thanks, is ook een topic van!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tof![]()
Die hoge kast is wel tof sowieso
Uuh, de ventilator of het afdichtingsplaatje is/ was het probleem niet. Het probleem is dat het ventilatiegat achter de verwarmingsbuizen zit en ik hem door wil trekken tot vóór de verwarmingsbuizen. Vervolgens werk ik alles netjes weg achter gipsplaten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:35 schreef hiddit het volgende:
Een ventilator die op vochtigheid gaat een idee om er achter te zetten?
Hoe ga je die gipsplaten bevestigen als ze al geverfd zijn?
Ik mag toch hopen dat jou bedrijf goed is in 'papierwerk'quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:38 schreef Saisai het volgende:
Ik moet echt mn bonnetjes gaan orderen van mn 'bedrijf'
*zucht*
owh, dit had in het SC topic gemoeten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jou bedrijf goed is in 'papierwerk'
Er komt nog structuurverf overheen. Het scheelt ze 1 laag boven het plafond schilderen zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:42 schreef Molo het volgende:
Domme vraag wellicht, maar wat was nou het voordeel van schilderen voor het plaatsen?
Of laat je het zo met die schroeven?
Ah ok, dan snap ik 'mquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Er komt nog structuurverf overheen. Het scheelt ze 1 laag boven het plafond schilderen zo
Je hebt ter hoogte van de kopse einden van de gipsplaten toch wel een rachel geplaatst?quote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef Saisai het volgende:
Ah ja. heb even snel wat foto's gemaakt. Ik heb de spotjes er voor nu even half in zitten omdat het nog netjes afgewerkt moet worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het laatste stukje gipsplaat was de verf op
Nou ja, gaat toch nog structuurverf overheen. We twijfelen nog of we de onderste leidingen weg gaan werken.. we zijn wat bang voor claustrofobie, de badkamer is al zo klein.
Waar moet je de platen anders aan vast schroeven?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Je hebt ter hoogte van de kopse einden van de gipsplaten toch wel een rachel geplaatst?
Je kunt ze tegenwoordig ook gewoon met Siemens Lufthaken vast zetten hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar moet je de platen anders aan vast schroeven?
Heel gaaf gemaaktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:44 schreef Saisai het volgende:
Oh, heb ook nog een lamp gemaakt tussendoor
[ afbeelding ]
Nja, ik zat eigenlijk te denken aan afwerken/ afsmeren, maar een randje is inderdaad veel mooier. Nog gemakkelijker ook. Goed idee!quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:19 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Je kunt ze tegenwoordig ook gewoon met Siemens Lufthaken vast zetten hoor.
Maar goed, jij hebt er dus rachels achter gemaakt in de woning van Sai?
En Sai, waarom de stuikende kopse kanten van het gips niet even voorzien van een vellingkantje?
juist een vellingkantje eraan maken die je makkelijker af kunt smeren dan je het nu hebt. Zoals je het nu hebt krijg je niet mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nja, ik zat eigenlijk te denken aan afwerken/ afsmeren, maar een randje is inderdaad veel mooier. Nog gemakkelijker ook. Goed idee!![]()
Er komt nog iets voor, dus het moet sowieso achteraf. Maar ik ga je idee absoluut toepassenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:15 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
juist een vellingkantje eraan maken die je makkelijker af kunt smeren dan je het nu hebt. Zoals je het nu hebt krijg je niet mooi.
En maak die vellingkantjes er aan als de plaat nog niet aan het plafond hangt, werkt een stuk gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |