SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, net even op de uni geweest. Koffie gehaald en naar de nabespreking van n tentamen geweest, toen weer weggegaan en nu thuisquote:
Nice, ik ben weg nuquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, net even op de uni geweest. Koffie gehaald en naar de nabespreking van n tentamen geweest, toen weer weggegaan en nu thuis![]()
Om 1330 naar GGD
Jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, ik ben weg nu
Fijne middag
Soatestje?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, net even op de uni geweest. Koffie gehaald en naar de nabespreking van n tentamen geweest, toen weer weggegaan en nu thuis![]()
Om 1330 naar GGD
Recentelijk gehad, was negatief.quote:
Ah joh! Een beetje prikken is toch heul nie zo ergquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Recentelijk gehad, was negatief.![]()
Nee, voor de vaccinaties voor de VS. En dat zijn er nogal wat en ik haat naalden.
Ew. :s Succes daarmee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Recentelijk gehad, was negatief.![]()
Nee, voor de vaccinaties voor de VS. En dat zijn er nogal wat en ik haat naalden.
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh! Een beetje prikken is toch heul nie zo erg
Hai.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ew. :s Succes daarmee.
Negatief resultaat? Welke SOA's heb je allemaal, dan kan ik even kijken of ik er nog wat mis.
[ afbeelding ]
Mag ik in je handje knijpen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh! Een beetje prikken is toch heul nie zo erg
Hai.
M'n hand?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n bizar verhaal. Ik heb wel wat gedaan dit jaar met wat jongens enzo, en toen dacht ik dat ik een SOA had want ik had wat klachten. Toen heb ik me laten testen en blijkbaar was het geen SOA. Dat is het.
[..]
Mag ik in je handje knijpen?
Wat Bizarquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n bizar verhaal. Ik heb wel wat gedaan dit jaar met wat jongens enzo, en toen dacht ik dat ik een SOA had want ik had wat klachten. Toen heb ik me laten testen en blijkbaar was het geen SOA. Dat is het.
[..]
Mag ik in je handje knijpen?
JE PEN0Rquote:
Ja zeg, dacht alquote:
Sterkte.quote:
Daar ben je vast wel bekend mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg, dacht alMoet ik m'n eigen piemel vast houden! Sta ik daar
Komt wel goed schatje.quote:
met etsus verhalen heb ik geen drugs meer nodigquote:
Godverquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daar ben je vast wel bekend mee.
wat voor'n high is datquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met etsus verhalen heb ik geen drugs meer nodig
high on etsu
als een warme deken opiaten zo fijnquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat voor'n high is dat
en kan je er op badgaan
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met etsus verhalen heb ik geen drugs meer nodig
high on etsu
Nu niet vies van jezelf zijn, dat was je gister avond ook nietquote:
dat klinkt wel relaxtquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als een warme deken opiaten zo fijn
Nuja, ben helemaal niet vies van mezelfquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nu niet vies van jezelf zijn, dat was je gister avond ook niet
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb mijn aanstekers op kleurvolgorde gelegd
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik was gisteren wel behoorlijk vies van mijzelf. Wat er toen uit me kwam was toch wel heavy.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Nuja, ben helemaal niet vies van mezelfneverrrrr
Gefeliciteerd. Wanneer wordt je een vaporent?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
Details.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik was gisteren wel behoorlijk vies van mijzelf. Wat er toen uit me kwam was toch wel heavy.
ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
Wauw. Wat een klus.quote:
Ik was ge-OD'd op koffie.quote:
dudequote:Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Wat een klus.
[..]
Ik was ge-OD'd op koffie.
ja maar als ik stormaanstekers mee zou tellen zou het een beetje saai zijn die zijn alleen zwart en grijsquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Wat een klus.
[..]
Ik was ge-OD'd op koffie.
Ik heb toen eens 5 van die normale aanstekers gekocht bij de action, ook voor een euro dacht ik.quote:
roze past overal bij wpquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
valt wel mee hoe snel ze leeg gaan bij mij
de eerste heeft iemand meegenomen volgens mij maar die was roze dus die paste sowieso niet in dit kleurenpalet
Koop een nieuwe, die dingen kosten geen drol.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo'n aansteker:
[ afbeelding ]
maar die van mij is al een paar maanden kapot en ziet er nu zo uit.
[ afbeelding ]
jij bent geen roker zekerquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo'n aansteker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn moeite kost veel drollen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, die dingen kosten geen drol.
Ik vroeg nog wanneer jij een vaporent zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo'n aansteker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zit veel moeite in. Dat zie je zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo'n aansteker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nooitquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog wanneer jij een vaporent zou worden.
quote:
Dat is overduidelijk ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Meer moeite als ik stop in het aanschaffen van een nieuwe.
Jij hebt niet zo'n best geheugen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Volgens mij heb ik op mijn slaapkamer ook nog een aansteker liggen en dat denk ik al maanden iedere keer als ik dat gedrog uit mijn keukenla trek. Helaas ben ik er nog steeds niet achter, want als ik boven ben, ben ik het al vergeten.
Wat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
nooit
wiet injecteren > vapen
komt door het vapenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n best geheugen.
Idd.quote:
Óf een heel groot huis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n best geheugen.
Kom dan.quote:
lekker zegquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een uitsmijtertje ham/kaas maken dan maar.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij zijn de lekkerste
Ik kablaf je helemaal volquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik kijk wel uit zometeen wil je nog rare dingen met me doen
Waarvoor?quote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owh, dan ben ik een reus vergeleken met hem.
Ik ben wel 174 centimeter. Vergeleken met Etsu ben ik een madurodam bewoner.quote:
Damn. Wat ben je wel?quote:
Hoe groot is Etsu?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel 174 centimeter. Vergeleken met Etsu ben ik een madurodam bewoner.
ik ben 1,82quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel 174 centimeter. Vergeleken met Etsu ben ik een madurodam bewoner.
HOWLY.quote:
A crazy person.quote:
Wat doet een wietparkiet eigenlijk heel de dag?quote:
Blowen tot ie sterren ziet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat doet een wietparkiet eigenlijk heel de dag?
Misschien moet daar maar eens verandering in komen.quote:
beetje kutten tot een uur of 3 half 4 en dan eten en naar werk gaanquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat doet een wietparkiet eigenlijk heel de dag?
in je dromenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je aan rezania vragen die heeft vaak seks met etsu
Dat klinkt als een fabuloostastisch leventje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blowen tot ie sterren ziet.
Ik wist dat jij zo zou reageren.quote:
Is it true what they say?quote:
samen studeren?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Misschien moet daar maar eens verandering in komen.
blowenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
ik blow niet overdag
zeker niet als ik moet werken
Nice.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
ik blow niet overdag
zeker niet als ik moet werken
kan ik ook niet maken verderquote:
Wat voor werk doe jij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ik ook niet maken verder
bij mijn vorige baantje zei mijn werkgever tijdens het inwerken dat ik apenstoned mocht zijn als ik kwam werken
Je zelfwaardering is ongetwijfeld verlaagd, though.quote:
nog lager? Xdquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je zelfwaardering is ongetwijfeld verlaagd, though.
Wow is het echt koud daarboven?quote:
Commerciële keuken. Klinkt... Legit.quote:
Ahww. Sorry.quote:
tapas restaurantquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow is het echt koud daarboven?
[..]
Commerciële keuken. Klinkt... Legit.
stop haar in een box danquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks in huis is meer veilig voor mijn kruipende dochter
Ahhhh. La cubanita?quote:
Vrouwen...quote:
Ahh verstandig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nope
ik ga lekker niet zeggen welk restaurant
Achter de wolken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar blijft die zon, verdikkeme
ja zometeen zit de hele dinerzaal vol met autistenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahh verstandig.
[..]
Achter de wolken?
xDquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahh verstandig.
[..]
Achter de wolken?
Dat zit het toch al. Tapas is echt 2013.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zometeen zit de hele dinerzaal vol met autisten
dahaag
ja maar wij serveren meer dan alleen datquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat zit het toch al. Tapas is echt 2013.
inb4 sushiquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar wij serveren meer dan alleen dat
Arme jij!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 prikjes gehad
En moet nu bloedprikken en nog n prikje voor waterpokken![]()
En volgende week weer een en over n maand en halfjaar weer een voor hep B![]()
![]()
je moet gewoon zelf nieuwe paspoort halen en je dochter erin laten zetten tochquote:
Ja die kans heb ik nagelaten, ik moest begin januari nieuw paspoort. Beetje dom van mequote:Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon zelf nieuwe paspoort halen en je dochter erin laten zetten toch
Dat is wel heel dom jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die kans heb ik nagelaten, ik moest begin januari nieuw paspoort. Beetje dom van me![]()
Haha. Homo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 prikjes gehad
En moet nu bloedprikken en nog n prikje voor waterpokken![]()
En volgende week weer een en over n maand en halfjaar weer een voor hep B![]()
![]()
waar zou je die krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heb je nog nooit Hep B inentingen gehad?
Als homozijnde wordt dat je aangesmeerd bij ieder soa-onderzoek.quote:
ja om hun eigen kas te spekkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als homozijnde wordt dat je aangesmeerd bij ieder soa-onderzoek.
heb je vaak van die onderzoeken?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als homozijnde wordt dat je aangesmeerd bij ieder soa-onderzoek.
Het is gratis.quote:
Als ik niet in een relatie zit elke 6 maanden.quote:
Ze krijgen gewoon bigpharma geld voor iedere vaccinatie hoor.quote:
Lekker vast werkloos toch.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja hoewel ik wel toe ben aan beetje vastigheid
Ohh uiteraard, maar niet direct van mij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze krijgen gewoon bigpharma geld voor iedere vaccinatie hoor.
Of denk je dat ze dat als charity doen
dat kloptquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh uiteraard, maar niet direct van mij.
Zou wat zijn: "Wij willen niet dat een lieve jongen zoals jij een of andere enge ziekte op loopt, hier een gratis injectie, omdat je zo lief bent."quote:
Ja, doe ik mooi niet aan mee. Mijn ouders vorig jaar wel, werden ze goed ziek vanquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals griepprik die ze iedereen aan willen smeren
Ik vond het vreemd dat ik elk jaar een oproep krijg omdat ik jaren geleden een keer eenmalig een longfoto heb laten makenquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, doe ik mooi niet aan mee. Mijn ouders vorig jaar wel, werden ze goed ziek van
lol, dat is raar ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat ik elk jaar een oproep krijg omdat ik jaren geleden een keer eenmalig een longfoto heb laten maken
Nee, dat is niet standaard in NL.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Homo.
Heb je nog nooit Hep B inentingen gehad?
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:20 schreef Etsu het volgende:
Oh. Homo. Ze weten niet eens dat ik homo ben.
Als je homoseksueel, biseksueel, prostitué, drugsverslaafde of gezondheidsmedewerker bent wel.quote:
Oh, ik had SOA-test bij (studenten)huisarts gedaan, niet bij GGD.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je homoseksueel, biseksueel, prostitué, drugsverslaafde of gezondheidsmedewerker bent wel.
Als je een SOA-test bij de GGD doet vragen ze naar je geaardheid, en ik krijg altijd de vraag of ik mijn Hep B vaccinatie al heb (voltooid).
Heb jij anorexiaquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je homoseksueel, biseksueel, prostitué, drugsverslaafde of gezondheidsmedewerker bent wel.
Als je een SOA-test bij de GGD doet vragen ze naar je geaardheid, en ik krijg altijd de vraag of ik mijn Hep B vaccinatie al heb (voltooid).
Wat?quote:
quote:
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik had SOA-test bij (studenten)huisarts gedaan, niet bij GGD.
Alsof dat een ding isquote:
Heeft bangcock je veranderd?quote:
Lekker! Wat voor eentje?quote:
wat is Thanksgiving voor gekkigheidquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:54 schreef Etsu het volgende:
hey mortaxx
welk(e) land(en)/staten zal ik doen met thanksgiving, kerst en na mei?
kwenie ik heb een week vrij in novemberquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is Thanksgiving voor gekkigheid
Kerst las Vegas
goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef Etsu het volgende:
ey ins sowieso dat we gaan appen als ik in de VS zit he
Klopt, wanneer ben je noorwegenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:02 schreef Etsu het volgende:
we zouden ook appen als ik in noorwegen zat en jij in thailand
Wat voor een?quote:
Dat is mijn verslaving.quote:
Wow? Wat is er aan de hand?quote:
Die zijn goeie. Vind de aardbeien ijsjes nog wel ietsjes lekkerder, maar Peer is klassiek.quote:
die vind ik echt ranzigquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die zijn goeie. Welke smaak?
[ afbeelding ]
Ohh man. Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb alle verstandskiezen eruit nu.
Die American dingen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
die vind ik echt ranzig
dr. oetker vind ik beter.
Dan zou ik ze echt laten zitten als dat enige reden is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh man. Dat is echt kut.
Mijn tandarts zei vorige week ook: Ja, ik adviseer ze allemaal te trekken. Ik vroeg waarom, zegt hij: Dan kun je er ook geen last van krijgen
Ahhh die zijn prima. Heb ik ook vaak Pizza Polloquote:
Ja. Ik heb het gehoord van veel vrienden. Sterktequote:Op dinsdag 5 april 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ze echt laten zitten als dat enige reden is.
Mijnes gingen schuin en moesten gister allemaal gesneden worden. Was gelukkig wel onder algehele verdoving.
Maar super pijn
quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
Zo, de papieren zijn nu onderweg naar de VS.
The great truth is.... there isn't onequote:
Lasagne, geen dank.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee hebben wat ik ga eten
Knorr Wereldgerechten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The great truth is.... there isn't one
And it only gets worse since that conclusion
The irony of being an extension to nothing
Jeetje wat zijn Poolse bands toch diepgaand. KURWA MAC JA SPIERDALAJ
[..]
Lasagne, geen dank.
Ja, nee vandaag even niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The great truth is.... there isn't one
And it only gets worse since that conclusion
The irony of being an extension to nothing
Jeetje wat zijn Poolse bands toch diepgaand. KURWA MAC JA SPIERDALAJ
[..]
Lasagne, geen dank.
Kopenhagen is een mooie stad. Oslo ook maar daar ben ik maar 2 uurtjes geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
Zo, boottripje van Oslo naar Kopenhagen en terug geboekt.Even paar uurtjes in Kopenhagen rondslenteren en dan weer terug.
Er schijnt een feest te zijn op die boot, dus dat is mooi.![]()
Jij reist best veel volgens mij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
Zo, boottripje van Oslo naar Kopenhagen en terug geboekt.Even paar uurtjes in Kopenhagen rondslenteren en dan weer terug.
Er schijnt een feest te zijn op die boot, dus dat is mooi.![]()
Wat is veel? In de zomer voor t laatst.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij reist best veel volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |