Straks. Ik ga nu eerst stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb van het Nee-kamp echt alleen nog maar drogredenen gehoord nog eigenlijk.
Ook een aantal van het Ja-kamp, maar binnen het Nee-kamp heb ik geen geldig argument kunnen ontwaren. Kun jij er misschien eens één opnoemen?
Nou, kom maar op met de argumenten dan. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 april 2016 07:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Straks. Ik ga nu eerst stemmen.
1 tegen-stem binnen.![]()
Waarop wordt dat gebaseerd dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:42 schreef Scarface88 het volgende:
Verwachtte opkomst 40% volgens RTL nieuws zojuist. Dus strategisch thuisblijven is onverstandig (voor wie nog twijfelt).
Aha, weer eentje van het kamp Oekraïne kan me niets schelen en misbruik van het referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wil de eerste zijn. Ga mijn schoenen aandoen. De EU moet kapot.
Die voorspellingen over de verwachte opkomst geloof ik nooit echtquote:Op woensdag 6 april 2016 07:42 schreef Scarface88 het volgende:
Verwachtte opkomst 40% volgens RTL nieuws zojuist. Dus strategisch thuisblijven is onverstandig (voor wie nog twijfelt).
Er zijn wel 20 redenen te verzinnen maar de belangrijkste is dat dat land door en door corrupt is. Alles wat macht heeft is corrupt: De politie, het parlement, de oligarchen, de veiligheidsdiensten, de rechters. Elk verdrag is gedoemd te mislukken. "Het is alsof je tegen Holleeder zegt: Ik ga dit voor je doen maar dan moet je mij eerlijk beloven dat je niet meer tegen me liegt en niet meer stout bent."quote:Op woensdag 6 april 2016 07:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb van het Nee-kamp echt alleen nog maar drogredenen gehoord nog eigenlijk.
Ook een aantal van het Ja-kamp, maar binnen het Nee-kamp heb ik geen geldig argument kunnen ontwaren. Kun jij er misschien eens één opnoemen?
Hoe willen ze dat nu al met goed fatsoen voorspellen?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:42 schreef Scarface88 het volgende:
Als dat je enige argument is, waarom maak je je dan ook niet druk over dergelijke verdragen met Moldavië en Peru?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn wel 20 redenen te verzinnen maar de belangrijkste is dat dat land door en door corrupt is. Alles wat macht heeft is corrupt: De politie, het parlement, de oligarchen, de veiligheidsdiensten, de rechters. Elk verdrag is gedoemd te mislukken. "Het is alsof je tegen Holleeder zegt: Ik ga dit voor je doen maar dan moet je mij eerlijk beloven dat je niet meer tegen me liegt en niet meer stout bent."
Omdat die verdragen geen klauwen vol met geld gaan kosten. Het verdrag met Oekraïne is het meest vergaande verdrag ooit afgesloten. De eurofiele politici zullen alles doen om meer greep te krijgen op dat land, hoeveel geld het ook kost, hoeveel spanning het ook met Rusland oplevert.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als dat je enige argument is, waarom maak je je dan ook niet druk over dergelijke verdragen met Moldavië en Peru?
Net zoals jij graag zou zien dat een dictatuur van 20% gaat bepalen wat er met dit verdrag gaat gebeuren, bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2016 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus de dictatuur van 8% bepaalt hoe de rest van Nederland moet leven.
Dan zou je juist voor het verdrag moeten stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 07:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga niet stemmen puur omdat ik die vent van Geenpeil echt zum kotsen vind :S .
Erg democratisch hoor, alleen gaan stemmen als de clubjes die de handtekeningen verzamelen in jouw straatje vallenquote:Op woensdag 6 april 2016 07:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga niet stemmen puur omdat ik die vent van Geenpeil echt zum kotsen vind :S .
Kijk, dat bedoel ik dus. Alweer een oneigenlijk argument. Niet alleen heeft Europa wel meer verdragen met corrupte landen, met dit verdrag geef je Europa ook een extra middel om druk te zetten zodat de corruptie bestreden wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn wel 20 redenen te verzinnen maar de belangrijkste is dat dat land door en door corrupt is. Alles wat macht heeft is corrupt: De politie, het parlement, de oligarchen, de veiligheidsdiensten, de rechters. Elk verdrag is gedoemd te mislukken. "Het is alsof je tegen Holleeder zegt: Ik ga dit voor je doen maar dan moet je mij eerlijk beloven dat je niet meer tegen me liegt en niet meer stout bent."
Kranten schreven gisteren volop over het referendum. NederlandKiest gisteren op primetime op televisie, Pechtold vs Roos bij Pauw. Met andere woorden: waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 april 2016 04:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Geen debat op de vooravond, helemaal niets. Referendum wordt door gelijkgeschakelde media volledig genegeerd.
quote:
Denk de dikke duim. Nee maar ik denk dat ze kijken naar de opkomst op bijvoorbeeld stations enzo in de ochtend en dat vergelijken met andere verkiezingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat nu al met goed fatsoen voorspellen?
Vind je het ook zo kut dat het in Nederland zo vaak regent? Stem dan Voor/Tegen/Blanco/Niet!quote:Op woensdag 6 april 2016 08:06 schreef juliusceasar het volgende:
Vind je Dijsselbloem ook zo arrogant vanochtend op de radio om maar Ja te stemmen?
Stem TEGEN!!!!
Hoe kom je hier nu toch bij?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat die verdragen geen klauwen vol met geld gaan kosten. Het verdrag met Oekraïne is het meest vergaande verdrag ooit afgesloten. De eurofiele politici zullen alles doen om meer greep te krijgen op dat land, hoeveel geld het ook kost, hoeveel spanning het ook met Rusland oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |