Ja vertel mij wat!quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef derLudolf het volgende:
Goed bezig smeerkees. Wat zit die slang van afzuiging vreemd, zo tussen de verwarming doorgepropt
Zit er een motor in of natuurlijke trek? Want die buis zo tussen die leidingen te drukken is natuurlijk niet goed voor de luchtstroom.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat!![]()
Zoals je ziet zit de afzuiging achter de leidingen (sowieso al briljant want ik krijg amper het roostertje er vanaf om schoon te maken), maar die leidingen willen we wegwerken dus ik heb alvast getest hoe ik dit op kan lossen.
Er zo tussendoor gepropt gaf het beste resultaat. En no worries, straks zie je er niets meer van. Ik zou het netjes afwerken
Nee, dat gaf ik al aan in het vorige deel, ik had over een aantal opties nagedacht, maar deze is toch de beste.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit er een motor in of natuurlijke trek? Want die buis zo tussen die leidingen te drukken is natuurlijk niet goed voor de luchtstroom.
Alles is al afgewerkt inmiddels. Ik denk dat er wel foto's van zijn in het vorige topic, maar ik post niet álle stappen van het klussenquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:11 schreef bleiblei het volgende:
Badkamer is mooi geworden!
Keuken ansich ook, al moet er nog wel veel gedaan worden denk ik?
Hoe gaan jullie boven de tegels afwerken?
Het aanrechtblad ziet er iig. vele malen strakker uit dan bij ons.
Hoe heb je de twee delen in de hoek afgewerkt?
Ga ik misschien toch nog overwegen om het zooitje hier opnieuw & op z'n kop te storten tezijnertijd.
Nee, maar ik zie het foutje in de OP staan. *past aan* * vraagt modje om het aan te passen*quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:23 schreef wonderer het volgende:
Had iemand al eens gezegd dat het Venserpolder is, zonder t?![]()
Mooi project! Lees al een poosje mee (ik woon in de buurt), die keuken echt...
Zou ik inderdaad kunnen proberen. Ik ga eerst het passer idee uitproberen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:51 schreef Puala het volgende:
Wij hebben met een passend bord (had ik toevallig) exact het juiste rondje afgetekend. Daarna met een gatenboor een kleiner gat geboord, de rest uitgesneden en dat stukje bij beetje er af gebroken. Als je dat beheerst doet is t prima netjes rond te krijgen
Niet ZO dichtbijquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Alles is al afgewerkt inmiddels. Ik denk dat er wel foto's van zijn in het vorige topic, maar ik post niet álle stappen van het klussen.
Ik heb het aanrechtblad op de plaats gestort en met de tong uit mn mond glad gestreken. Daarna heb ik er een dikke laag epoxy op gegoten waarbij ik zorgde dat het er aan de zijkanten niet vanaf kon lopen (met opstaande randjes).
De zijkanten heb ik daarna gewoon geverfd met dezelfde epoxy.
[..]
Nee, maar ik zie het foutje in de OP staan. *past aan*
* Saisai zwaait uit het raam naar wonderer
Oude decoupeerzaag / gatenzaag / schrobzaagquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:44 schreef Saisai het volgende:
Nu ben ik van plan wederom gips te gebruiken, maar ik vraag me af hoe ik daar in godsnaam een net rondje in krijg van zo'n 100mm voor de afzuiging
Of zoiets.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:51 schreef Puala het volgende:
Wij hebben met een passend bord (had ik toevallig) exact het juiste rondje afgetekend. Daarna met een gatenboor een kleiner gat geboord, de rest uitgesneden en dat stukje bij beetje er af gebroken. Als je dat beheerst doet is t prima netjes rond te krijgen
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:38 schreef cvboer2 het volgende:
Op vriendelijk verzoek van de TS de OP aangepast.
Je mag dat bestquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom mag je geen gat in gips maken met een decoupeerzaag eigenlijk?
Ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je mag dat bestJe hebt alleen dikke kans dat je je gipsplaat kapot ragt en je nog dagen lang de kalk uit je bilnaad moet halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |