Zoiets zal het wel worden en ik hoop dat ze die Negan flink hard op zijn bek laten gaan, hij heeft veel te veel plezier in het doden en onderdrukken van mensenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel echt heel benieuwd hoe het verder gaat. Bedoel; Saviours zijn te groot om aan te pakken door Rick alleen. Hilltop heeft geen wapens. Dus dat word eerst toegeven aan Negan. Vervolgens lijkt me dat je een soort van verzet gaat maken, in het geheim, en dan de andere groepen die ook onderdrukt worden moet gaan vinden. Alleen dan kan je ze pakken lijkt me.
Uiteraardquote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden en ik hoop dat ze die Negan flink hard op zijn bek laten gaan, hij heeft veel te veel plezier in het doden en onderdrukken van mensen
Inderdaad!!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan nu al genieten hoe hij aan zijn einde gaat komen, want dat staat wel vast uiteraard
.
Goede vraag. Hoop dat dat ook wordt beantwoord.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar hoe kom je bij de Saviours? Het lijkt erop dat je voor ze kan werken, mits je niet bij de eerste ontmoeting als voorbeeld wordt gebruikt, maar echt joinen wordt lastig.
Misschien soort Hells Angels iets? In buurt rondhangen, associate worden, prospect etc?
nee dat sws niet, het was volgens AMC een belangrijk persoon en dat is Aaron niet. En ten tweede is hij homo en ze hebben denise al afgemaakt (lesbisch) dus dan krijgen ze die hele lgbt communitie op ze af.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:54 schreef Infection het volgende:
Wat een aflevering, zat toch wel even op het puntje van m'n stoel. En ik denk dat Aaron degene is die Lucille ontmoette. Kan bijna niet anders.
Als ik dit lees hoop ik alleen maar dat het Aaron wel isquote:Op vrijdag 8 april 2016 07:59 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
nee dat sws niet, het was volgens AMC een belangrijk persoon en dat is Aaron niet. En ten tweede is hij homo en ze hebben denise al afgemaakt (lesbisch) dus dan krijgen ze die hele lgbt communitie op ze af.
Of die 2 die Morgan ontmoette hebben een groot leger en willen helpen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel echt heel benieuwd hoe het verder gaat. Bedoel; Saviours zijn te groot om aan te pakken door Rick alleen. Hilltop heeft geen wapens. Dus dat word eerst toegeven aan Negan. Vervolgens lijkt me dat je een soort van verzet gaat maken, in het geheim, en dan de andere groepen die ook onderdrukt worden moet gaan vinden. Alleen dan kan je ze pakken lijkt me.
Ik was in de veronderstelling dat die 2 van Hilltop waren eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Of die 2 die Morgan ontmoette hebben een groot leger en willen helpen.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat die 2 van Hilltop waren eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Waarschijnlijk zijn die gasten in harnas die Morgan tegen kwam van een andere community. Zal me niets verbazen als Rick en co ontsnapt bij Negan, zich bij die gasten voegt en samen een front begint tegen de Saviours.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Lgbt communityquote:Op vrijdag 8 april 2016 07:59 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
nee dat sws niet, het was volgens AMC een belangrijk persoon en dat is Aaron niet. En ten tweede is hij homo en ze hebben denise al afgemaakt (lesbisch) dus dan krijgen ze die hele lgbt communitie op ze af.
http://epguides.com/FeartheWalkingDead/quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand enig idee hoeveel afleveringen Fear the Walking Dead heeft? Op wiki zie ik er maar 3
Na deze post:quote:Op donderdag 7 april 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Heb ik het idee dat het een combinatie van beide is. Die gasten die Morgan tegen kwam lijken mij good guys die goed georganiseerd zijn (want uniform). Rick heeft nu niet veel keuze (bij de vorige groepen was het een handjevol mensen dat afgemaakt moet worden.) Het feit dat Negan het alleen "heel vervelend" vond dat een paar van zijn mannen zijn kapotgeschoten met een raket doet mij vermoeden dat het een veel grotere groep is. Een paar man meer of minder boeit dan niet zo. Dus is het voor Rick verstandig om gewoon koest houden, stilzitten als je wordt geknipt en geschoren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Of die 2 die Morgan ontmoette hebben een groot leger en willen helpen.
Dat klopt niet helemaal. Het seizoen krijgt 15 afleveringen, alleen zit er na die eerste 7 afleveringen een lente/zomerstopquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://epguides.com/FeartheWalkingDead/
Oh ik las de vraag als: Hoeveel eps zijn er (tot nu toe) van Fear..quote:Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Het seizoen krijgt 15 afleveringen, alleen zit er na die eerste 7 afleveringen een lente/zomerstop
http://tvline.com/2016/01(...)son-2-premiere-date/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |