Wat voor een?quote:
Dat is mijn verslaving.quote:
Wow? Wat is er aan de hand?quote:
Die zijn goeie. Vind de aardbeien ijsjes nog wel ietsjes lekkerder, maar Peer is klassiek.quote:
die vind ik echt ranzigquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die zijn goeie. Welke smaak?
[ afbeelding ]
Ohh man. Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb alle verstandskiezen eruit nu.
Die American dingen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
die vind ik echt ranzig
dr. oetker vind ik beter.
Dan zou ik ze echt laten zitten als dat enige reden is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh man. Dat is echt kut.
Mijn tandarts zei vorige week ook: Ja, ik adviseer ze allemaal te trekken. Ik vroeg waarom, zegt hij: Dan kun je er ook geen last van krijgen
Ahhh die zijn prima. Heb ik ook vaak Pizza Polloquote:
Ja. Ik heb het gehoord van veel vrienden. Sterktequote:Op dinsdag 5 april 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ze echt laten zitten als dat enige reden is.
Mijnes gingen schuin en moesten gister allemaal gesneden worden. Was gelukkig wel onder algehele verdoving.
Maar super pijn
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
Zo, de papieren zijn nu onderweg naar de VS.
The great truth is.... there isn't onequote:
Lasagne, geen dank.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee hebben wat ik ga eten
Knorr Wereldgerechten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The great truth is.... there isn't one
And it only gets worse since that conclusion
The irony of being an extension to nothing
Jeetje wat zijn Poolse bands toch diepgaand. KURWA MAC JA SPIERDALAJ
[..]
Lasagne, geen dank.
Ja, nee vandaag even niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The great truth is.... there isn't one
And it only gets worse since that conclusion
The irony of being an extension to nothing
Jeetje wat zijn Poolse bands toch diepgaand. KURWA MAC JA SPIERDALAJ
[..]
Lasagne, geen dank.
Kopenhagen is een mooie stad. Oslo ook maar daar ben ik maar 2 uurtjes geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
Zo, boottripje van Oslo naar Kopenhagen en terug geboekt.Even paar uurtjes in Kopenhagen rondslenteren en dan weer terug.
Er schijnt een feest te zijn op die boot, dus dat is mooi.![]()
Jij reist best veel volgens mij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
Zo, boottripje van Oslo naar Kopenhagen en terug geboekt.Even paar uurtjes in Kopenhagen rondslenteren en dan weer terug.
Er schijnt een feest te zijn op die boot, dus dat is mooi.![]()
Wat is veel? In de zomer voor t laatst.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij reist best veel volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |