Ook gewoon van allebei hèquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Atapuma de grote favoriet, raap me op. Het kan zowaar nog erger dan Jan Hermsen, blijkbaar.
In het begin van de uitzending tipte hij Antón ook al als een van de favorieten/gevaarlijke outsiders. De laatste keer dat die in beeld heeft gereden was een paar meter voor de voet van Pena Cabarga.quote:
Wat is er aan de hand daar?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze gaan toch niet serieus kaart Landa trekken hier?
Henao faalt wel vaker als het echt moetquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Sergio is wereldklasse op zo'n aankomst, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Henao faalt wel vaker als het echt moet
Geen idee, maar als ik een fanaccount zou beheren zou ik eerder ook zo'n exotische ploeg kiezen.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sergio is wereldklasse op zo'n aankomst, dat weet iedereen.
Die jongen die momenteel mee is met Contador en Quintana.quote:
Nou iddquote:
AAahahahaa. Sukkel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij kan wel met iets beters komen, step it up.quote:
Zo zit ik er inderdaad bij nu.quote:
Wat wil je dat hij doet, dat hij achter zijn ploeggenoot aangaat of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef Slobeend het volgende:
Knap hoor van Kelderman.
Maad Henao gaat nog wel winnen toch Koffieplanter.
Echt een vreselijk overschatte renner ook. Heeft nog niks van naam gewonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef Slobeend het volgende:
Knap hoor van Kelderman.
Maar Henao gaat nog wel winnen toch Koffieplanter.
Aangezien ik weet dat jij ook ooit een lid was van #teamanton vind ik dit maar een vreemde troll.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het begin van de uitzending tipte hij Antón ook al als een van de favorieten/gevaarlijke outsiders. De laatste keer dat die in beeld heeft gereden was een paar meter voor de voet van Pena Cabarga.
Rellende_Rotscholier
Op zulke aankomsten is een Landa in goede doen niet te kloppen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:26 schreef DeeBee het volgende:
Normaal is Kelderman wel redelijk rap toch? Maar het bleef klimmen en hij kwam gewoon tekort nu, Landa gooide hem even op 600W in de laatste 200 meter.
Dit is niet de reactie die ik zocht. Jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aangezien ik weet dat jij ook ooit een lid was van #teamanton vind ik dit maar een vreemde troll.
Ik heb Henao op 1 in de prono. Dus dit keer ben ik #teamhenaoquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een vreselijk overschatte renner ook. Heeft nog niks van naam gewonnen.
Ik had Izagirre op 5quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb Henao op 1 in de prono. Dus dit keer ben ik #teamhenao
Wordt gewoon weer een leuke ereplaats voor Wilco, iets waar hij in grossiert. Net als alle andere Nederlanders.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:30 schreef wimderon het volgende:
Die tijdrit gaat Kelderman ook weinig helpen tov de pocketklimmers. Naar boven op een geitenpad, naar beneden en nog 3 kilometer vlak.
Zo zwaar is Arrate niet, het is al van Papy Horner geleden dat daar redelijke verschillen te noteren vielen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:35 schreef Mykonos het volgende:
Die tijdrit is leuk, maar de dag ervoor moet er nog wel een zware bergrit gereden worden, daar gaan de kaarten nog wel anders geschud worden natuurlijk.
quote:Bradley Wiggins heeft vraagtekens gezet achter zijn afscheid van het wielrennen na de Olympische Spelen in Rio. “Het zou kunnen dat eik er nog twaalf maanden uitgeperst krijg”, vertelde hij bij Cyclingnews.com.
Wiggins’ aanvankelijke plan was af te zwaaien na Rio met een gouden medaille op de ploegenachtervolging in de achterzak. Nu blijkt echter dat zijn wielerteam WIGGINS hem nog een levenslijn kan bieden. “We zullen zien hoe het dit jaar gaat. Ik ga zeker geen Olympische Spelen meer rijden (na Rio, nvdr), maar misschien blijf ik op nationaal front wel verder koersen, om de jongeren wat bij te staan en gewoon te genieten”, vertelt de ex-winnaar van de Tour de France aan Cyclingnews.com. “Ik weet het nog niet helemaal goed. Als we daardoor met WIGGINS opnieuw kunnen meedoen aan koersen zoals de Ronde van Californië, zou het kunnen dat ik er nog twaalf maanden uitgeperst krijg. Maar goed, ik zeg dit nu allemaal, maar we zullen wel zien hoe ik me voel na de winter.”
De route die ze in de tijdrit pakken is véél zwaarder dan in de etappe daarvoor en ook nog nooit beklommen in koers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is de slotklim van de vijfde etappe dezelfde als de klim in de tijdrit? Dat zou wel fantasierijk zijn.
Mollema is een verschrikking. Nog erger dan Zubeldia en Monfort bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Mollema is ook een deprimerende coureur zeg. Ga eens lekker in de ontsnapping ofzo.
Als je die toch in je prono opgenomen hebt ben je ook niet goed bij je appel.quote:54 LÓPEZ Miguel Ángel Astana Pro Team +1:55
Miguel stel ik zelfs op als hij meedoet in Parijs-Roubaix, dus wat dat betreft sla je de plank nogal mis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je die toch in je prono opgenomen hebt ben je ook niet goed bij je appel.
Over overschatte renners gesproken. Laat die jongen nog maar een paar jaartjes rijpen in de Tour de Langkawi tussen de Theo Bossen van deze wereld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je die toch in je prono opgenomen hebt ben je ook niet goed bij je appel.
Mollema/Boom en Slagter zijn nooit echt veel beter gaan rijden door van ploeg te veranderen. Azijnzeikers hadden altijd maar van die praatjes van ze moeten naar een andere ploeg want dan zullen ze beter gaan presteren. #onzinquote:Op dinsdag 5 april 2016 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Mollema eerlijk gezegd nooit een bijzondere renner gevonden. Jullie vinden dat vast alleen omdat het een Nederlander iesch.
tenzij ie weer eens op zijn bakkes gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer een leuke ereplaats voor Wilco, iets waar hij in grossiert. Net als alle andere Nederlanders.
Inderdaad, alsof van ploeg wisselen je automatisch een betere renner maakt. Fout!quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:32 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Mollema/Boom en Slagter zijn nooit echt veel beter gaan rijden door van ploeg te veranderen. Azijnzeikers hadden altijd maar van die praatjes van ze moeten naar een andere ploeg want dan zullen ze beter gaan presteren. #onzin
Heb jij toevallig een twitteraccount met de gebruikersnaam lotto_jumbofan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:32 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Mollema/Boom en Slagter zijn nooit echt veel beter gaan rijden door van ploeg te veranderen. Azijnzeikers hadden altijd maar van die praatjes van ze moeten naar een andere ploeg want dan zullen ze beter gaan presteren. #onzin
Wel of geen fanboy maar hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een twitteraccount met de gebruikersnaam lotto_jumbofan?
Ik vraag me bijvoorbeeld af of een Lars Boom echt gelukkig is bij dat vreemdelingen legioen van Astana, gewoon volgend jaar terug naar Lotto-Jumbo of naar Giant waar hij de klassiekers mag rijden en waar hij ook mag veldrijden in de winter.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof van ploeg wisselen je automatisch een betere renner maakt. Fout!
Ik heb dit nog nooit/lang niet gezien van Kelderman op zo'n kort steil klimmetje. Dat hij hard bergop kan rijden heeft hij 2 jaar geleden laten zien in Dauphine Libere toen kon hij lang mee kon met Contador en Froome dacht ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer van Kelderman.
Gesink ook goed.
Niet overdrijven. Hij heeft sowieso veel meer klasse dan die twee. Maar goed, je komt weer even relschoppen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mollema is een verschrikking. Nog erger dan Zubeldia en Monfort bij elkaar.
Ik heb zelf ook kritiek op Lotto maar als het echt zo slecht is gesteld bij de ploeg hadden Mollema, Boom en Slagter wel stappen gezet. Tot op heden hebben ze dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:55 schreef Ereinion het volgende:
Dat je bij een andere ploeg niet automatisch beter gaat rijden lijkt me nogal logisch. Maar er is toch ook geen enkel voordeel aan dat alle Nederlanders in 1 ploeg rijden. Het is niet het Nederlands elftal of zo. En zeker bij een ploeg met zulke slechte begeleiding als Lotto Jumbo mag je toch hopen dat zoveel mogelijk renners daar weg gaan.
Toen kwam hij net uit de Giro terwijl de rest pas in opbouw was, nogal een nuance.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:55 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit/lang niet gezien van Kelderman op zo'n kort steil klimmetje. Dat hij hard bergop kan rijden heeft hij 2 jaar geleden laten zien in Dauphine Libere toen kon hij lang mee kon met Contador en Froome dacht ik.
Ja, dat achterlijke schudden van hem straalt wel veel klasse uit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Hij heeft sowieso veel meer klasse dan die twee. Maar goed, je komt weer even relschoppen.
Die hebben geen van allen bij Lotto Jumbo gereden. Het oude Rabobank was een deftige ploeg, daarna konden ze met het afkoopgeld nog even als Blanco en Belkin de schijn ophouden, maar tegenwoordig is het niet meer dan een procontinentale ploeg, en dan niet eens een uitblinker in dat veld. Ik kan niet begrijpen dat iemand hoopt dat Boom daarnaar terug gaat. En dan hebben we het er nog niet eens over dat Mollema en Boom nu veel meer zullen verdienen dan ze ooit nog bij Lotto Jumbo kunnen, het blijven gewoon beroepsrenners natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook kritiek op Lotto maar als het echt zo slecht is gesteld bij de ploeg hadden Mollema, Boom en Slagter wel stappen gezet. Tot op heden hebben ze dat niet gedaan.
Tuurlijk dat weet ik ook wel maar hij heeft daar toen wel laten zien wat hij in zijn mars heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen kwam hij net uit de Giro terwijl de rest pas in opbouw was, nogal een nuance.
De ploeg is veeeeel zwakker maar ik betwijfel of de begeleiding veel slechter is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die hebben geen van allen bij Lotto Jumbo gereden. Het oude Rabobank was een deftige ploeg, daarna konden ze met het afkoopgeld nog even als Blanco en Belkin de schijn ophouden, maar tegenwoordig is het niet meer dan een procontinentale ploeg, en dan niet eens een uitblinker in dat veld. Ik kan niet begrijpen dat iemand hoopt dat Boom daarnaar terug gaat. En dan hebben we het er nog niet eens over dat Mollema en Boom nu veel meer zullen verdienen dan ze ooit nog bij Lotto Jumbo kunnen, het blijven gewoon beroepsrenners natuurlijk.
De Lotto en Staatsloterij gaan samen toch? Ik zou zeggen dat ze nu het budget wel wat kunnen verhogen...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die hebben geen van allen bij Lotto Jumbo gereden. Het oude Rabobank was een deftige ploeg, daarna konden ze met het afkoopgeld nog even als Blanco en Belkin de schijn ophouden, maar tegenwoordig is het niet meer dan een procontinentale ploeg, en dan niet eens een uitblinker in dat veld. Ik kan niet begrijpen dat iemand hoopt dat Boom daarnaar terug gaat. En dan hebben we het er nog niet eens over dat Mollema en Boom nu veel meer zullen verdienen dan ze ooit nog bij Lotto Jumbo kunnen, het blijven gewoon beroepsrenners natuurlijk.
Denk dat een eventuele verhoging van het budget van Jumbo moet komen en niet van Lotto..quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:10 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
De Lotto en Staatsloterij gaan samen toch? Ik zou zeggen dat ze nu het budget wel wat kunnen verhogen...
Ah oké. Dacht alleen te zien dat beide klimmen van 100 naar iets lager dan 600 stegenquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
De route die ze in de tijdrit pakken is véél zwaarder dan in de etappe daarvoor en ook nog nooit beklommen in koers.
Het is ook dezelfde klim, ze nemen alleen een andere weg naar de top.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah oké. Dacht alleen te zien dat beide klimmen van 100 naar iets lager dan 600 stegen
Magnifieke klim voor in een tijdritquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook dezelfde klim, ze nemen alleen een andere weg naar de top.
Vijfde etappe:
[ afbeelding ]
Tijdrit:
[ afbeelding ]
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook dezelfde klim, ze nemen alleen een andere weg naar de top.
Vijfde etappe:
[ afbeelding ]
Tijdrit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |