SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Mouse dat is zeker een mijlpaal!![]()
En het bijtincident van laatst bij de go kreeg nog een staartje ..Ach jee wat een gedoe en naar gevoel krijg je hier vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet regelmatig een evaluatie van het gastouderbureau invullen? Ik kreeg toevallig vandaag weer eentje om in te vullen + bellen ook altijd na om telefonisch door te spreken wat je hebt ingevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh wat leuk en waar heb je die konijntjes vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef faptist het volgende:
Ro werd 1 met Pasen dus wij trakteerden op een konijntje die licht geeft. Er zijn maar 6 andere kindjes.
Heb van alle ouders een bedankkaartje gehad en dat kwam zo aan. over hoe lief/ knap ze ro vonden. Hoe ze altijd zo lief aan het spelen is of juist ondeugend. En een huwelijksaanzoek haha.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Met een persoonlijke tekst op de achterkant van dit fotootje. Washi tape en djeco sticker![]()
[ link | afbeelding ]
Kijk nou.. Zo groot! Mijn kleine grote.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg zijn we bij de dreumesen niet goed genoeg voor je?
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Mouse dat is zeker een mijlpaal!![]()
En het bijtincident van laatst bij de go kreeg nog een staartje ..Ik zou per direct opzoek gaan naar een andere GO..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Maar als je op zich al die tijd wel vertrouwen in haar had, wat maakt dan dat je haar er wel voor aan ziet dat ze niet akkoord gaat met de verbeterpunten? Als je haar daarvoor aanziet, heb je dan überhaupt nog wel vertrouwen in haar? Sorry, maar ik vind dit wel een beetje een intrigerend verhaal. En ik vind het knap wel dat je haar nog een kans wil geven. Het zou voor mij denk ik meteen klaar zijn, vooral omdat zij niet eerlijk is geweest.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zie de go er eerlijk gezegd wel voor aan dat ze niet akkoord gaat met de verbeterpunten. Die krijgt ze nog deze week en evaluaties zullen vanaf volgende week gedurende langere tijd gedaan worden. Mocht ze niet akkoord gaan, dan moeten we deze week nog op zoek naar een ander. Maar dat gaat goed komen. Ben blij dat het gob zo daadkrachtig te werk gaat en niet denkt van 'het zal wel'.
Ik heb alles via de bezorgservice van AH laten komen. Daarna hoefde ik alleen de bordjes te halen en de taarten besteld en die op de dag zelf opgehaaldquote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Twink ik vind het best een behoorlijke lijst. Wat een lastige situatie zo. Ik hoop voor jullie dat er snel voldoende verbeteringen komen.
Wij vieren komend weekend de verjaardag van de kinderen. Ik ben zo benieuwd hoe T en S het gaan beleven.Reminds me dat ik nog taart moet bestellen en een heleboel andere dingen moet regelen. Ik heb altijd alleen maar stress van zo'n verjaardag.
Prima. Gewoon loslaten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:57 schreef GotC het volgende:
T. wil niet meer vastgehouden worden in het water, dat is echt handig
Serieus? Haha, die vleugeltjes gaan pas vanaf 1,5 jaar ofzo. Plus, welk belang heeft een ouder in het niet vasthouden van zijn kindquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:22 schreef mousemicky het volgende:
Hier hadden we vanaf 1,5 vleugeltjes in de allerkleinste maat (was even zoeken, intersport had ze toen). Dit jaar maar eens een maatje groter kopen, kunnen de kleintjes naar F. Zwemband vond J helemaal niks, te weinig bewegingsvrijheid. En we hadden m toch steeds vast (of favoriete spelletje, gooiden hem over)
Helemaal zonder drijfmiddelen is in de meeste zwembaden trouwens niet toegestaan. Komt er zo'n badmeester boos op je af als je je baby van 3 maanden in je armen mee het halfdiepe water in neemt, die mocht alleen in het peuterbad, of met een zwemband
Even een zijstraat... Wel eens gedacht aan een aupair? Die zijn vergeleken met een go of kdv vrij goedkoop, met als nadeel dat ze wel bij je in huis woontquote:Op zaterdag 9 april 2016 09:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Kdv is vanwege de kosten niet te doen loj. Vandaar voor go gekozen. Maar we hebben er een aantal achter de hand waar het gevoel wel goed bij is. Het is nu even bekijken welke dagen welke go omdat we wel 5 dagen pw nodig hebben, maar de go hebben allemaal verschillende werkdagen zeg maar. Eerst was ik echt tegen wisselingen maar de kindjes varen er goed bij. Ze ondrnemen allemaal leuke dingen met de kindjes en doen het vol enthousiasme en liefde. Dat was met deze go de laatste tijd ver te zoeken. Dus dat komt goed!
Oh, dat is inderdaad veranderd. Jammerquote:Op zondag 10 april 2016 11:38 schreef Skoap het volgende:
Ja, maar ze mogen maar wel max een aantal uur per dag werken en dat was best weinig wat ik mij herinner. Mijn schoonzus heeft een aupair maar de kinderen gaan ook nog naar de BSO op sommige dagen.
Google zegt dit:
Au pairs in een gastgezin mogen vanaf juli volgend jaar nog maximaal 20 uur per week werken en maximaal 4 uur per dag. Nu is dat nog maximaal 30 uur per week. Dat hebben staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) en minister Asscher (Sociale Zaken) besloten.
De mijne wel heb een coconut die zijn wat duurder maar wel leukerquote:Op zondag 10 april 2016 18:33 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: dragen jullie peuters een fietshelm en wat kost zo'n ding?
Ja en hij was 16 euro bij Halfords.quote:Op zondag 10 april 2016 18:33 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: dragen jullie peuters een fietshelm en wat kost zo'n ding?
Mijne is 1.20 en 5 jaar en scheurt het liefst nog op zijn 16 inch.quote:Op zondag 10 april 2016 19:49 schreef vencodark het volgende:
En welke maat fiets hebben jullie met welke lengte kindjes?
Ik wil wel op de groei kopen maar twijfel of een 16 inch niet te groot is.
Hij is 1 meter exact. Dus theoretisch te klein voor 16 inch maar voor een 12 inch is hij met een jaar uitgegroeid.
Zoiets heet marktplaats.nl en dan een 12 inch op de kop tikken.. heb ik ook gedaan zeer goede keuze geweest. Teun zit nu op de 12 inch pogingen te doen om te fietsen lukt bijna als hij staat krijgt hij hem een keer rond...quote:Op zondag 10 april 2016 19:49 schreef vencodark het volgende:
En welke maat fiets hebben jullie met welke lengte kindjes?
Ik wil wel op de groei kopen maar twijfel of een 16 inch niet te groot is.
Hij is 1 meter exact. Dus theoretisch te klein voor 16 inch maar voor een 12 inch is hij met een jaar uitgegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |