Is het nog gelukt met de afspraak bij de dokter Tong?quote:Op maandag 11 april 2016 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik nooit nodig. Slaap amper. Ben af en toe met een uurtje blij. Om 8 uur ben ik wakker als ik dat wil. Dan ga ik gelijk bellen. Net naar gelang hoe ik me dan voel maak ik de afspraak.
quote:Op maandag 11 april 2016 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de afspraak bij de dokter Tong?
Zo ja..... wat zei de dokter?
Oké, snap ik wel dat je je eigen huisarts wilquote:Op maandag 11 april 2016 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt woensdag 8.00 uur. Wil m'n eigen huisarts, wordt dubbele afspraak.
quote:Op maandag 11 april 2016 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, snap ik wel dat je je eigen huisarts wil![]()
Voel je je vandaag iets beter?
ben je nou serieus? Dat is vrij extreem namelijkquote:Op zondag 10 april 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
6 koffie en 6 thee per dag. Verder 3 liter kraanwater met een smaakje.
quote:Op maandag 11 april 2016 20:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
ben je nou serieus? Dat is vrij extreem namelijk
waarom?quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 20:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
waarom?
Samen met darm klachten (en dus langdurige diarree) geeft dat een probleem met je zouthuishouding.
Heb je aan je huisarts verteld dat je regelmatig rond de 5 liter vocht binnen krijgt? Een mens heeft er maar zo'n 2 nodig, inclusief het vocht uit yoghurt etc.
zij heeft zeker geen 3 liter plus daarnaast nog boel koffie en thee genoemd.quote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde van m'n voedsel deskundige 3 liter. Zal het eens vragen op matigen.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
zij heeft zeker geen 3 liter plus daarnaast nog boel koffie en thee genoemd.
Maar je beantwoord mijn vraag niet, heb je aan de huisarts verteld hoeveel je drinkt?
Goed idee om dat wel even aan je huisarts te vertellen Tong, 2 liter vocht per dag is voldoende, 3 liter zal heus geen kwaad kunnen, maar als ik jou zo begrijp zit je soms weleens tegen de 5 liter aan en dat is best veel.quote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet er woensdag naar toe niet verteld
quote:Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Ole het volgende:
Je bent toch wel op diabetes getest neem ik aan?
hebben ze ook je Hba1c gemeten (gaat over langere periode )quote:Op maandag 11 april 2016 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Was al toen ik in de ambulance terecht kwam na in elkaar storten op straat.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:50 schreef Ole het volgende:
[..]
hebben ze ook je Hba1c gemeten (gaat over langere periode )
lijkt me standaard inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben m'n bloed al 20 keer geprikt. In de ziekenwagen in het ziekenhuis en bij de prikdienst. Ik weet niet wat het is maar dat zal wel.
quote:
Dat is een gave.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch schattig aandoenlijk niet grappig.
M'n wangen zijn dikker, maar ben nu één kilo lichter.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:24 schreef Ole het volgende:
Jouw lijf krijgt nog een shock van al dat gezonde voer
Ik geniet meer van eten dan ooit te voren. Neem er de tijd voor en koop gericht in.quote:
Is wel moeilijk, gaat wel. Maar is wennen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:53 schreef Deisyy het volgende:
En ik las dat de huisarts adviseerde toch minder water te drinken en ook een stuk minder koffie, goed plan!
Na 20,00 uur iig geen koffie meer.quote:
als je slecht slaapt zou je toch eens moeten proberen om s avonds helemaal geen koffie te drinken. Het kan 6 uur lang effect hebben namelijk.quote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je slecht slaapt zou je toch eens moeten proberen om s avonds helemaal geen koffie te drinken. Het kan 6 uur lang effect hebben namelijk.
http://www.inslaap.nl/beter-slapen/cafeine-gebruik-slaap/
Edit: of cafeïne vrije koffie drinken s avonds
Dacht dat je beter 's avonds geen thee "naturel" kunt drinken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij mij niet, theïne heeft veel minder effect op slaap dan cafeïne.
wordt wel afgeradenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat je beter 's avonds geen thee "naturel" kunt drinken.
Je hebt ook cafeïnevrije thee, ik heb deze, die is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Thee met rum slaap je wel lekker van, maar dat lijkt me je bedoeling niet![]()
Niet verstandig voor een met drinken gestopte alcoholistquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Theïne en cafeïne is hetzelfde Tong, al zit er in thee wel een stuk minder cafeïne dan in koffie.
Thee met rum slaap je wel lekker van, maar dat lijkt me je bedoeling niet![]()
Zal een bij m'n Marokkaanse toko kijken. Hier heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook cafeïnevrije thee, ik heb deze, die is wel lekker![]()
http://www.pickwick.nl/thee/kruidenthee/slaap-lekker/
Kruiden thee ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:33 schreef computergirl het volgende:
Pickwick hebben ze bij gewone supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |