Dat is overduidelijk ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Meer moeite als ik stop in het aanschaffen van een nieuwe.
Jij hebt niet zo'n best geheugen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Volgens mij heb ik op mijn slaapkamer ook nog een aansteker liggen en dat denk ik al maanden iedere keer als ik dat gedrog uit mijn keukenla trek. Helaas ben ik er nog steeds niet achter, want als ik boven ben, ben ik het al vergeten.
Wat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
nooit
wiet injecteren > vapen
komt door het vapenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n best geheugen.
Idd.quote:
Óf een heel groot huis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n best geheugen.
Kom dan.quote:
lekker zegquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even een uitsmijtertje ham/kaas maken dan maar.
Heb je daar bewijs voor?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij zijn de lekkerste
Ik kablaf je helemaal volquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik kijk wel uit zometeen wil je nog rare dingen met me doen
Waarvoor?quote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owh, dan ben ik een reus vergeleken met hem.
Ik ben wel 174 centimeter. Vergeleken met Etsu ben ik een madurodam bewoner.quote:
Damn. Wat ben je wel?quote:
Hoe groot is Etsu?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel 174 centimeter. Vergeleken met Etsu ben ik een madurodam bewoner.
ik ben 1,82quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel 174 centimeter. Vergeleken met Etsu ben ik een madurodam bewoner.
HOWLY.quote:
A crazy person.quote:
Wat doet een wietparkiet eigenlijk heel de dag?quote:
Blowen tot ie sterren ziet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat doet een wietparkiet eigenlijk heel de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |