Niet meer weg laten jagen door een zuurpruimquote:
http://www.thenozems.nl/songs/quote:Op woensdag 6 april 2016 17:31 schreef Basp1 het volgende:
Tong, waarom schrijf je je niet in voor dat TV programma dat ze een groep mensen droppen op een eiland daar viel iedereen veel af in heel korte tijd, dat is toch veel makkelijker. Veel succes met dit dieet. Wil je bij de nozems als side kick genaamd dunne Herman op het podium staan, Peter Pan speedrock heeft hun dikke Dennis.
Groentensoep. 2 kadetjes met ham en kaas. Tussendoor walnoten. Straks boerenkool. Uit moeders keuken.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet meer weg laten jagen door een zuurpruimdie zijn trouwens goed voor de spijsvertering
geloof ik, kan je goed van kakken![]()
Wat heb je vandaag allemaal gegeten Tong, weet je dat nog?
Okquote:Op woensdag 6 april 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
Hier een tabelletje met voedingswaarden en zo
Ik heb me net gewogen. 97,3 kilo.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Oh en ik weeg mezelf hooguit eens per week. Liever nog eens per twee weken. Dat het geen obsessie wordt.
1 meter 73. Heb altijd veel gesport, woog ik 73/77 kilo.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Als je 1m50 bent is dat wat veel.
Vergeten te vermelden. Heb volkoren brood gekocht. Maar vanmiddag eerst de kadetjes opgemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef sacha het volgende:
goed bezig tong!
kadetjes nog even vervangen door volkorenbrood
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef sacha het volgende:
goed bezig tong!
kadetjes nog even vervangen door volkorenbrood
vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeten te vermelden. Heb volkoren brood gekocht. Maar vanmiddag eerst de kadetjes opgemaakt.
Meestal lukt me dat wel. Het is hier ook om de hoek. 100 meter.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef sacha het volgende:
misschien ietwat vreemde vragen:
ben je fysiek in staat elke dag boodschappen te doen?
heb je een vriezer?
Leuk!quote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal lukt me dat wel. Het is hier ook om de hoek. 100 meter.
Ik ga nu een recensie schrijven voor de Face Book pagina "Een echte Bommelaar" Die heeft 4000 vrienden, ik schrijf daar columns. Zal hem hier ook plaatsen.
Tot later.
Maar als het nu eens een dagje niet lukt Tong, dan is het wel handig om iets in de vriezerquote:Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal lukt me dat wel. Het is hier ook om de hoek. 100 meter.
Is dat ook waar je weer naartoe wilt?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 meter 73. Heb altijd veel gesport, woog ik 73/77 kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |