Had jij ook omelet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
Ik had de spekkies weggelaten Tong, maar goed....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder spekkies en nee hij is nog niet op
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had jij ook omelet?
Ik had gisteren een tortilla gemaaktFoto doet ut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder spekkies en nee hij is nog niet op![]()
Nee ik had geen omelet vandaag, maar ei en spekkies sámen zijn niet écht nodig, niet om vegetarisch te zijn ofzo, maar hij heeft dus al ei en garnalen, dus had je beter voor tomaat kunnen kiezen dan voor spekkies, aangezien hij wat kilootjes kwijt moet
ow... je foto doet het nu wl, ziet er lekker uit....
verder in de SC ?![]()
Morgen ga ik omelet kaas tomaat etenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:35 schreef sacha het volgende:
je hebt ons aangestoken tong, het is besmettelijk
Dat is ook het grappige, want zonder portiegrote's is het maar gissen hoe gezond hij eet.quote:
Misschien gebeurt het wel. Als ie een weegschaal heeft tenminste..quote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook het grappige, want zonder portiegrote's is het maar gissen hoe gezond hij eet.
Maargoed, de tip van mijn kant om calorieën te tellen word wijselijk genegeerd.
Wat heeft een weegschaal hiermee te maken?quote:Op zondag 17 april 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het wel. Als ie een weegschaal heeft tenminste..
calorieën tellen op basis van ? gewicht tochquote:Op zondag 17 april 2016 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft een weegschaal hiermee te maken?
huh?quote:Op zondag 17 april 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
calorieën tellen op basis van ? gewicht toch
OK duidelijk..quote:Op zondag 17 april 2016 00:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
huh?
Nee, gewoon tellen wat je je waffel in duwt. Al eet je alleen frikandellen, als je minder eet dan je verbruikt, val je af.
Had ze nog in huis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
Ik had de spekkies weggelaten Tong, maar goed....
Ha ha haquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:35 schreef sacha het volgende:
je hebt ons aangestoken tong, het is besmettelijk
quote:
That's the spiritquote:Op zondag 17 april 2016 00:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook het grappige, want zonder portiegrote's is het maar gissen hoe gezond hij eet.
Maargoed, de tip van mijn kant om calorieën te tellen word wijselijk genegeerd.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Je positieve instelling zonder sarcasme.quote:
ja, dan is het wel verleidelijk en zonde om weg te gooien natuurlijk.quote:
Heb een vriezer. Er zullen nog wel meer vragen open staan. Doe ik niet bewust. Deze spekjes lagen al meer dan 2 weken in de ijskast. had ze gekocht om samen met de voedseldeskundige in de zuurkool te doen en samen te maken. Door de parasieten 2 weken niet kunnen doen. Doe veel in de vriezer. Altijd brood, beleg of restjes in voorraadquote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dan is het wel verleidelijk en zonde om weg te gooien natuurlijk.
Tong het is jammer dat je op sommige vragen niet echt antwoord geeft, want nu weten we
nog steeds niet of je een vriezer hebt. Als je die nou wél hebt en je hebt volgende keer
spekjes over dan kan je het restje invriezen namelijk.
Maar ja, misschien heb je wel geen vriezer dat weten we niet....
Oké dan!quote:Op zondag 17 april 2016 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb een vriezer. Er zullen nog wel meer vragen open staan. Doe ik niet bewust. Deze spekjes lagen al meer dan 2 weken in de ijskast. had ze gekocht om samen met de voedseldeskundige in de zuurkool te doen en samen te maken. Door de parasieten 2 weken niet kunnen doen. Doe veel in de vriezer. Altijd brood, beleg of restjes in voorraad
Ha ha iddquote:Op zondag 17 april 2016 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké dan!![]()
Ik snap heten nu weten we eindelijk dat je wél een vriezer hebt, ik handig als er tips komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |