M'n wangen zijn dikker, maar ben nu één kilo lichter.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:24 schreef Ole het volgende:
Jouw lijf krijgt nog een shock van al dat gezonde voer
Ik geniet meer van eten dan ooit te voren. Neem er de tijd voor en koop gericht in.quote:
Is wel moeilijk, gaat wel. Maar is wennen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:53 schreef Deisyy het volgende:
En ik las dat de huisarts adviseerde toch minder water te drinken en ook een stuk minder koffie, goed plan!
Na 20,00 uur iig geen koffie meer.quote:
als je slecht slaapt zou je toch eens moeten proberen om s avonds helemaal geen koffie te drinken. Het kan 6 uur lang effect hebben namelijk.quote:
Goeie tipquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je slecht slaapt zou je toch eens moeten proberen om s avonds helemaal geen koffie te drinken. Het kan 6 uur lang effect hebben namelijk.
http://www.inslaap.nl/beter-slapen/cafeine-gebruik-slaap/
Edit: of cafeïne vrije koffie drinken s avonds
Dacht dat je beter 's avonds geen thee "naturel" kunt drinken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij mij niet, theïne heeft veel minder effect op slaap dan cafeïne.
wordt wel afgeradenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat je beter 's avonds geen thee "naturel" kunt drinken.
Je hebt ook cafeïnevrije thee, ik heb deze, die is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Thee met rum slaap je wel lekker van, maar dat lijkt me je bedoeling niet![]()
Niet verstandig voor een met drinken gestopte alcoholistquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Theïne en cafeïne is hetzelfde Tong, al zit er in thee wel een stuk minder cafeïne dan in koffie.
Thee met rum slaap je wel lekker van, maar dat lijkt me je bedoeling niet![]()
Zal een bij m'n Marokkaanse toko kijken. Hier heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook cafeïnevrije thee, ik heb deze, die is wel lekker![]()
http://www.pickwick.nl/thee/kruidenthee/slaap-lekker/
Kruiden thee ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:33 schreef computergirl het volgende:
Pickwick hebben ze bij gewone supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |