Ze zijn gezonder dan je denkt, maar je moet er geen suiker bij doen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn die verantwoord bij het afvallen ? Veel suikers ?
ja, de Albert Heijn staat er vol mee, er gaat een wereld voor je open als je verder kijkt dan de schappen met cola en bier volgens mijquote:
Ok geen suiker toevoegen met mate op brood.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn gezonder dan je denkt, maar je moet er geen suiker bij doen natuurlijk![]()
Kijk zelf hier
Nee, maar het is wel herkenbaar. Ik ben gewend me vol te schrokken tot ik totaal verzadigd ben. En zuchtend in de stoel plof *Burp*quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:00 schreef sacha het volgende:
hebben ze je ook het 20 minuten wachten principe uitgelegd als je denkt nog honger/trek te hebben na een maaltijd?
De broer van Henk de Vries ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja man gewoon bij Dirk v.d. Broek of waar dan ook
Cola en bier drink ik niet meer. Water met smaakje toegevoegd. Koffie en thee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, de Albert Heijn staat er vol mee, er gaat een wereld voor je open als je verder kijkt dan de schappen met cola en bier volgens mij
Oe. Als ik daar m'n vingers maar niet aan brand.quote:
Met plukken wel even uitkijken, maar ze verkopen het ook gewoon in de winkel.. Zonatura dacht ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe. Als ik daar m'n vingers maar niet aan brand.
vandaar het advies om eens verder te kijken dan de schappen die je kent in supermarkt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cola en bier drink ik niet meer. Water met smaakje toegevoegd. Koffie en thee.
Begrijp ik. En vocht blijft vocht.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
vandaar het advies om eens verder te kijken dan de schappen die je kent in supermarkt.
En ook van kruidenthee moet je geen 5 liter dringen he?
linkje doet het nier even nog een keer proberen...quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:32 schreef FANN het volgende:
TONG MISSCHIEN HEB JE HIER NOG IETS AAN....
oeps capsmaakt niet uit
![]()
http://www.jumbo.com/content/instructievideo's-basistechnieken/
Sportschau. HH of UZGquote:
Zal later eens kijken. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
linkje doet het nier even nog een keer proberen...
nee gaat niet![]()
dan moet je hier naar toe
http://www.jumbo.com/content/recepten
en dan klikken op kook en instructievideo"s
en dan hier naar toe...
Basistechnieken in de keuken
Hoe schil, ontpit en snijd je een avocado? En waar moet je op letten bij het kloppen van slagroom? We leggen het je uit in deze kookvideo's. Bekijk alle video's over basistechnieken in de keuken
dat vet gedrukte is daar geel daar moet je klikken....
Het is altijd achteraf.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:06 schreef computergirl het volgende:
Is de planning van morgen, of het verslag van vandaag?
de foto's zijn nepquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
Je kookt keramisch zie ik bij de omelet.. Ik hou het bij gas
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
Je kookt keramisch zie ik bij de omelet.. Ik hou het bij gas
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |