quote:Op maandag 6 februari 2017 13:00 schreef RapaNui het volgende:
Kennelijk droeg ze flip-flops / slippers (chancletas).
Ik durf het bijna niet te vragen maar: zou ze zijn uitgegleden?
Quote:quote:Op maandag 6 februari 2017 13:00 schreef RapaNui het volgende:
Kennelijk droeg ze flip-flops / slippers (chancletas).
Ik durf het bijna niet te vragen maar: zou ze zijn uitgegleden?

Een bergachtig en moeilijk toegankelijk gebied, hoe is ze daar terechtgekomen op slippers?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:15 schreef gynaika het volgende:
[..]
[..]
Quote:
Una amiga de Catherine Johannet de aproximadamente 25 años de edad, reconoció de manera positiva una chancleta que estaba a unos 200 metros del cadáver encontrado en un paraje montañoso en el lugar conocido como Wisar en Isla Bastimentos, provincia de Bocas del Toro.
Eén van haar schoenen gevonden 200 meter vanaf haar lichaam.
http://www.panamaamerica.(...)desaparecida-1058939

Ik denk niet op eigen houtje.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Een bergachtig en moeilijk toegankelijk gebied, hoe is ze daar terechtgekomen op slippers?
Being a mountainous place with much mud and weeds in Isla Bastimentos in the place known as Wisar, it became slow the arrival of research teams

quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Een bergachtig en moeilijk toegankelijk gebied, hoe is ze daar terechtgekomen op slippers?
Being a mountainous place with much mud and weeds in Isla Bastimentos in the place known as Wisar, it became slow the arrival of research teams
Daar zijn geen bergen. Helaas een lastige vertaling voor montañosa. El monte of la montaña wordt in Colombia gebruikt voor "bos / woud / begroeiing / jungle". Ik neem aan dat dat in Panama ook zo is dus montañoso/a betekent hier: bebost.quote:

Kris en Lisanne waren, net als Catherine eerder ook op Isla Colon in een hostelquote:Op maandag 6 februari 2017 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
Wat heeft deze zaak met Kris en Lisanne te maken ?

aanvulling:quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Kris en Lisanne waren, net als Catherine eerder ook op Isla Colon in een hostel
Catherine was, net als K en L ook in Boquete geweest
Alle3 zijn ze omgekomen op een wandelpad in Bocas del Toro

Hier staat toch dat ze is gevonden middenin het bos, op een berg zo'n 400 meter van het strand?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef RapaNui het volgende:
La Estrella heeft het over Sendero Wisa. Al zoekend kom je uit bij Wizard Trail/Beach:
"Frequent muggings with machetas occur on that trail, and they happen during the day.."
https://www.tripadvisor.c(...)as_del_Toro_Pro.html
Weet niet of ze dáár was, maar je moet er niet aan denken zeg.
Hier een bericht van een jaar geleden Just got robbed at gunpoint on way from wizard beach: https://www.tripadvisor.c(...)del_Toro_Provin.html
http://www.panamaamerica.(...)cas-del-toro-1058932quote:Hay que agregar que el cuerpo estaba en medio de la maleza de una montaña situada a unos 400 metros de la playa donde se presume que iba a pasear, al lugar llegaron autoridades del Sistema Nacional de Protección Civil, del Senan y también del Ministerio Público, así como el departamento de criminalística para iniciar las investigaciones y determinar, si efectivamente se trataba de la joven norteamericana.

Alsof het van medeleven getuigd om in een topic over overleden mensen te gaan posten met de topicnaam Opgebaardequote:
 (ook in de eerdere topics over K enL) en dan mij verwijten dat ik kwetsende posts plaats??
 (ook in de eerdere topics over K enL) en dan mij verwijten dat ik kwetsende posts plaats?? 

Jij post kwetsende posts? Wat zit je nu te raaskallen en te verzinnen?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:27 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Alsof het van medeleven getuigd om in een topic over overleden mensen te gaan posten met de topicnaam Opgebaarde(ook in de eerdere topics over K enL) en dan mij verwijten dat ik kwetsende posts plaats??
Kijk eerst eens naar jezelf.

Zoals ik het lees: ze is gevonden tussen het onkruid / het lage gewas (maleza) in bosrijk gebied (montaña).quote:Op maandag 6 februari 2017 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier staat toch dat ze is gevonden middenin het bos, op een berg zo'n 400 meter van het strand?
[..]
http://www.panamaamerica.(...)cas-del-toro-1058932

Ah ik mag er zelf niks van zeggen dat iemand alleen een link naar een Spaanstalige site plaats zonder enig bericht over wat daar staat, geen cliffnotes oid. Helemaal niks.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Oke, nodeloos arrogant en beledigend, dat noemde je mijn woorden, nogmaals, kijk eerst naar jezelf.
BNW / 'Reddingsteam was dicht bij vermiste Kris en Lisanne in Panama'

Nee ik voel me niet beledigd, jij noemde me beledigend, opgebaarde.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik mag er zelf niks van zeggen dat iemand alleen een link naar een Spaanstalige site plaats zonder enig bericht over wat daar staat, geen cliffnotes oid. Helemaal niks.
Als ik je echt beledigd hebt omdat ik daar toch iets van zei in twee berichten... mooi neem het vooral zo op, voel je beledigd en blijf vooral postings met alleen linkjes posten. Lekker voor je want dat doe je echt alleen jezelf aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |