Dit zou ik ook doen ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:10 schreef L-E het volgende:
Je zit toch niet elke dag in een toets? Volgende keer overslaan en dan haar laatste keer laten zijn op een dag dat ze wel gebracht en gehaald kan?
E is volgens ons meetlint 96 of 97 cm, gewicht hoor ik als we op het cb moeten zijn. Zal morgen eens informeren wanneer we daar moeten zijn want ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op donderdag 14 april 2016 22:14 schreef L-E het volgende:
Wat wegen jullie bijna 3-jarigen bij welke lengte?
Is dat gek? Bij welke leeftijd zou ze moeten komen?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
E is volgens ons meetlint 96 of 97 cm, gewicht hoor ik als we op het cb moeten zijn. Zal morgen eens informeren wanneer we daar moeten zijn want ik heb nog geen uitnodiging gehad
Bij 3 jaarquote:Op donderdag 14 april 2016 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat gek? Bij welke leeftijd zou ze moeten komen?
Eva was 95 cm en 12.4 kgquote:Op donderdag 14 april 2016 22:14 schreef L-E het volgende:
L weegt 14 kilo op de thuisweegschaal en is ergens tussen 92 en 98 als ik op zn kleding af ga. Meten en wegen op het cb is paniek dus dat heb ik vorige x overgeslagen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:14 schreef L-E het volgende:
Ik vind het niet veel klinken, hoor. Het duurt nog 3 maanden voordat ze 3 is, maar Nora weegt ook al 14kg. Ik weet niet precies hoe lang ze is, ik gok 94cm.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:18 schreef L-E het volgende:
Sticker is 98 cm en 15 kilo. Ik vind het als enorm veel klinken, maar ik heb niet het beste referentiekader geloof ik
Jan zat met 2 1/2 op 16.3 kg, teun is toen over gegaan van de maxicosi in de auto stoel en jan van zijn stoel op de vervolgstpel waar hij 16 kg voor moest zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:14 schreef L-E het volgende:
Haha nee, het valt ook wel mee. Maar Sticker heeft vanaf zijn geboorte nog onder de -2 lijn gezeten, het is even wennen dat hij ineens gemiddeld isquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:08 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel klinken, hoor. Het duurt nog 3 maanden voordat ze 3 is, maar Nora weegt ook al 14kg. Ik weet niet precies hoe lang ze is, ik gok 94cm.
Maar goed, ik heb een referentiekader van 1
quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:41 schreef vencodark het volgende:
Ohja, en kennen jullie een dergelijke situatie:
Peuterlief plukte gisteren een doodsimpele bloem die hij achterop de fiets meenam.
Verloor hij zijn bloem! Gelijk in tranen en onvrede.
Speciaal gestopt om een nieuwe bloem te plukken. Wel erbij vertelt dat hij deze goed moest vasthouden en ik geen nieuwe meer ga plukken.![]()
Hoe blij hij daarvan wordt hè.![]()
En zo gaat het ook met takjes, boombladeren of zelfs maar een snippertje van mijn boodschappenlijstje.
Ja ik zat eens in de statistieken te kijken en Sticker is echt precies gemiddeld!quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee, het valt ook wel mee. Maar Sticker heeft vanaf zijn geboorte nog onder de -2 lijn gezeten, het is even wennen dat hij ineens gemiddeld is![]()
LB, dat is vast de beste taart ever als je een meisje van drie bent!
Eat that, achterblijvende groeicurve!quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:17 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja ik zat eens in de statistieken te kijken en Sticker is echt precies gemiddeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |