een eng kliekje dat Barca.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na 10 uur verdrinken de meeste mensen statisch gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef DonRaja het volgende:
Ik wens jullie nog een aangename avond, ik ga nog wat baantjes zwemmen.
Ja dan moeten ze consequent zijn ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Al die fans van Robben, Ronaldo enzo die zeuren op het geduikel van Barça![]()
Niet gekeken. Ik zat aan het bier.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Barça was zaterdag niet kwetsbaar?
Wat is minder positief voetbal?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.quote:
Nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet met zo'n walgelijke 'wij zijn geweldig en jullie niks waard'-air. Echt een eng kliekje dat Barca.
Dat vind ik een matige Led Zep kloon.quote:
Veel meer gericht op overtredingen maken en heel hard spelen. En dan minder met de intentie om veel te scoren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is minder positief voetbal?
Omdat ze dan dronken/stoned zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Na 10 uur verdrinken de meeste mensen statisch gezien.
Ik kan dat wel bevestigen, dat laatste.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Nooit iets van gemerkt.
Zal wel tussen je oren zitten.
Stop maar weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel meer gericht op overtredingen maken en heel hard spelen.
Weet je wat tussen je oren zit?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan dat wel bevestigen, dat laatste.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wat tussen je oren zit?
Je hoofd
Ze voetballen zoals ze neuken, hard van achter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze schoppen per ongeluk op alles wat los en vast zit als ze het niet kunnen belopen?
Of jij kijkt gewoon nauwelijks tot nooit naar wedstrijden van Atletico.quote:
Daar zal het wel druk zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koffieplanter wil graag naar een Miguel meet heb ik gehoord
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet met zo'n walgelijke 'wij zijn geweldig en jullie niks waard'-air. Echt een eng kliekje dat Barca.
Nee, maar als ik ze zie spelen die paar keer per jaar is het altijd op die manier.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of jij kijkt gewoon nauwelijks tot nooit naar wedstrijden van Atletico.
Miguel heeft een zéér grote fanclub in Nederland.quote:
Vraag even hoeveelste Miguel vandaag is geworden in Pais Vasco.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koffieplanter wil graag naar een Miguel meet heb ik gehoord
Ik snap nog steeds dat je Real Madrid een irritante club vindt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo heeft een museum vol penalty's bij elkaar geschwalbed. Hoor je in dit topic niemand over want Barça is ook kut.
Schwalbes moet je nooit rechtvaardigen. Met je: ''Oh maar hun doen op een veel stommere manier aan schwalbes''. Dat is net iets zoals ''oh referenda zijn leuk maar alleen als mijn favoriete partij er ook voor of tegen is''.
Is dat goedkoper?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Miguel heeft een zéér grote fanclub in Nederland.
Alle leden zijn tevens combilid van de Mathieu fanclub.
Ik denk dat hij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag even hoeveelste Miguel vandaag is geworden in Pais Vasco.
'Als ik ze zie spelen'. Ik doe een gok en zeg dat het aantal daarvan hoogstens 6 wedstrijden per seizoen is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ze zie spelen die paar keer per jaar is het altijd op die manier.
Niet op de foto denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag even hoeveelste Miguel vandaag is geworden in Pais Vasco.
En wat is dat in combinatie met mijn post?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds dat je Real Madrid een irritante club vindt.
Wat een onsamenhangende post.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo heeft een museum vol penalty's bij elkaar geschwalbed. Hoor je in dit topic niemand over want Barça is ook kut.
Schwalbes moet je nooit rechtvaardigen. Met je: ''Oh maar hun doen op een veel stommere manier aan schwalbes''. Dat is net iets zoals ''oh referenda zijn leuk maar alleen als mijn favoriete partij er ook voor of tegen is''.
Jij begint over Ronaldoquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat is dat in combinatie met mijn post?
Ik kom nu al niet meer bij van het lachen.quote:
Mag ik een keer mee als jouw introduce?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een zeer voordelige en aantrekkelijke deal inderdaad, je bent van harte welkom.
De kern is: als je schwalbes kut vindt, moet je elke schwalbe veroordelen en er niet zuurder over doen als het iemand van Barcelona is.quote:
Dat moet absoluut mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als jouw introduce?
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kern is: als je schwalbes kut vindt, moet je elke schwalbe veroordelen en er niet zuurder over doen als het iemand van Barcelona is.
Zo, duidelijk genoeg?
PSGquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie hopen jullie dat de CL wint dan?
ADO Den Haagquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJsselmeervogelsquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iets saaier dan Champions League voetbal? Het kan mij werkelijk geen drol interesseren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real/PSG/Benfica/Bayern/Atlético/Cityquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madridquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, nog iets duidelijker graag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kern is: als je schwalbes kut vindt, moet je elke schwalbe veroordelen en er niet zuurder over doen als het iemand van Barcelona is.
Zo, duidelijk genoeg?
De CL is gewoon Barca/Bayern/Real/4e club in de semi's.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er iets saaier dan Champions League voetbal? Het kan mij werkelijk geen drol interesseren.
Ik ben niet objectief maar dat moge inmiddels bekend zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van de teams die nu nog mee doen hoop ik dat ook.
Yep. De 4e club gaat dit seizoen PSG worden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De CL is gewoon Barca/Bayern/Real/4e club in de semi's.
Elk jaar. GAAP.
Jij gunt het Man CIty dan niet meer zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Vanaf volgend seizoen gun ik Bayern misschien wel weer wat.
Dit seizoen niet.
SCHWALBES ZIJN ALTIJD WALGELIJKquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbes zijn een treurige gewaarwording: of Milik of Kramer een schwalbe maakt.
Je bent zelf een schertsvertoning in dit topic.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Of Wilco Kelderman straks Pais Vasco wint, dat is pas interessant. Niet deze schertsvertoning.
Eens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
Real Madrid is toch ook een ontzettonde kutclub?
Ik hoop eerlijk dat Guardiola zo snel mogelijk oprotquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Dit seizoen niet.
Vanaf volgend seizoen haten we Cityquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Sked het volgende:
Dit seizoen niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij gunt het Man CIty dan niet meer zeker?
Wivco is totally cobbledquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Of Wilco Kelderman straks Pais Vasco wint, dat is pas interessant. Niet deze schertsvertoning.
Bijna duidelijk genoeg, je bent er bijnaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbes zijn een treurige gewaarwording: of Milik of Kramer een schwalbe maakt.
Het is populair om dat soort dingen te roepen, of het dan ook echt waar is telt op dat moment niet meer. Elkaar lekker na papegaaien, want wat maakt het ook uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Vind Atletico helemaal niet zo negatief spelen eigenlijk. Kan vaak wel van dat snelle directe spel genieten. Tegen PSV vielen we me wel erg tegen (vooral thuis).
Dat ze zich nu ingraven kun je ze niet verwijten.
Ik dacht dat ze tegenwoordig geen grindbakken meer hebben maar uitloopzones waar je een straaljager op kan landen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs de formule 1 bevat nog meer spanning dan de CL. Daar is het nog spannend of Max in de grindbak belandt.
dit zijn tekstenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja 2-1 is niet een volledig kansloze positie natuurlijk
Excuus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja leuk Vasion. Ik was 10 minuten eerder
Uitgoals tellen dubbelquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja 2-1 is niet een volledig kansloze positie natuurlijk
Schwalbes zien gebeuren is net zo pijnlijk en vervelend als op een legoblokje staan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bijna duidelijk genoeg, je bent er bijna
in die zandbakken wel ja ;')quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tegenwoordig geen grindbakken meer hebben maar uitloopzones waar je een straaljager op kan landen.
Nu wordt het weer onduidelijker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbes zien gebeuren is net zo pijnlijk en vervelend als op een legoblokje staan.
Kan dit ook?
Niks met doping te maken verderquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo, die Rafinha is wel snel weer in een topwedstrijd gebracht. Nog maar pas maand aan het trainen
Slaaplekker Opperquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen rond kwart over 5 op
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Johannes_Vermeer is er nog steedsquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft geen acne
Dopingvrij confirmed
ga je er vroeg inquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet weer om 06:30 op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb nog geen seconde van de wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een schertsvertoning in dit topic.
Hoe laat ga jij stemmen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet weer om 06:30 op.
Het is een nacht.
Wel gezellig dat je ons hebt kunnen vermaken met je bijdrages.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde van de wedstrijd gezien.
Wist je dat ik ooit begon met de stellingenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je dat of is dit een stelling
Ik dacht dat je ging zeggen dat je dan zou gaan masturberen terwijl je mijn posts las.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel gezellig dat je ons hebt kunnen vermaken met je bijdrages.
Ik ga ze bundelen, boven mijn bed hangen en als ik om 03:30 rillend wakker word met een zaklampje naar de lijst schijnen zodat ik me weer een stukje prettiger voel.
Je bent gewoon gefrustreerd dat je Koffieplanter nog niet meer hebt kunnen kwellen na Henao-gate vanmiddag?quote:
Heb je wel octrooi aangevraagd?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wist je dat ik ooit begon met de stellingen
Pythagoras zegt neequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wist je dat ik ooit begon met de stellingen
Nee, nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat je dan zou gaan masturberen terwijl je mijn posts las.
De jongens van het vlakke land steken de Colombianen andermaal naar de kroon.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gefrustreerd dat je Koffieplanter nog niet meer hebt kunnen kwellen na Henao-gate vanmiddag?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Barca gaat nu voor Johan winnen. U las het hier.
Wat gebeurt hier links op de foto?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Saaie kut pot bijna voorbij
[ afbeelding ]
En morgen wint er alweer geen Colombiaantje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De jongens van het vlakke land steken de Colombianen andermaal naar de kroon.
Lekker broekie linksquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Saaie kut pot bijna voorbij
[ afbeelding ]
What a time to be alive.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En morgen wint er alweer geen Colombiaantje.
Misschien maakt Pauw wat goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
schijtpot uiteindelijk, omdat Barca heeft gewonnen.
Ligt eraan hoeveel Jan Roos van tevoren heeft gezopen.quote:
Jan Roos zal nog wel wakker liggen van zijn procesverbaal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel Jan Roos van tevoren heeft gezopen.
Ik voorspel dat Wolfsburg een pakkie krijgt van jewelstequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie voorspel jij als winnaar morgen?
TJ Butcher morgen!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft een Nederlander iets gewonnen?
Breaking Bert.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie voorspel jij als winnaar morgen?
Eensquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel weer typisch, Barca staat achter, rood, wedstrijd dood, barca wint..
Altijd hetzelfde, ze kunnen nooit eerlijk winnen
Jezus wat een geCalimeroquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Het is wel weer typisch, Barca staat achter, rood, wedstrijd dood, barca wint..
Altijd hetzelfde, ze kunnen nooit eerlijk winnen
Alle deuren staan hier wagenwijd open.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Wolfsburg een pakkie krijgt van jewelste
Niemand snapt wat hier staat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
A tus pies campeón. Eternamente orgullosos. Aupa Atléti.
Doe ze dan dicht, nu tocht hetquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle deuren staan hier wagenwijd open.
'Aan uw voeten kampioen. Eeuwig trots'quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
A tus pies campeón. Eternamente orgullosos. Aupa Atléti.
Foutieve post.quote:
Google Translatequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Aan uw voeten kampioen. Eeuwig trots'
Uh, oke
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uh, oke
Elke dag. Zo leer ik Cavaliers ook een beetje begrijpen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar Bassie en Adriaan gekeken?
Ja, die koffieplanter lust wel een koffielikeurtjequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uh, oke
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke dag. Zo leer ik Cavaliers ook een beetje begrijpen.
De Kwis was wel goed met Frank Evenblij toen.quote:
Je moet je troll game een beetje gaan verbeteren, je was niet in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bassie heeft een nieuwe compagnonquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een post van wie?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
als ik normaal op 'A tus pies campeón. Eternamente orgullosos. Aupa Atléti.' google, krijg ik als eerste hit een post van Cavaliers op Fok!
Weet je wie ook niet in vorm was vandaag?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet je troll game een beetje gaan verbeteren, je was niet in vorm vandaag.
Gesink?!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet in vorm was vandaag?
Wat een ongelofelijke tyfusmongool.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bassie heeft een nieuwe compagnon
Nergens (op 'waar gaat dit over?')quote:
Ik vond Kelderman ook maar fascinerend. Wat deed hij nou eigenlijk in het wiel bij Landa. Schaapjes tellen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is te makkelijk om Gesink aan te pakken, hij had gisteren immers een verschroeiende demarrage.
Wheelsucken, zoals ze dat op CN zo mooi zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Kelderman ook maar fascinerend. Wat deed hij nou eigenlijk in het wiel bij Landa. Schaapjes tellen?
Wat heb jij soms toch last van enorm wollig taalgebruik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Kelderman ook maar fascinerend. Wat deed hij nou eigenlijk in het wiel bij Landa. Schaapjes tellen?
Ik heb serieus een probleem daarmee, ja. Tot een algeheel punt komen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb jij soms toch last van enorm wollig taalgebruik.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wheelsucken, zoals ze dat op CN zo mooi zeggen.
Mani is ook wel eens mijn lintworm genoemd door Tem dus dan zit er een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani89 en Koffieplanter zijn de Bassie en Adriaantjes van het forum.
Houd nou godverdomme je enorme kutsmoel een keer. Kelderman heeft die opgevoerde Spaanse skybrommer de hele klim mee omhoog gesleept en op het laatst wint die teringleier met een Gerransje. Wat ben ik mad nu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wheelsucken, zoals ze dat op CN zo mooi zeggen.
Wat vind je van Irene Moros als persoon?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Vatta het volgende:
Die Irene Moors is ook teringver afgezakt. Ook uitgezakt trouwens.
Hoi Forzaudinese.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou godverdomme je enorme kutsmoel een keer. Kelderman heeft die opgevoerde Spaanse skybrommer de hele klim mee omhoog gesleept en op het laatst wint die teringleier met een Gerransje. Wat ben ik mad nu.
ADRIAAANTJEEEEEEEquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou godverdomme je enorme kutsmoel een keer. Kelderman heeft die opgevoerde Spaanse skybrommer de hele klim mee omhoog gesleept en op het laatst wint die teringleier met een Gerransje. Wat ben ik mad nu.
Best geil.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van Irene Moros als persoon?
Dat zijn toch sigaretten?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Malboro of hoe dat joch ook heet was er vandaag van overtuigd dat Contador hier iedereen op minimaal een halve minuut zou zetten. Gelachen.
Rustig maar hoor, Rahim.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Landagodquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De satire van Mani is al een tijd lang niet relevant meer, dus 'nog niet meer' is in deze niet correct, aangezien dat insinueert dat het me gekweld heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gefrustreerd dat je Koffieplanter nog niet meer hebt kunnen kwellen na Henao-gate vanmiddag?
Je toon vanmiddag deed anders vermoedenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De satire van Mani is al een tijd lang niet relevant meer, dus 'nog niet meer' is in deze niet correct, aangezien dat insinueert dat het me gekweld heeft.
Mijn toon op zich, niet specifiek mijn toon richting Mani. Je zit er echt volledig naast en excuses zouden op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je toon vanmiddag deed anders vermoeden.
Dat moment in de 2e helft was óók al discutabelquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Die beelden had ik nog niet gezien. Brengt de wedstrijd toch enigszins in ander perspectief
Dus, Mani heeft keer op keer valse hoop bij iedere bait die hij uitzet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn toon op zich, niet specifiek mijn toon richting Mani. Je zit er echt volledig naast.
Toch erg dat er in de KO fase van de CL nog zoveel blunders van belang van de arbitrage zijnquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moment in de 2e helft was óók al discutabel
Kijk de topics er maar op na. Zijn troll game is te doorzichtig geworden, zelfs buzz trapt er niet meer in. Dan ben je echt ver afgezakt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, Mani heeft keer op keer valse hoop bij iedere bait die hij uitzet?
[ afbeelding ]
arbitrage was vandaag bijzonder matig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch erg dat er in de KO fase van de CL nog zoveel blunders van belang van de arbitrage zijn
Tsja ook al sinds eind jaren 90 actiefquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit geweten dat Pharell Willems al 44 is.
Hij houdt niemand meer voor de gek.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je toon vanmiddag deed anders vermoeden.
Met N.E.R.D. vond ik hem best aardigquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ook al sinds eind jaren 90 actief
ooooh baby you want me?quote:
Ik gluur niet mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen PSG - Manchester City.
Daar hebben we allemaal veel zin in, denk ik niet.
Ik heb de samenvatting al gezien bij Ziggoquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor de samenvatting van Bayern - Arsenal.
Dat beeldmateriaal wat SBS6 alleen maar gebruikt voor analyses is om depressief van te worden.
Waarom wil jij een samenvatting van een wedstrijd van een paar maanden terug?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor de samenvatting van Bayern - Arsenal.
Dat beeldmateriaal wat SBS6 alleen maar gebruikt voor analyses is om depressief van te worden.
Dat was wel een klassewedstrijd maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom wil jij een samenvatting van een wedstrijd van een paar maanden terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |